𝅘𝅥𝅮 e i g h t h 𝆕

91 15 14
                                    

A meglévő dallam első meghallgatása után meglehetősen feszélyezetten fürkészik egymást a képernyőn, hiszen Johnny azon gondolkodik, hogy milyen javaslatot tehetne, ami előnyükre szolgálna, Mark pedig folytonosan azon elmélkedik, hogy a másiknak elnyerte-e a tetszését az imént hallott track. Igazából már az is megfordul a fejében, hogy Johnny bizonyára azon gondolkodik éppen, hogy miképpen rázza le, bontsa a hívást, hagyja annyiban ezt az egészet, viszont mintha az idősebb ezt megérezné, végre-valahára szavakat ejt ki telt ajkain keresztül.

- Oké, ez amúgy nagyon klassz.

- Szóval tetszik? - Mark szemei gyermeteg fénnyel csillannak fel, ami igazából tagadhatatlanul édes látványt nyújt, de hívásban lévő másik fél úgy véli, furcsán venné ki magát, ha ezt most így hirtelen megjegyezné.

Ha esetleg bókolni fog, akkor szeretné, hogy az igazán bókolás legyen.

- Igen, nagyon jó - bólogat, miközben fürkészi a sorokat, amiken a különféle hangszerek és -effektek sorakoznak. - Nem is értem, miért nem folytattad - teszi hozzá Markra pillantva, majd ezután nézegetni kezdi a további lehetőségeket, hogy a leghozzáillőbbre lelhessen.

- Mert ötletem sincs, hogyan kellene - húzza el a száját a fiatalabb, s kínosan megvakarja tarkóját.

Johnny erre mindössze csak hümmögve bólogat, majd pedig amikor úgy véli, talált megfelelő hangzást a folytatashoz, némi dallamot ad ahhoz hozzá. Mark csupán csak hitetlenkedve figyeli, s nem tesz semmit még akkor sem, mikor más instrumentálok is kerülnek mellé kísérés gyanánt, hanem csak és kizárólag akkor válaszolgat, mikor Johnny kedvesen kérdezi, hogy tetszik-e így neki vagy sem.

Mindeközben az igazság az, hogy a fiatalabb hirtelenjében nem is tudja, miképpen viselkedjen. Eddig olyan kínos beszélgetéseik voltak, és nem hitte volna, hogy a másik modora ilyen mértékben meg tud változni, ha zenéről van szó. Hiszen most teljesen nyugodt, szavait kedvesen intézi Mark felé, aki ezáltal képessé is válik némiképp felbátorodni, így percek múltán teljesen összedolgoznak, s javaslataik összefonódása által alkotnak meg egy teljesen kész dalt.

NO SONG WITHOUT YOU - ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora