Hoofdstuk 7

962 21 6
                                    

Hailey's pov

We staan voor Niall's huis als ik gebeld word door iemand. Iedereen kijkt mij gelijk aan en ik kijk snel wie het is. Esra.. Waarom kan dat kind mij gewoon niet met rust laten? Ik druk haar weg en doe mijn telefoon weer in mijn broekzak. Niall maakt de deur open en de jongens lopen naar binnen. Als ik naar binnen wil lopen houd Liam me tegen. "Who was that?" Waarom doet hij zo over bezorgd? "Esra, but I said I wont pick up if she called." Ik loop naar binnen zonder een reactie van Liam terug te krijgen. Ik doe mijn jas uit en loop richting de jongens. "Heeyy Hailey!" Zegt Niall vrolijk en trekt mij in een knuffel. Oh my gosh hij ruikt lekker. "Hay Niall." Zeg ik zo normaal mogelijk terug. Niall laat me los en loopt dan naar Liam. Ik loop naar de woonkamer en plof neer op de bank. "So what are we gonna do?" Vraag ik als iedereen in de woonkamer is. "We can watch a movie, play a game or we can get to know you better." Zegt Niall en ploft naast mij neer op de bank. Ik heb geen zin om nog meer over mijzelf te praten en ik heb ook geen zin in een spelletje. "I'm going for a movie." Zeg ik en kijk de andere jongens aan. "Okay, but it's going to be a scary movie then." Zegt Niall en kijkt me gemeen aan. Cute. "Sure." Oh god waarom zei ik dat?! Ik haat horror films... Ugh beter kiezen ze niet een te enge film. "I'll get the popcorn!" Roept Louis vrolijk en loopt naar de keuken samen met Liam.  "What do you want to drink Hailey?" Schreeuwt Liam. "Water." Zeg ik. Even later komen Liam en Louis terug en zetten alles neer op tafel. Er staan 5 bierflesjes, 1 glas water, 1 bak popcorn en 2 bakken chips. Louis wil perse aan de andere kant van mij zitten waardoor hij me tegen Niall aan drukt. Niet dat ik het erg vind ofzo, want dan hoef ik dat niet tijdens de film te doen, maar wat als Niall het niet goed vind? Straks stink ik ofzo en wil hij het liefst zo ver mogelijk van mij vandaan. Ik schrik op uit mijn gedachtes als Niall zijn arm op de rugleuning achter mij neer legt. Zou het dan niet zo erg vinden?

"Can I have a pillow?" Vraag ik voor dat Harry de film op play zet. "Is Hailey scared?" Plaagt Liam. "Hou je bek." Zeg ik droog zonder door te hebben dat hun geen Nederlands kunnen. Gelijk kijken 5 hoofden mij raar aan, oeps? Ik merk dat ik rood word en ik bedek mijn wangen. Begint lekker deze avond. "What?" Lacht Niall. "Hou je bek means shut up. Sorry." Zeg ik en probeer zo soepel mogelijk mijn water op te drinken. "Don't say sorry, you have to get used to talking in English, we get that." Zegt Louis en geeft me een kussen. Deze avond begint echt lekker man. Harry zet de film aan en ik vind het nu al kut. Waarom zei ik dat ik een horror film zou kijken? Had ik maar een spel gekozen.

We zitten midden in de film ergens, ja beste beschrijving ooit, maar deze film is echt eng. Ik zit met mijn knieën omhoog tegen Niall aan en hou ondertussen nogsteeds het kussen vast. Zijn arm is ondertussen om mij heen beland in plaats van op de rugleuning. Zou hij mij dan miss ook leuk vinden of doet hij dit gewoon omdat ik Liam's kleine zusje ben. Ik kijk Liam aan en zie dat hij mijn kant op kijkt. Ik kan zijn gezicht niet helemaal plaatsen, hij kijk niet blij maar ook niet boos ofzo. Net op het moment dat ik weer naar het beeld kijk komt er iets in beeld, geef ik een gil en druk ik mijn hoofd in het kussen. Ik hoor de jongens lachen en Niall beweegt met zijn duim over mijn schouder. Terwijl hij dat doet voel ik een naar gevoel door mijn lichaam en krijg ik flashbacks naar de tijd toen ik nog met Jackson had.

Jackson en ik zitten in de bios te kijken naar een film waar hij graag heen wou. Hij heeft zijn arm om me heen en wrijft met zijn duim over mijn schouder. Terwijl hij dat doet gaat zijn andere hand via mijn broek steeds meer om hoog. Een naar gevoel gaat door mij lichaam. Ik sla zijn hand zeg, wat een slecht idee was, want hij slaat mij hard terug alleen dan in mijn gezicht.

