Hailey's pov
Ik zit beneden op de bank met m'n echte ouders en zussen. "So what kind of person are you? Quiet or loud? Active or lazy?" Vraagt Ruth. "Euhm I'm a quiet person, but if you really get to know me I can be a lot louder." Grinnik ik. "And I'm a lazy person with a lot of energy." "What are your hobbies?" Vraag Geoff. "I like to take pictures, when I was little I did a sport called korfball, I love singing and dancing." "I can't believe we missed all that stuff." Zegt Nicola dramatisch. "Yeah, I remember when you were 3, you used to dance and sing all the time!" Lacht Geoff. "Do you remember anything from then?" Vraagt Ruth. Ik schud mijn hoofd. Jammer genoeg niet, anders was ik natuurlijk er wel eerder achter gekomen dat dit mijn familie was. Ze kijken me allemaal aan met een bedroeft gezicht. "Would you like to see some pictures from when you were little?" Vraag Karen en staat op. Ze pakt een boek uit de kast en geeft het aan mij. Ik open de eerste bladzijde en zie een foto van Liam en mij. "You were one year old there and Liam helped you with walking." Ik vind het opzich best jammer dat Liam er nu niet is, dan kon hij ook verhalen vertellen over vroeger. Ik kijk naar de volgende foto en zie mezelf of Liams schoot zitten met een koekje in mijn hand, volgens mij was ik hier drie. "How did you recognize me? I look so different right now." Ik kijk mijn ouders aan. "Every year they were sending pictures of you." Zegt Karen en kijkt me aan met tranen in haar ogen. "Wow, that's messed up." Zeg ik en bekijk de volgende foto. Ik heb een foto camera vast en hou die gericht op Liam, Ruth en Nicola. "Here is the picture that you took then." Zegt Nicola en bladdert door naar de goeie camera. Niet slecht voor een 3 jarig kind als ik eerlijk ben.
3 uur later zitten we nog te kletsen en komt Liam thuis. "Hii everybody." Begroet hij iedereen. Hij ploft nerr naast mij op de bank. "What did I miss?" Vraagt hij. "She told us about her life." Zegt Karen. Ik hoor ze nog verder praten, maar ik let niet echt meer op. Hoe zit het mijn studie? Wat ga ik doen en wat kan ik hier doen? Ik zucht diep en laat me vallen tegen de rug leuning van de bank. "Everything all right?" Vraagt Liam die me weer met het zelfde doordringende en bezorgde gezicht aankijkt. "Liam, seriously stop it. You know I hate that face." Zeg ik en gooi een kussen naar zijn hoofd. Liam pakt het kussen en gooit het terug. "Haileyy, would you like to go to Niall's house with me and the boys tonight?" Euhm Niall? "Yeah sure why not. Or did you plan something mom?" Zeg ik. Oke dat klikt nogsteeds raar. "No you can go." Zegt ze lief en ruimt de glazen op. "At what time?" Vraag ik en kijk Liam aan. "Euhm seven pm." Zegt Liam. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het half 2 is. "I'm going upstairs, to unpack." Zeg ik en loop naar boven. Ik kijk nu de oude kamer van Ruth, dus ik mag het helemaal naar mijn eigen stijl maken. Als ik in mijn kamer op kom wil ik muziek opzetten, maar besef dat ik eigenlijk alleen naar One Direction luisterde. Oortjes dan maar. Ik plug ze in mijn telefoon en zet Teenage Dirtbag er op en begin zachtjes mee te zingen.
Her name is Noel
I have a dream about her
She rings my bell
I got gym class in half an hour
Oh how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me
'Cause I'm just a teenage dirt bag, baby
Yeah I'm just a teenage dirt bag, baby
Listen to Iron Maiden, baby, with me, oohIk slaak een gil als ik iets hards op de grond hoor vallen. In de deur opening zie ik Liam staan. "Dude." Zeg ik terwijl ik m'n oortjes uit doe. "Sorry but it was really pretty." Zegt Liam en pakt zijn telefoon van de grond. "Don't scare me like that ever again!" Zeg ik terwijl ik een kussen naar hem gooi. "But what are you doing here?" Vraag ik terwijl ik verder ga met mijn koffer uit pakken. "I wanted to talk to you, because I wasn't here today." Zegt Liam en gaat op bed zitten. "Where do you want to talk about?" "Who is Esra?" Ik slik en kijk hem vragend aan. Ik heb hem niet over Esra verteld, toch? Nee dat heb ik niet. "Mom told me that she called you this morning and you didn't looked happy." Ik ga op het voet eind zitten van mijn bed en kijk voor me uit. "She used to bully me, bad." Zeg ik en er glijd een traan over mijn gezicht als ik er aan terug denk. Alle blauwe plekken en littekens zijn nog duidelijk te zien op mijn lichaam. Niet alleen van Esra en de rests van de ezels, maar ook van sneeën die ik er zelf heb neer gezet. "How bad?" Vraagt hij en kijkt me weer met de blik aan. Hij moet daar echt mee stoppen. "She and her friends used to kick me and stuff." Zeg ik en kijk hem met mijn betraande ogen aan. "But I'm not there anymore so dont worry." Zeg ik en zet een fake lach op. "Yeah, but she can call you." Oke hij heeft daar een punt. "I won't pick up if she is calling me, okay?" Liam knikt en trekt me in een knuffel.
