3.

141 10 5
                                    


Zobudila som sa úplne spotená. V noci sa mi snívali desivé sny o dnešnom preteku. Nahmatala som telefón a zistila, že ešte nie je ani šesť hodín. Pokúsila som sa ešte zaspať no nepodarilo sa mi to. Vyliezla som z postele a namierila som si to rovno do sprchy. Pustila som si studenú vodu a zhlboka dýchala. Po rannej hygiene som si spravila ľahké raňajky a obliekla sa. Zbalila som si veci keď mi niekto zaklopal na dvere. Otvorila som a pred dverami stála Tes s nejakým mužom. Popriala mi dobré ráno a muža predstavila ako Erica. Vraj to bude môj tréner a môj tréning začína teraz. Bola som oblečená v športovom a tak sme nemuseli nič riešiť a išli sa prebehnúť. Po pól hodine behu nasledovali svetielkujúce krúžky. Dostala som masáž a rovno na trať. Cestou mi Eric podal nejakú nechutnú vodu ktorú vraj musím celý deň piť.

Dostali sme sa do pitov kde už bol neskutočný zhon. Eric ma zobral do jeho izby kde som si ešte spravila strečing a keďže už boli skoro dve hodiny obliekla som sa do kombinézy. Bola som neskutočne nervózna a nevedela čo zo sebou. Sedela som na posteli a púšťala si hudbu. Chcela som utiecť. Už zas som chcela byť preč. Hocikde inde len nie tu. Stresovala som a nič okolo seba nevnímala keď ma niekto chytil za ruku. Bola to Tes a snažila sa ma ukľudniť, no veľmi jej to nešlo. Po pár minútach prišiel nejaký muž a odviedol nás k monopostom. Spravila som si vrkoč, natiahla si kuklu, nasadila prilbu a obliekla rukavice. Niekto mi ešte pripol nákrčník. Ešte som sa musela odvážiť a po chvíli som už sedela v monoposte. Zacítila som na sebe nepríjemný pohľad a keď som otočila hlavou, uvidela som Maxa ako na mňa škaredo pozerá. Vedela som, že nie je rád. Ani nevedel kto som. Max sa nachystal presne ako ja a tiež nasadol do svojho monopostu. Pripútali ma a vložili volant. Za tých pár mesiacov som aj zabudla aké to je v monoposte malé. Nedalo sa tu ani len pohnúť. Všimla som si, že Max už odišiel a ja som čakala na pokyn. Predo mnou stál jeden z mechanikov a stále mi ukazoval aby som čakala. Po chvíli som však dostala pokyn aby som sa pohla a tak som aj urobila. Vyšla som z pitov, spravila jedno kolo a zastala na poslednom mieste. Okolo mňa sa nazhromaždilo niekoľko mechanik a položili deky na kolesá. Prebehla ešte skúška vysielačky a presne 15:10 sa všetci vybrali na zahrievacie kolo. Zoradili sme sa a po zhasnutí svetiel všetci vyštartovali. V tej chvíli som sa ešte stále strašne bála. Mala som pred sebou 66 kôl a bola posledná. To sa však v prvej zákrute zmenilo keď som predbehla Latifiho. Predo mnou bol Magnussen a pred ním vláčik všetkých jazdcov. Nejakú dobu som sa s ním naťahovala no po dvoch kolách som ho konečne predbehla. Ako ďalšieho som predbehla Russella a Raikkonena. Ďalej som mala s predbiehaním problém. Až kým v 32-tom kole neprišiel safety car. „Box, box." Do Boxov som zamierila ako prvá, keďže nikto predo mnou to nestihol. Pit stop prebehol rýchlo, dostala som najtvrdšie pneumatiky a ja vrátila som sa na trať. Po chvíli som si všimla tri monoposty mimo trate. Bol tam Giovinazzi, Grosjean a Stroll. Keďže ešte pred nehodou som nebola tak ďaleko od zvyšku sa mi podarilo počas pit stopov iných jazdcov dostať pred Kvyata a Ocona. Ani som sa nenazdala a bola som jedenásta. Navyše som sa už nebála, práve naopak. Bola som totálne nadšená. Jazdiť na okruhu je niečo úplne iné ako testovať. Ešte asi štyri kolá trvalo kým sa dalo všetko do poriadku a upratala sa trať. Hneď ako safty car skončilo som sa chytila šance a predbehla Gaslyho. Po pár kolách predo mnou Vettel dostal šmyk a zobral to rovno do bariéry.

Cez vysielačku mi bolo povedané: „Sainz v pitoch. Potrebujem aby si pridala a dostala sa pred neho."

A taksa aj stalo. Predbehla som ho a bola som neskutočne pri chuti. Sama neviemako tlačila som ako sa len dalo. Moja jazda bola neskutočne nebezpečná alev tej chvíli mi to bolo jedno. Pred sebou som videla Pereza no nedarilo sami ho predbehnúť. No keď odbočil do pitov pridala som ešte viac. Už som bolasiedma a cítila som všetok adrenalín. Zostávalo už len osem kôl keď som saLeclercom bila o šieste miesto. Nastal tam menší kontakt kolies. No tentoboj som vyhrala. Chvíľu sa ma ešte držal no jeho monopost tento rok nebol takrýchli a tak som ho stratila. Ricciardo bol tesne pre do mnou a taksom aj jeho na konci kola zobrala. Zostávali posledné dve kolá a predomnou sa Max nahánať s Norrisom. Na konci kola som bola tesne za Maxom,ktorý sa Norrisa snažil predbehnúť. V tej chvíli som sa nesústredila nanič iné. Len na tých dvoch predo mnou Max si otvoril svoje zadné krídloa ja tiež. Keď ho začal predbiehať, pridala som. Max predbehol Norrisaa ja Maxa. V tej chvíli som bola ako utrhnutá z reťaze. Novedela som, že sa musím ukľudniť lebo takto na konci to nesmiem pokaziť. Videlasom pred sebou poslednú zákrutu a taktiež som videla Maxa v spätnomzrkadielku ako sa ešte snaží dostať predo mňa. No nevyšlo mu to a ja somprešla cez cieľovú čiaru a Max to nestihol. Začala som kričaťa nevedela som prestať. Bola som taká šťastná. Spravila som popretekovékolo a zamierila si to do pitov. Kde už stáli obidva Mercedesi, zastalasom pred tabuľou s číslom tri. Vybrala som volant, vyskočilaz monopostu a vybrala sa rovno za svojim tímom. Mala som chuťvšetkých vyobjímať a tak sa aj stalo. Skákala som od radostia neskutočne som sa tešila. Uvedomila som si, že sa ešte musím zvážiťa tak som prišla za nejakou ženskou a postavila sa na váhu. Ona siodpísala moju váhu a ja som odišla stranou.

Girl in F1Where stories live. Discover now