Hailey's pov
Vandaag is de dag dat ik terug ga naar school, yaay.. We hebben besloten dat ik weer terug naar school moet gaan omdat ik het wel nodig heb voor later enzo. Ik ga weer een fotografie opleiding doen, in de hoop dat ik later voor grote artiesten en modellen foto's mag gaan maken. Aan de ene kant heb ik best zin om weer naar school te gaan, maar aan de andere kant ben ik best bang voor alle reacties. Ik ben sinds het interview niet naar buiten geweest, behalve om te chillen met de jongens of om even op Lux te passen en het interview is al een week of 2 geleden. Ik ben bang om herkend te worden en dat ik allemaal paparazzi op me af krijg. Als het kwart over 7 is, loop ik naar beneden om te ontbijten. Ik moet om 8 uur op school zijn en het is ongeveer 20 minuten met de bus. "Goodmorning mom." Zeg ik slaperig en geef haar een kus op haar wang. "Are you ready sweetie? Ready for School?" Zegt mam en ze geeft me een bord met daarop geroosterd brood met een eitje. Hmm niks is beter dan dit op de maandag ochtend. "Thanks you!" Zeg ik en ga aan de keukentafel zitten. "I'm so not ready for school, I'm scared that they will bully me again and all that stuff." Ik kijk mam aan en gelijk kijkt ze bezorgd en ik aan haar dat ze twijfelt om mij naar school te laten gaan. "Don't worry okay? I will be fine and if something happen I'll tell you okay?" Ik kijk haar weer aan en zie dat ze alweer een warme glimlach op haar gezicht heeft. "Is it weird if I miss Liam already?" Zeg ik en neem de laatste hap van mijn brood. "No it isn't. I miss Liam too." Hij is echt nog maar een halve week weg, maar het is echt zo rustig hier.
Als ik op school aan kom, zie ik iedereen mijn kant op kijken. Oh yeey wat gezellig net waar ik zin in had.. Ik loop snel door naar binnen terwijl de school bel gaat en meld me bij de balie. "Isn't that the sister of Liam Payne?!" Hoor ik iemand achter mij fluisteren. Nice het begint nu al, dat is echt een nadeel van alles. Iedereen kent me nu. "Goodmorning! You must be Hailey Payne, right?" Zegt een vrolijk oud vrouwtje die opeens voor me staat en d'r hand uit steekt. "Yeah that's me." Zeg ik en geef haar m'n hand. "I'm Miss Angel, I'm the headmaster of this school." Zegt ze vrolijk terwijl ze mij een gebaar geeft dat ik met haar mee moet lopen. Ik mag haar nu al, de directrice van m'n vorige school was het tegenovergestelde. "Here is you classroom. I don't have much time to talk right now, but come to my office after school. I would love to have a little chat with you." Zegt Mevrouw Angel als we bij een lokaal aan komen. Ik knik en ze loopt weg. Ik sta nu alleen voor de deur van het klaslokaal terwijl iedereen al binnen zit, nice.. Okay here goes nothing. Ik klop op de deur en maak de deur open. Als ik naar binnen loop kijkt iedereen me aan. "Hello, you're Hailey Payne right? I'm your English teacher, Mr Jones." Yaay, hier had ik dus echt zin in, want elk meisje is nu aan smoezen met elkaar. Ik glimlach zwak en ga zitten op de enige plek die vrij is, naast een meisje met rood haar. "Heey, I'm Kathy." Ik begroet haar terug en focus me op wat Mr Jones te zeggen heeft.
Deze school is 10x beter dan die van Nederland! We moeten voor een opdracht een half jaar soort van stage lopen bij grote bedrijven of artiesten. Guess who I'm gonna choose. "Hailey wait!" schreeuwt er iemand over het schoolplein als ik richting de bus wil lopen. Ik draai me om en zie Kathy hijgend naar me toe rennen. Kathy en ik hebben echt een klik, we hebben al onze lessen samen en we zitten bij elke les samen. Ik denk dat we goeie vriendinnen kunnen worden. "Connor *adem* is *adem* talking *adem* about you." Hijgt Kathy als ze voor me staat. Wie is Connor? Pleasee. Don't let it be the bully. Ik kijk Kathy vragend aan, niet alleen omdat ze net doet alsof je de marathon heeft gelopen maar ook omdat ik niet weet wie Connor is. "Damn okay you're really new." Zegt Kathy als ze weer op adem is. "Connor is the hottest guy in the school! Look there he is!" Zegt ze en wijst richting de ingang van de school.
JE LEEST
He's my brother?!
Fiksi PenggemarHailey is 17 jaar oud en word al 6 jaar lang gepest. Nadat ze kaartjes heeft gewonnen voor het concert, merkt ze dat iedereen een beetje raar doet. Haar ouders en zelfs de mannen van One Direction doen een beetje raar. In dit verhaal is de band nog...