Hoofdstuk 14

654 19 1
                                    

Hailey pov

Connor en ik zijn druk bezig met onze research over dit project. Het is een best makkelijk onderwerp, vooral omdat ik zelf al veel foto's had van Nederland en Connor van Duitsland. Connor is een stuk minder erg dan ik dacht! Hij is heel anders dan vanmiddag, hij is lief en toon emoties. "Hailey?" Hoor ik terwijl er op de deur word geklopt. "Yes?" Reageer ik en we kijken beide naar de deur. De deur gaat open en Liam komt de kamer binnen. "We're leaving, if there's something wrong you can call us, okay? Mom called and they're staying in a hotel tonight because the car broke down." Wacht wat? "Are they okay?" Vraag ik en leg mijn spullen aan de kant. "Oh yes, don't worry. It's a small thing but they can't fix it by themselves." Beter, ik heb hun net in mijn leven, ik wil ze niet nu al kwijt zijn. Ik sta op en geef Liam een knuffel. "I'll be home at 9 pm." "Have fun!" Zeg ik en hij loopt de kamer uit. Ik ga weer op bed zitten en pak mijn spullen er weer bij. "Hmm you guys are close." Zegt hij oordelend. Wat is er met hem? Letterlijk 5 minuten geleden was hij nog anders. "I just lived in this house for like a month now, I think. I didn't know I was part of this family for like 17 years. I was kidnapped when I was little and I didn't know I had a sibling. So yeah I'm pretty close with him and my parents because I finally have a family that loves me." Zeg ik bitchy terug. Bam dat is er uit, misschien niet heel handig maar goed. Ik kijk hem vuil aan en ik zie dat hij is geschrokken van mijn reactie. "Sorry." Zegt Connor zachtjes en kijk weer naar zijn laptop. Gelijk vormt er een ongemakkelijke stilte. Lekker gedaan Hailey, nu ben je alleen in huis met deze creep en je hebt het ook nog ongemakkelijk gemaakt. Ugh ik haat mezelf soms.

Als het 10 voor 9 is hebben we het project klaar en staat Connor op het punt om te vertrekken. "Do you want something to drink before you leave?" Vraag ik nog lief, maar ik meen het niet. Deze avond is zo vaag geweest na dat gesprek. Ik ben wel blij dat we klaar zijn en dat ik dus ook niet meer met hem hoef af te spreken om dit af te maken. "Sure." Zegt Connor en staat op. Als ik de deur open wil maken, druk hij de deur met zijn hand weer dicht. Ik draai me om en gelijk staat hij heel dicht bij mij. Oh god.. Liam kom alsjeblieft snel thuis. "Connor, what are you doing?" Vraag ik droog en kijk hem vaag aan. Hij komt nog dichterbij en stopt als hij bij mijn oor is. "What do you think?." Zegt hij vies. Met de ene hand staat hij nogsteeds tegen de deur aan en de andere hand glijd richting mijn kont. Gelijk schieten er allemaal flashbacks door mijn hoofd heen van hoe Jackson met mij om ging en mishandelde. "Connor stop." Zeg ik en probeer hem weg te duwen, wat niet lukt omdat ik kippen kracht heb. De hand die eerst tegen de deur aan stond zit nu op m'n wang en glijd langzaam naar beneden. "I said stop it." Zeg ik en duw zijn hand met succes weg. "Hailey, shush, you're going to like it." Euhm nee dat ga ik niet. Ik glij naar benden via de deur en kan zo van hem weg komen. "Don't play hard to get Hailey." Zegt hij nu een stuk bozer en probeer mij weer vast te pakken. Ik ren weer naar de deur toe en maak het open. "Help!" Gil ik door het huis heen, in de hoop dat Liam thuis is. Als ik van de trap wil lopen word ik naar boven getrokken en weer tegen de muur geduwd. "What do you think you're gonna do? Your sweet brother texted you, that they were going to that Zayn guy." Oh my god, neeee Liam waarom nu?! De tranen glijden over mijn wangen heen, waarom is hij zo? Nadat Liam zei dat hij pas om 9 thuis zou komen, doet hij vaag. Waarschijnlijk heeft hij dit allemaal lopen plannen in zijn hoofd. "Please let me go." Zijn handen glijden weer over mijn lichaam en nu houd hij me steviger vast, zodat ik niet web kan. "Don't cry, you're way to pretty for that." Zegt hij en begint me kussen in mijn nek. "Stop!" Huil ik en hij legt zijn hand op mijn mond. Met zijn andere hand probeer hij mijn riem open te maken. Ik doe mijn ogen dicht en begin nog harder te huilen. Waarom doet elke jongen dit bij mij? Staat het op mijn voor hoofd?

Op het moment dat hij mijn riem los heeft, voel ik dat hij me los laat. Ik open mijn ogen en zie dat hij bewusteloos op de grond ligt. Ik glij langs de muur omlaag en begin nog harder te huilen. Ik voel dat iemand mij een knuffel probeert te geven en gelijk sla ik die persoon weg. "Hailey it's me, Niall." Hij probeert me weer een knuffel te geven en deze keer laat ik het toe. "Liam? Yeah hi, can you come inside? I don't care, come upstairs. Okay bye." Hoor ik Niall zeggen en daarna pakt hij me beter vast. Hun waren toch weg? Ik hoor de iemand de deur open en daarna gelijk de trap op lopen. "What the hell happend?!" Schreeuwt Liam. "I don't know! I came upstairs to grab your charger and I saw him touching Hailey, while she was crying." Zegt Niall ook half in paniek. "Hailey are you okay?!" Vraagt Liam bezorgt, maar het enige wat ik nu kan is voor me uitkijken, terwijl er tranen over mijn wangen heen glijden. Ik hoor iemand kreunen van de pijn en ik kijk gelijk opzij. Connor probeert op te staan en gelijk valt op dat zijn hoofd bloed. Damn Niall kan hard slaan. Liam merkt dat en draait zich om naar hem. "I'll call the police." Zegt Niall en haald 1 van zijn armen weg. Ik pak gelijk zijn arm weer. "Or not." Zegt hij droog. Ik ben op dit moment zo bang en in Niall's armen voel ik me veilig. Hij merkt dat en wrijft met zijn duim over mijn arm, zoals hij toen ook met de film deed. Alleen nu voelt het goed en krijg ik geen nare flashbacks van Jackson. Ik zie dat Liam Connor weer richting de grond heeft gewerkt en dat hij zijn zijn telefoon er bij pakt. Hij komt aan de andere kan van mij zitten en kijkt mij bezorgd aan.

Een half uur later zit ik beneden op de bank met een glas water voor mij uit te staren. Liam en Niall zijn met de politie aan het praten en zo'n verpleger probeert contact met me te zoeken, wat niet werkt omdat ik in totale shock ben. Plus ik wil niet met hem praten. Ik kan niet geloven wat er net gebeurt is en hoe snel. Het enige wat ik wou, was een normale huiswerk avond met een jongen. Is dat te veel gevraagd? "Can you leave her alone for a second? She is obviously in a shock." Zegt Liam en komt er aan lopen samen met Niall. De verpleger loopt zuchtend naar de politie agent. "We explained everything to the cops. They're taking him to the police station." Liam komt naast me zitten en kijkt me bezorgd aan. "I'm sorry for leaving you alone with him, I should've listened to you." Zegt hij en ik zie dat hij moeite heeft om zijn tranen in te houden. Ik geef mijn glas water aan Niall en geef Liam een knuffel. Nee, hij moet zich niet schuldig gaan voelen. Het is niet zijn schuld dat Connor een ass is. "It's okay, it's not your fault. I'm happy that Niall saved me." Zeg ik zachtjes en geef een zwakke glimlach naar Niall toe. "Yes it is! You're in total shock because of this." Zegt hij en ik hoor een kleine snik. Ik trek me terug uit de knuffel. "Look, the reason why I'm in total shock is that my ex boyfriend used to abuse me and did almost the same thing and I got flashbacks. Just like that time at Niall's place. I'm not saying that I'm not shocked by what happened, I totally am, but my ex left a scar and Connor opened it you know." Zeg ik en weer stromen de tranen over mijn wangen. "Oh Hailey I'm so sorry for all the things that happened to you, but next time. Will you please tell me or mom and dad these thing sooner? Then we  know stuff like this and then we can help you." Zegt Liam en trekt me weer in een knuffel. Ik knik. "Mr Payne? Can we talk to you for a second." Liam staat op en Niall komt naast me zitten en geeft me m'n water terug. "Thank you." Ik hem aan en merk dat zijn fel blauw ogen mij bezorgd aan kijken. "Maybe it's not a good time to ask but." Begint Niall en schraapt zijn keel. "What did you mean with 'like that time at Niall's place'? Was the thing I did wrong?" Vraagt hij zenuwachtig. Cute dit. Maar hoe ga ik dit hem zeggen, zonder dat ik het laat merken dat ik hem leuk vind? "No! Euh no.. You did nothing wrong! I liked what you did and it was cute, but when you did that I got flashbacks of what he did to me and then I freaked out." Wauw nee dat was een nice save Hailey oprecht. Can I be any more obvious? Ik wil me op dit moment zo hard slaan en door de grond heen zakken. "Please say it next time, okay? We would've understand it and Liam would've been less mad at me." Grinnikt Niall. "I'm sorry." Zeg ik zachtjes. "No it's okay! Come here. Zegt Niall en opent zijn armen voor een knuffel. Ik zet mijn glas neer en geef hem een knuffel.

He's my brother?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu