Hailey's pov
Yes!! Ik heet eindelijk geen van den Boom meer! Mijn naam is nu Hailey Payne! De droom van elke Directioner, hehehe. Alleen het slecht nieuws is dat het interview zo is en ik heb er dus totaal geen zin in. Liam vertelde me dat Lou echt heel aardig is en dat ze een schattig dochtertje Lux heeft. "Hailey! Are you coming?" Schreeuwt Liam vanuit beneden. Ik pak mijn mobiel en ren naar beneden. "Hi Nialler!" Zeg ik tegen hem als ik benden ben en geef hem een knuffel. Sinds gisteren praten Niall en ik echt heel veel met elkaar, wel in een vriendschappelijke manier, maar dat maakt mij voor nu niet uit. "Hii smurf" Zegt hij en laat me weer los. We lopen met z'n allen het busje in en we rijden richting de plaats van het interview
Als we er aan komen staan er weer honderde meisjes en paparazzi voor het gebouw en gelijk begint de paniek bij mij weer terug te komen. Ik haat grote menigtes, als ik te veel mensen om me heen heb krijg ik een paniek aanval. Raar genoeg heb ik dat niet bij concerten.. We lopen snel het gebouw binnen en gelijk begroet een blonde vrouw mij. "Hi dear! I'm Lou! You must be Hailey." Zegt ze vrolijk en geeft me een knuffel. "Hi! Yesss nice to meet you!" Zeg ik enthousiast terug. Ik mag haar nu al. We lopen met z'n allen achter zo'n persoon aan die hier werkt en we worden naar de kamers gestuurd waar de make-up en kleding enzo word gedaan. Lou stalt gelijk alles uit over de hele tafel. "Hailey do you want to go first?" Vraagt Lou lief en lacht vriendelijk. Ik knik met mn hoofd en ga op de stoel zitten. Ik ben echt ontzettend zenuwachtig, in een klein uurtje weet iedereen wie ik ben en dat maakt me een beetje bang van binnen. Vooral alle niet positieve reactie maken me bang.
~ de outfit ~
We lopen met z'n allen richting de plek waar het interview word gehouden en ik begin een halve paniek aanval te krijgen. Ik krijg moeilijk adem en ik merk dat iedereen mij aan staart. "Hey it's going to be alright okay? Just be yourself and nothing bad will happen okay?" Zegt Liam en trekt me in een knuffel. Liam is echt heel aardig tegen me als ik paniek aanvallen krijg en dat is vaak. Vroeger keken mensen me raar aan en deden er niks aan. "Boys, 1 minute!" Schreeuwt iemand. "Just wait until they call you, okay?" Ik knik met mn hoofd en Liam verdwijnt richting de jongens. Oh dear God save me. Ik bekijk mezelf in de reflectie van een raam en probeer mezelf wat moet in te praten. "Hailey?" Ik draai me om en zie iemand die ik niet ken. "That's me." Zeg ik verwart. "It's your turn." Ahhh help. Ik loop achter de man aan en zie de jongens op de bank zitten tegen over de interviewer. "Tonight we have a special guest, haven't we Liam?" Vraagt de interviewer en de cameras staan op Liam gericht, waardoor de andere jongens weg lopen. Oh dear god nu kom ik. "Yes, I want you to meet someone special." Zegt Liam en kijkt mijn kant op. Die ene man van net duwt me voor uit, zo dat ik richting Liam en de interviewer loop. "Everyone, meet my little sister Hailey!" Zegt Liam vrolijk en luid applaus vult de zaal. Liam staat op netals de interviewer en ik begroet hem door hem een hand te geven. Hoe kunnen de jongens dit zo makkelijk doen? "So Liam and Hailey, how did this happen?" Liam kijkt me aan, als teken dat ik moet beginnen. "Euhm, I figured it out that the parents that I had weren't my real parents and asked if they could bring me to my real parents. So that night I drove from The Netherlands, were I lived for like 14 years or something like that, to England. And I was pretty shocked when I saw Liam's mom and him, because I am/was a fan of him and the other boys." Zeg ik, in de hoop dat ik niks verkeerd zeg. Iedereen in de zaal kijkt ons aan en het is muis stil. "Some people, her old parents, kidnapped her when she was 3 years old and my parents told me that she died in the hospital. It was really weird for me and my family ofcourse, when we saw her. But we are really, really happy that she is back with us right now." Zegt Liam en ik zie dat hij er moeite mee heeft om zijn tranen in te houden. Wow beteken ik zo veel voor hun? "Hailey, do you miss the Netherlands and your friends there?" Vraagt de interviewer aan mij. Welke vrienden? De enige vriendin die ik had heb ik leren kennen de dag voordat ik weg ging en dat is Yasmine. Euhm hoe ga dit zeggen? "Euhm I didn't really had friends back there, except one. I have been bullied for like almost my whole life, so I don't really miss it back there. The only thing that I will miss, is probbaly the food." Lach ik om mijn verhaal niet te dramatisch te maken. De zaal is stil en de interviewer kijkt me met medelijden aan.
Als het interview is afgelopen, kijk ik op mijn telefoon en zie dat ik 1000+ twitter en instagram berichten heb. Wow het nieuws verspreid zich snel of niet? "Heey, you did great!" Zegt Niall en komt naast me staan. "You think? I was so nervous!" Zeg ik en zet mijn telefoon op still. "And how do you feel now?" Vraagt Niall terwijl we terug lopen naar de kleedkamer "I don't know actually, it feels kinda weird that everyone knows me and my story right now." Zeg ik en kijk Niall aan. Damn waarom heeft hij zulke mooie ogen? Ik zie dat hij iets wilt zeggen maar hij word onderbroken door Louis die opeens tussen ons in springt. "Hailleeyy! You were soo good!" Schreeuwt hij vrolijk en trekt me in een knuffel. "Thanks Lou!" Zeg ik en knuffel hem terug. Ik kijk naar Niall en zie dat hij ongemakkelijk weg kijkt. Louis laat me los en we lopen vervolgens verder naar de kleedkamer. Louis is enthousiast verhalen aan het vertellen en Niall loopt stilletjes mee.
JE LEEST
He's my brother?!
FanfictionHailey is 17 jaar oud en word al 6 jaar lang gepest. Nadat ze kaartjes heeft gewonnen voor het concert, merkt ze dat iedereen een beetje raar doet. Haar ouders en zelfs de mannen van One Direction doen een beetje raar. In dit verhaal is de band nog...