Hailey's pov
"Hailey?! Niall is here!" Hoor ik iemand schreeuwen en ik schrik wakker. Wacht wat? Ik open m'n ogen en kijk op m'n telefoon. Half 11.. Waarom slaap ik altijd door mijn wekker heen?! Dit is de reden waarom ik nooit in de ochtend afspraken maak. Ik sta snel op en loop naar m'n kast. What am I going to wear? "Hailey?" Zegt iemand en m'n deur gaat open. Ik kijk naar m'n deur en zie Niall daar staan. Nice.. Deze dag begint goed. "Overslept?" Grinnikt Niall en gaat op mn bed zitten. "Ha ha funny. Get that smile of your face Nialler." Zeg ik geïrriteerd en kijk weer naar m'n kast. "Don't be so moody, today is going to be fun!" Zegt Niall vrolijk. Ik schud m'n hoofd en pak een zwarte high-waisted broek en mijn favoriete shirtje. "Harry told me that Gemma was coming to." Zegt Niall en gaat op m'n bed liggen. "Oh funn!" Zeg ik en kijk Niall aan. "Can I get dressed now?" Niall loopt naar me toe en stopt pas als hij een paar centimeter van mn gezicht verwijderd. Zijn vel blauwe ogen kijken mij aan en gelijk krijg ik weer vlinders in mijn buik. "Sure, I will make you some breakfast." Why, Niall why? Hij doet dit puur om mij te plagen en het erge is dat het ook nog werkt ook. Ik merk dat ik rood word en kijk naar de kleding die ik vast heb. "Thanks Nialler." Zeg ik en hij loopt met een big smile m'n kamer uit. Ughhh. Ik laat me vallen op m'n bed en staar naar m'n plafond. Dit gaat een heellee lange dag worden voor mijn gevoel.
Als ik beneden kom, staat Niall klaar met een broodje met chocopasta. My favorite. "Thank you!" Zeg ik vrolijk en pak het broodje aan. "I still don't know why you like this so much. It's just bread with some chocolate." Zegt Niall en kijkt me raar aan. "I grew up Dutch! I just love it." Zeg ik en steek m'n tong uit. Ik loop naar de woonkamer en zie mam op de bank zitten. "I guess you already know where I'm going?" Zeg ik en neem een hap van m'n broodje. "Yes Liam told me this morning and Niall told me about the shopping." Zegt ze en kijkt me aan met een big smile. "Mom stop that!" Fluister ik en loop naar haar toe. "I'm just happy for you." Zegt ze en geeft me een knuffel. "Have fun today." Zegt ze nog en geeft me een kus op m'n wang. Ik geef haar een glimlach en loop richting Niall. "Bye mom!" We stappen de auto in en rijden richting de stad. "I love this song!" Grinnik ik als Best Song Ever op de radio komt. Ik doe het geluid harder en begin mee te zingen. Niall schud lachend zijn hoofd en zingt ook mee. Ik pak mijn telefoon en maak een filmpje voor m'n insta story. "Do you have to film it?" Lacht Niall en focust zich weer op de weg. Ik steek m'n tong uit en tagg Niall in het filmpje en plaats het.
Na 15 min rijden komen we aan bij de stad en Niall parkeert zijn auto in de parkeergarage. Als we de auto uitstappen, word ik zenuwachtig. Wat als er allemaal paparazzi komt en ons de wereld in zetten als stel ofzo? En dan word Liam en zijn management boos. Was dit wel slim? Ik had vanochtend moeten zeggen dat ik nog steeds migraine had. "What's wrong?" Zegt Niall en kijkt me bezorgt aan. Waarom ziet hij altijd als er iets met me is? "Nothing, it's just that I'm nervous for the paparazzi and stuff." Zeg ik en kijk naar beneden. "Don't worry about that Hailey." Zegt Niall en trekt me in knuffel. "Liam knows that I here with you and he knows we're best friends. He is not going to believe some stupid paparazzi people, before talking to us okay?" Waarom moet hij altijd zo cute doen? Ik knik en we lopen richting de stad. Zodra we bij de winkels aan komen merk ik dat we worden aangestaard. Hoe doen de boys dit altijd? "I'm going to get us something from Starbucks, okay? You can go to the stores, I'll wait in there." Zegt hij en kijkt me aan. "Okay." Zeg ik en geef hem een zwakke glimlach. Hij trekt me weer in een knuffel en zegt. "You will be fine Hailey, if there's something wrong, just call me." Ik knik en hij loopt richting de Starbucks. Nice nu ben ik alleen. "Hailey!!" Hoor ik iemand schreeuwen en zie Kathy op mij aflopen. Als ze voor me staat, geeft ze me een knuffel. Wow ik heb haar ook lang niet meer gezien. "How are you? I heard what happened and I can't believe it! I'm so sorry, I should've listened to you!" Ratelt ze. "Kathy I'm fine!" Lach ik. Naja tot hoe ver je het goed kan noemen, ik heb zo een poolparty met modelen en m'n crush.. "You have to help me." Zeg ik heel serieus. Kathy kijkt mij vragend aan. "So I have a poolparty this afternoon, but I don't have a swimsuit." Zeg ik. "Ohh I know good stores!" Zegt ze enthousiast en sleept me mee naar een winkel. "Yeah but there is one problem." Zeg ik terwijl we naar de winkel lopen. "The poolparty is with the boys, their girlfriends and some of their sisters. So I have to be in a swimsuit when Niall and models are there." Zeg ik half in paniek. "Oeh Niall hmm?" Zegt ze en geeft me een knipoog. "Oh shut up and help me please." Lach ik en duw haar de winkel in.
Een uur later lopen we richting de Starbucks. Ik heb denk ik wel honderd bikini's gepast tot dat ik een goede vond. Maar uiteindelijk zijn we uitgekomen bij een groen topje met een zwart broekje. Het is een klein beetje basic maar goed. "I have to go now, have fun today!" Zegt Kathy met een knipoog en loop de andere kant op. We will see.. Ik loop de Starbucks binnen en zie een groep meisjes bij een tafel staan. Niall. Ik loop zijn kant op en ga naast de fans staan. Voordat ik iets kan zeggen tegen Niall, botst er iemand tegen mij aan en krijg ik lauwe koffie mij heen. Serieus?! "Watch where you're going!" Zegt die gene tegen mij. "Excuse me?! I'm standing here and you bumb in to me!" Zeg ik boos terug. Ik merk dat de hele Starbucks ons aan staart en gelijk komt mijn anxiety terug in mijn lichaam. Ik kijk Niall aan en ik zie dat hij dat aan mij merkt. "Dude go away!" Zegt Niall en komt naast mij staan. De man loopt boos de Starbucks uit en iedereen is weer gefocust op hun eigen dingen. "Are you okay?" Vraag Niall bezorgd. Ik knik en kijk naar mijn verpeste shirt. Well that's nice. Mam gaf me dit shirt als cadeau en nu is het verpest. "Let's go home, okay?" Zegt Niall en kijkt me nogsteeds bezorgt aan. Ik knik en samen lopen we naar buiten. "I hate that jerk." Zegt Niall boos en loopt in een versnelde pas naar de auto. He knows that I have short less right? "You know him?" Vraag ik en ren half achter hem aan. "Yeah he the jerk of Starbucks and hate famous people. Ugh! And now he ruined your favorite shirt! I'm so sorry." Zegt hij en draait zich opeens om naar mij. Well hello beautiful blue eyes. "It's okay Niall. I'm fine, I didn't get hurt and I'm sure my mom can wash it." Zeg ik om hem gerust te stellen. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo zeker of mama het kan wassen, maar dat hoeft Niall niet te weten. Hij blijft me teleurgesteld aan kijken en de woede in zijn ogen is ook nog te zien. Waarom is dit zo cute? "Niall, it's not your fault, okay?" Zeg ik. Hij knikt en samen lopen we naar de auto.
Als we er zijn, merk ik dat Niall er nogsteeds mee zit. "Niall?" Hij draait zich om en gelijk geef ik hem een knuffel. Hij schrikt eerst van, maar daarna knuffelt hij me terug. Als we nu gezien worden, hebben we een probleem, maar dat boeit nu niet. Niall heeft gewoon een knuffel nodig. "Thanks Hailey." Zegt Niall met een lach op zijn gezicht als hij mij los laat. "Do you have a shirt in your car? I'm not vibing with the coffee spot on my shirt." Lach ik terwijl ik naar de grote vlek op mijn shirt wijs. Niall lacht en haalt een rood shirt uit zijn auto. Hij gooit het shirt naar mijn hoofd en draait zich om. Such a gentleman. Ik verwissel snel het shirt en zie gelijk dat het shirt 2 maten te groot is. Klein beetje logisch als Niall bijna een kop groter is, maar goed. Ik maak er een knoopje in en gooi mijn vieze shirt naar Niall. Hij trek een vies gezicht en we stappen de auto in. Op naar de Pool party terwijl ik er als een zwerver uit zie en er komen meiden die letterlijk modellen zijn. Loving life..
JE LEEST
He's my brother?!
FanfictionHailey is 17 jaar oud en word al 6 jaar lang gepest. Nadat ze kaartjes heeft gewonnen voor het concert, merkt ze dat iedereen een beetje raar doet. Haar ouders en zelfs de mannen van One Direction doen een beetje raar. In dit verhaal is de band nog...