𝅘𝅥𝅮 t h i r t e e n t h 𝆕

68 17 15
                                    

Ismét egy igazi remekművet sikerült megalkotniuk; a nézettségi számok csak úgy repkednek, ezáltal pedig igenis büszkének érzik magukat mind a ketten. Johnny és Mark is jókora motivációlöketet kapott amiatt, hogy az, amit kettesben alkottak meg, ennyire jó, szóval újbóli megerősítésül szolgált mindez annak kapcsán, hogy eszükbe se jusson abbahagyni a közös munkát.

Sőt, újabban az idősebb azon töri fejét, hogy vajon milyen lenne személyesen ügyködni egy dallamon; kiszakadni az internet világából, és megejteni egy találkozót.

Roppant mód habozik mindezt illetően, hiszen fél, hogy mikor lép át egy határt, amit Mark nem akar. Mert tény s való, egyetlen egy alkalommal sem utasította vissza a közeledő gesztusokat, mégis van Johnnyban némi bizonytalanság. Nem tudja, hogy ez meddig marad így. Nem szeretné, hogy ez a kialakuló kapocs kettejük közt átmeneti legyen, hanem az a célja, hogy sokkal nagyobbra nője ki magát.

Meg abban sem teljesen biztos, hogy ha szemtől szemben ott lesznek egymás mellett, megmarad-e ez a különös, érthetetlen harmónia, ami által minden track megformálódik. Tart attól, hogy eltűnik az a bizonyos varázs, kíváncsiságát mindez mégsem üldözi el. Kiapadhatatlan a pezsgés benne, az izgatottság, hogy lássa az illetőt, aki felkeltette érdeklődését, szóval immáron megembereli magát az üzenetküldés érdekében, s találkozót kér.

[ 14:28 ]

johnnyjsuh
Hallod, Mark

onyourm_ark
Hm?

johnnyjsuh
Lehet egy fura kérdésem?

Vagyis a kérdés nem fura

Talán csak váratlan számodra

onyourm_ark
Ki vele! Figyelek

johnnyjsuh
Találkozzunk

onyourm_ark
Hogy mit csináljunk??

johnnyjsuh
Én adnám, ha személyesen
is dolgoznánk a dalokon

Meg amúgy szívesen
találkoznék veled

onyourm_ark
Nem is tudom

johnnyjsuh
Ne játszd a nehezen
kaphatót

Úgyis beleegyezel

onyourm_ark
...

Legyen

Elküldöm a címem

Aztán majd gyere át,
amikorra megbeszéljük

johnnyjsuh
Remek c:

Akkor mondjuk hétvégén?

onyourm_ark
Oké, akkor hétvégén.

NO SONG WITHOUT YOU - ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang