Immáron napok teltek el sorra egymás után, mialatt gyakran folytak üzenetváltások közöttük. Végre valahára teljességgel leküzdötték a kezdetekkor kialakult, kínos hangulatot, s mialatt többet és többet tudtak meg egymásról, szép lassan feloldódtak — nem csupán csak a vicc kedvéért csevegnek, hanem mert barátokká váltak az elmúlt idő alatt. Bizalom alakult ki, egyfajta kötődés, és ez mind a kettejüknek eléggé tetszik; nem is hitték volna eleinte, hogy egy kínos üzenet ilyen lavinaszerűen indít el mindent.
De lám, most mégis megannyi elküldött sor van már mögöttük, amik nem holmi üres tartalommal vannak felruházva. Mindemellett, az sem mellékes, hogy a közösen megalkotott dal milyen sikereket tudhat magának; még Johnny számára is meglepő számok vannak a track nézettségénél és kedvelésénél, pedig ő aztán ismert a platformon.
Mark pedig ezt az egészet el sem akarja hinni; jó kapcsolatot ápol példaképével, egészen ismertté vált, s az embereknek tetszik az az alkotás, amihez ő maga is jócskán hozzájárult. Mindezt gyakran nem tudja egszerűen hova tenni, olyan, mintha egy álomba csöppent volna bele — napi boldogságának megalapozója ez az egész, mert egyszerűen sosem hitte, hogy ilyesmi megtörténhet, ám most, miként éli a féltve őrzött álmát, mosolya aligha lehetne szélesebb az arcán.
Sínen van minden, napjai kiegyensúlyozottak, Johnny miatt pedig állandóan van társasága, mégha ugyan online is történik a csevegés. Ezt így is valami elképesztően jónak érzi Mark, hiszen úgy véli, a másik tényleg megérti őt — mintha még soha sem beszélt volna senki olyannal, akivel ennyire egy húron pendülnek, ennek következtében pedig a ma délutánt kiváltképp várja.
Ismét együtt dolgoznak majd egy dalon.
Nem is emlékszik, kinek az ötlete volt most, hogy ismét alkossanak valamit, vagyis, talán Johnnyé, ugyanis még az előző dal publikálása után pár nappal kijelentette, hogy nem szeretné megszakítani a kapcsolatot a fiatalabbal és magára hagyni őt, hogy innentől kezdve kezdjen azt magával és a sikerével, amit csak akar; segíteni szeretné ezentúl is, hiszen együtt ketten egy remek csapatot tesznek ki.
Mark pedig valójában aligha lehetne hálásabb ezért — Johnny egyfajta védelmet és biztonságot nyújt segítsége által. Úgy érzi, nem kell megfelelnie a hallgatóinak, nincsen rajta nyomás, mert minden csakis kettejükön múlik.
S rájött, hogy minden, amihez nekik kettejüknek van köze, az bizony tökéletes.
KAMU SEDANG MEMBACA
NO SONG WITHOUT YOU - ✓
Fiksi Penggemar(johnmark.) Mert nélküled ez a dal sem készült volna el soha sem, melynek alapkövei szerelmünk hangjai. ✹| -𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲𝘁𝗵𝗲𝗱𝗮𝘄𝗻 ; 20210303-20210901 ههههه