"Aren't you going to miss the Netherlands?" Vraagt Liam als we bezig zijn met mij kamer in te richten. "I don't know. I didn't realy liked it back there." Zeg ik en hang m'n laatste trui ik de kast. Als ik me omdraai om het volgende te pakken, raak ik lichtelijk in paniek. Mijn One Direction shirt ligt daar. Ik pak het shirt snel en doe het achtet m'n rug. "Hmm I get that tho." Zegt Liam en draait zich om naar mij. Hij ziet dat iets achter mn rug heb en kijkt me vragend aan. Fuck.. euhm hoe ga ik dit oplossen? "What's behind your back?" Vraagt hij en probeert het te pakken. Ik ren snel naar de andere kant van de kamer en spring op m'n bed. Als hij dit shirt ziet kan ik wel sterven. "Hailey let me see it!" Zegt hij en gaat ook op bed staan. "No! It's embarrassing!" Zeg ik en ren van hem vandaan. Liam is, natuurlijk, sneller en houd me vast. "Now let me see it." Zegt hij en grijpt het shirt uit m'n handen. Ik ga op bed zitten en druk een kussen in mn gezicht. "Why is this embarrassing? This is cute." Zegt Liam en gooit het shirt in m'n gezicht. "No its not! You are literally on that shirt Liam, thats embarrassing." Zeg ik val dramatisch achtetover op bed. "If I weren't you favourite, it's not embarrassing right?" Goed punt, heel goed punt. Beter vraagt hij niet wi-"Who is/was you favourite?" Hij kijkt me aan en zijn wenkbrauwen gaan op en neer. Kan hij gedachtes lezen? Ik ga hem dus mooi niet vertellen dat Niall mijn favoriet is. No fucking way.. "Come on, tell me!" Zegt hij en prikt in mn buik. "Niall." Mompel ik zo zacht mogelijk. "Who?" "Liam I'm not gonna tell you who I like the most, okay?" Ik weet als ik het ga zeggen dat hij die persoon in de gaten gaat houden en dat ik die persoon nooit meer normaal aan kan kijken. Liam haalt zijn schouders op en loopt mij kamer uit.
"Hailey! Zayn is here to pick us up!" Schreeuwt Liam van beneden. Liam gaat vanavond sowieso merken wie ik het leukst vind. Ik loop naar beneden en Liam met Zayn bij de deur staan. Door de Directioner die nogsteeds in me zit, fangirl ik van binnen omdat Zayn daar staat. "Helloh." Zeg ik droog en en pak mijn jas. Zayn en Liam begroeten me terug en we lopen naar Zayns auto. Als ik de deur open doe zie ik Harry en Louis op de achterbank zitten. There goes my little fangirl heart. Deze avond word hell, dat weet ik nu al. "Dont stand there with big eyes, come in the car." Gapt Louis en klopt naast zich. Snel ga ik naast hem zitten en doe mijn gordel om. "So you are Liam's little sister?" Vraagt Harry en gaat met zijn wenkbrauwen op en neer. Ik grinnik en knik ja. "How does it feel to be Liam's little sister? I always wanted to know that." "Louis why the heck do you want to know that?" Liam kijkt Louis vragend. Ik schud lachtend mijm hoofd en kijk naar buiten. Vanavond gaat leuk worden.
JE LEEST
He's my brother?!
FanfictionHailey is 17 jaar oud en word al 6 jaar lang gepest. Nadat ze kaartjes heeft gewonnen voor het concert, merkt ze dat iedereen een beetje raar doet. Haar ouders en zelfs de mannen van One Direction doen een beetje raar. In dit verhaal is de band nog...