Наступні два дні Люба звикала до відпускного розпорядку та знайомилася з пансіонатом, неспішно вивчаючи його територію та звички роботи. Зустріч зі співробітниками пройшла швидко та весело - Діма просто сказав декілька слів про те, хто така є Люба та чому вона тут, давши персоналу побачити дівчину на власні очі. Після цього тимчасові колеги хостес розбіглися до своїх робочих місць, і Люба вирушила знайомитися з кожним з них особисто, допомагаючи в роботі покоївкам, потримавши драбину літньому завгоспа та віднісши кави охоронцям. Після обіду вона підкотила рукава на кухні, сортуючи брудні тарілки, а потім допомогла сантехніку та теслі заповнити журнал звернень клієнтів. Вона б і далі займалася простою, необтяжливою роботою, якби Юлька не витягнула її на пляж, натякнувши подрузі на те, що вже час скористатися вечірнім сонцем.
День напередодні приїзду батьків пройшов так само легко та мирно. Дімкова сестра стежила за тим, щоб подруга вчасно відволікалася від свого звичного прагнення допомогти всім і вся, запрошуючи її чи то купатися, чи то відвідувати місцеві сувенірні крамнички, чи то попити кави у Діми в кабінеті. Ігор Васильович приходив привітатися, але з розмовами не ліз, не ризикуючи заважати спілкуванню сестри господаря та її подруги. Юлька іноді приєднувалася до хостес і під час спілкування з іншими співробітниками пансіонату познайомилася з ними за ці короткі хвилини краще, ніж за всі роки відпочинку у брата.
Батьків Люби вони з Дімкою поїхали зустрічати разом. Перед вокзалом відвідали декілька крамниць, де хлопець затарився якимись дивними згортками різного розміру та форми. Він забив вантажем весь багажник своєї автівки.
- У твоїх предків багато сумок? - з тривогою запитав власник пансіонату, докладаючи зусиль для того, щоб замкнути багажник. - У салоні всі помістимося?
- Навряд чи більше двох валіз, - задумливо сказала Люба. - Я батькові веліла стежити за мамою, щоб вона не попривозила своїх селянських харчів. Але сама матуся у мене, ти ж знаєш.
- Все така ж добра жінка? - посміхнувся Діма, згадуючи повну Вероніку Сергіївну.
- Ще добріша, - зареготала хостес.
- І в кого ти вродилася? - підколов однокласницю хлопець. - Я в старших класах все сподівався, що ти теж роздобрієш.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов, Дошка і море
Любовные романыДмитро Євгенович володіє перспективним та дохідним пансіонатом на морському узбережжі, який отримав у спадок занехаяним та зміг поступово зробити процвітаючим. Все в нього добре, от тільки у особистому житті постійні негаразди - дівчата більше захоп...