𝅘𝅥𝅮 t e n t h 𝆕

80 14 14
                                    

Miután bontották a vonalat, Johnny a lakásának erkélyére ballag, hogy rágyújtson egy szálra, s kicsit átgondolja az elmúlt órák történéseit. Egyik kezével a korlát fém részén támaszkodik, sötétbarna tincseibe pedig belekap a szél gyengéd fuvallata, amely egész valóját bebarangolja, s bő pólója alá sem rest beslisszanni, hogy valamelyest borzongásra késztesse.

Tüdejét telíti a kesernyés füst, miként légzőrendszerében végighalad, majd ahogyan kifújja az ég felé, ismét Markra gondol, s arra, hogy tulajdonképpen bármikor szánna időt a másikra, mert kiváltképp élvezte ezt az egészet, ráadásul az, amit együtt alkottak meg, roppant módon tetszik is neki. Elégedett a közös munkájukkal.

Meg is nyitja az applikációt, amely segítségével láthatja, milyen sikert aratott a publikáció, s miként észleli, hogy a megtekintés száma egyre gyarapodik, még szélesebbre íveli mosolyát, mely amúgy is ajkain pihent. Örül annak, hogy az emberek felfigyelnek ezáltal Markra, hiszen a fiatalabb ezt ténylegesen megérdemli. Roppant módon tehetséges, s Johnny boldog amiatt, hogy mégha furcsa módon is, de beszélni kezdtek, s megalkothatták ezt a dalt.

[19:42]

onyourm_ark
Hallod o.o

Életemben nem nézték
meg ennyien a profilom,
mint ma-

johnnyjsuh
Sikeres a track

Mondjuk meg is értem,
jól összehoztuk

onyourm_ark
De ezt azért nem
gondoltam volna,,,

johnnyjsuh
Én igen c:

És megérdemled
amúgy a figyelmet

onyourm_ark
Nem az én érdemem!!!!

johnnyjsuh
._.

Ekkora hülyeség
még tőled is sok

onyourm_ark
Naaa, ez nem hülyeség

A te követőid nézik meg

És nélküled sosem
készült volna el

johnnyjsuh
De nélküled sem

Kellett egy jó kiindulás

onyourm_ark
Jó,,, de naa

johnnyjsuh
Nincsen na

Rohadt jó lett a dal, ennyi

onyourm_ark
Ez mondjuk igaz

johnnyjsuh
Mindig igazam van!!

. . .

Az idősebb elégedett vigyorral lép vissza lakásának zárt terébe, hiszen jól esik neki látni, hogy Mark ennyire belelkesedett sikerük láttán. Tudja, ez a másiknak hatalmas dolog, talán egy mérföldkő, ám mindez nem azt jelenti, hogy innentől fogva hagyja, hogy egyedül tegye azt, amit csak akar, s maradjon teljességgel magára utalva. Ígéretéhez hűen szeretne még közösen dolgozni, s kísérgetni a másikat az útján, ami talán összefonódhat az övével a zene által.

NO SONG WITHOUT YOU - ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang