𝅘𝅥𝅮 f i f t e e n t h 𝆕

69 16 23
                                    

- Szia, Mark! - Johnny az, aki megtöri a csendet, mely szokatlan módon nem bizonyul kínosnak. Hiszen tény s való, most találkoznak először, mégis a vártnál komfortosabb a szituáció, így mindenféle kellemetlenkedést kerülve mosolyognak egymásra, és viselkednek úgy a másikkal, mintha ezer éve ismernék egymást.

- Helló, gyere csak beljebb! - tárja ki az ajtót a fiatalabb, aki eztán realizálja, mennyivel alacsonyabb a másiknál; mikor Johnny beljebb lép, s elsétál mellette, Marknak fel kell emelnie fejét, hogy a másikra nézzen. - Szólhattál volna, hogy egy óriás vagy.

- Miért? Megemelted volna a belmagasságot? - nevet fel Johnny a gyatra poénján, majd kibújik cipőiből, melyeket lehelyez egymás mellé.

- Nagyon humoros vagy - forgatja szemeit Mark, majd még beljebb tessékeli a másikat, míg a nappaliban ki nem kötnek.

Kivételesen most kihozta ide az egész felszerelését, hiszen kicsiny szobája szűkös falai közt nehézkes lenne a közös munka. Nemsokára le is telepednek a szürke szövetkanapéra, tisztes távolságot megtartva. Mark rendes házigazda létére megérdeklődi, szeretne-e valamit a másik, majd mivel a nappali a lakás központi helyisége, az innen nyíló ajtókra mutat, s mindegyikhez éppen annyi megjegyzést fűz, hogy mi rejlik mögötte.

Johnny ajkain türelmes mosoly pihen ㅡ nem okoz meglepetést neki a másik enyhén hiperaktív jelleme, mitöbb, rettentően édesnek véli, ezért is csúszik kicsit közelebb, s fordítja a másik felé fejét, mire a kisebb megszeppen. Igen, éppen ez volt a célja, szóval győzedelmes mosolyra íveli telt húspárnáit.

- Szóval megmutatod, miken dolgoztál? - teszi fel a kérdést, míg szemeivel Mark arcvonásainak festőiségét csodálja.

- Persze.

Bólogat aprókat a fekete hajú, majd mandulavágású szemeit a jelenleg használt laptopra vezeti, s megnyitja azt a dallamot, amit kinézett erre az alkalomra. Ebből sincsen meg túl sok részlet, csupán az alapvető hangzatok, ám Johnny kíváncsian hallgatja, s roppant tehetségesnek véli a másikat. Különös, de olyan, mintha zenei szakértelmük kiegészítené egymást ㅡ talán éppen ennek következtében gondolja, hogy ők maguk is remek párost alkothatnának.

NO SONG WITHOUT YOU - ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora