Mark kapkodva siet be gépéhez, hogy bejelentkezzen az oldalra, s közben pedig ellenőrzi küllemét is; megigazítja haját, megdörzsöli szemeit, hátha ez felélénkíti, s nem néz ki úgy, mint aki hónapok óta nem aludt. Nos, sikerrel nem éppen jár, viszont nem akarja megváratni Johnnyt, ezért kikeresi a megfelelő tracket, s szinte remegő kezekkel nyom rá a kollaborálás elindítására, eztán pedig igyekszik helyesen beírni oda a másik nevét, majd erősen alsó ajkába harapva nyom az "Enter"-re, s ezáltal engedélyezi, hogy a másik hozzáférést kapjon, szóval már csak az van hátra, hogy a hívást is elindítsa.
Utoljára ellenőrzi, kamerája és mikrofonja biztosan jól működik-e, majd fejére teszi a fejhallgatót, aztán még arról is megbizonyosodik, hogy mellette lévő gitárja és a kicsike szintetizátora csatlakoztatva van-e a gépházhoz, ezután pedig remegő ujjakkal megcsengeti a másikat, aki egész hamar fogadja is a hozzá beérkező hívást, s néhány pillanat múltával már láthatóvá is válnak egymás számára.
Mondhatni, mindketten meglepődnek, pedig nem számítottak semmire sem — Mark a másik vonásait sokkal férfiasabbnak gondolja, Johnny pedig azon lepődik meg, hogy milyen szép is az általa csak képernyőn megtekinthető személy. Szóval egy darabig csak figyelik a másikat kissé kínosan, majd az idősebb az, ki megtöri ezt a csendet:
- Kócos vagy amúgy - jelenti ki tényszerűen, ajkait pedig igyekszik nem vigyorra húzni, mikor a másik teljesen lesokkolódik, majd kapkodva igazgatni kezdi makacs tincseit.
- Nem is - szólal meg felháborodottan valamivel később. - Csak ilyen a hajam.
- Jó kifogás - immáron megenged magának egy széles mosolyt, ami mellé fejét is ingatja. - Szeretnél még beszélgetni, vagy kezdjünk is neki?
- Hát, megmutatom, mi van meg belőle, aztán majd ahogy alakulnak a dolgok - ránt vállat Mark, s ellenőrzi, minden helyén van-e, aztán el is indítja a rövid dallamot.
Johnny figyelemmel kíséri ezt a nagyjából fél percet, s az igazság az, hogy roppant módon elnyeri tetszését az, amit hall. Tehetségesnek tartja a másikat, és ugyan még nem láttak neki konkrétan a közös munkának, de úgy hiszi, hogy ők ketten ebből valami nagyon jót tudnak kihozni.
YOU ARE READING
NO SONG WITHOUT YOU - ✓
Fanfiction(johnmark.) Mert nélküled ez a dal sem készült volna el soha sem, melynek alapkövei szerelmünk hangjai. ✹| -𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲𝘁𝗵𝗲𝗱𝗮𝘄𝗻 ; 20210303-20210901 ههههه