"Harry can you pause it?" Zeg ik terwijl ik opsta. Harry zet de film op pauze en weer kijkt iedereen me raar aan. "Where is the bathroom?" Vraag ik  en Zayn wijst naar een deur. Ik loop naar badkamer en doe de deur op slot. Ik ga op de badrand zitten en en leg mijn hoofd in m'n handen. Waarom moet ik bij zo'n perfect moment aan Jackson denken? Jackson heeft me gebruikt en Niall was alleen maar lief aan het doen. Ugh ik kan mezelf echt vermoorden op dit moment. Nu denkt hij waarschijnlijk dat hij iets fout heeft gedaan en dat ik hem niet leuk vind ofzo, terwijl dat het tegenovergestelde is. Ik zucht en sta op. Ik bekijk mezelf in de spiegel en zie dat mijn mascara bijna over mijn hele gezicht zit. Ben ik blij dat het daar binnen donker is. Ik fatsoeneer mijn gezicht en loop weer terug naar de woonkamer. "Sorry." Ik ga weer tussen Niall en Louis zitten en pak mijn kussen. Harry zet de film weer aan, maar ik kan mij gedachtes er niet bij houden. Niall legt zijn arm niet meer om mij heen dus waarschijnlijk heb ik hem afgeschrikt, lekker bezig Hailey. "Is there something wrong?" Fluistert Niall. Ik kijk hem aan en schud nee. Ik ga hem dus niet vertellen wat er aan de hand is, misschien Liam ooit. Ik probeer me weer te focussen op de film en hoor spannende muziek. Als het muziekje voorbij is schreeuwt Louis boe mij kant op waardoor ik gil en mezelf tegen Niall aan druk. Ik voel dat Niall zijn arm weer om mij heen doet en moet lachen. "Louis you're a klootzak." Zeg ik en sla hem zacht op zijn arm. "What is a klootzak?" Vraagt Louis, waardoor ik in de lach schiet om de manier hoe hij klootzak zegt.

Niall's pov

Als er een moment komt dat er een eng stukje is, begint Hailey te gillen. Ze drukt het kussen tegen haar gezicht en houd het daar een tijdje. Het ziet er echt heel schattig uit. Ik wrijf met mijn duim over haar schouder om haar gerust te stellen. Niet veel later staat Hailey op en kijkt niet al te vrolijk. "Harry can you pause it?" Zegt ze. Harry zet de film op pause en we kijken haar vragend aan. Wat zou er aan de hand zijn? Heb ik iets fout gedaan? Ze vraagt waar de wc is en Zayn wijst naar de deur. Als Hailey verdwenen is in de wc, kijkt Liam me gelijk aan. "What did you do?" Zegt Liam boos. "I didn't do anything wrong! I only put my arm around her because she was scared!" Verdedig ik mezelf. Dat Liam serieus verwacht van mij dat ik iets verkeerds zou doen. "Lads stop it! He didn't do anything wrong, I sat next to them." Zegt Louis. Liam knikt en op dat moment komt Hailey weer de kamer binnen. "Sorry." Zegt ze en gaat weer tussen mij en Louis zitten. Ze pakt haar kussen weer en Harry zet de film weer aan. Zou ik me arm weer om haar heen doen of gaat ze dan weer weg? Ughh. "Is something wrong?" Fluister ik naar haar. Ze kijkt me aan en schud gaar hoofd. Pff beter. Ik hoop dat het waar is wat ze zegt. Als er weer een spannend muziekje komt laat Louis Hailey schrikken, waardoor ze weer gilt en tegen mij aan gaat. Ik sla mijn arm weer om haar heen om haar gerust te stellen en begin te lachen netals de andere jongens. Waarom is het zo schattig als meisjes bang zijn om zulke dingen? "Louis you're a klootzak." Zegt Hailey en slaat hem op z'n arm. Wat is een klootzak? Het is waarschijnlijk een Nederlands woord. "What is a klootzak." Zegt Louis gebrekkig, waardoor Hailey helemaal stuk gaat.

"Should we do something else?" Vraagt Harry en zet de film weer op pauze. "Sure, does someone want something to drink?" Vraag ik en sta op, waardoor Hailey om valt. Ik grinnik en loop naar de keuken. "Four beer and a water." Zegt Liam en komt ook de keuken binnen lopen. Ik knik en pak 4 biertjes uit de koelkast. "Niall?" "Hmm?" Ik draai me om en zie dat Liam me dood serieus aan kijkt. Euhm am I going to die? "Do you like my sister?" Fuck.. Ja ze is cute enzo, maar we hebben een bro code: familieleden zijn off limits. "Yeah she is a nice girl." Zeg ik en pak voor mezelf een glas en cola. "No I mean, like like." Waarom doet hij hier zo moeilijk over? "No? I dont know, I just met her and if I like liked her, I can't because we have a bro code." Zeg ik en zet alles op een dienblad. Liam knikt en loopt voor me uit naar de woonkamer. Ik ga dus niet vertellen dat ik Hailey wel leuk leuk vind, anders heb ik een groot probleem. Ik zet alles neer op tafel en ga naast Zayn op de bank zitten. "Louis give me back my phone!" Schreeuwt Hailey en slaat Louis met dr kussen. "Auw! Why can you hit so hard? You're a gurl." Zegt Louis, waardoor Hailey nog harder begint te slaan. "Everybody, shut up. Paul is calling." Zegt Liam en gelijk is iedereen stil. Waarom belt Paul? We hebben toch vrij deze week? "Hayy Paul. Yeah I know. Why? Sure here she is." Liam geeft zijn telefoon aan Hailey die naar de telefoon staart alsof ze nog nooit eerder in haar leven een mobieltje heeft gezien.

Hailey's Pov

Liam geeft zijn telefoon aan mij en ik staar het aan. Waarom wil Paul mij spreken. "Euhm hello, Hailey here." Oke dat kwam er meer uit als een vraag, lekker bezig Hailey. "Hello Hailey. I wanted to speak to you because your brothers management want to see you tomorrow for a little talk, if that's okay ofcourse. They only want to talk about how we going to tell the fans and stuff about you being Liam's sister and how it happend." Zegt Paul. Waarom moet dat gelijk zo officeel? Je kunt het ook gewoon op twitter of instagram pleuren en klaar is kees. "Yeah sure, at what time?" "Is 9 AM alright? Liam knows were it is." Dear god waarom zo vroeg. "Yeah sure why not."

He's my brother?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu