𝅘𝅥𝅮 n i n e t e e n t h 𝆕

66 18 11
                                    

Mark továbbá is Johnny ölében foglal helyet, aki két pohárba tölt ki az alkoholos nedűből, hogy bódulat ereszkedhessen majd rájuk. Ezután megnyit egy üres tracket, hogy majd munkához lássanak, aztán a közeli ablakot kinyitja, hiszen hiába nem kellene lakásban dohányoznia, tudja, hogy úgyis rá fog gyújtani. Hamutartót is az asztalra helyezi közelebb húzva, majd egyik kezét visszasimítja Mark derekára, hogy gyengéden cirógassa, ezzel pedig borzongásra késztesse őt.

A kisebb alsó ajkába harapva fojtja el vigyorát, miközben testén libabőr fut végig, ám nem teszi szóvá mindezt, hanem csak élvezi a szituáció minden momentumát. Különös meghittség ereszkedik rájuk, s pillanatokon belül már nagyot kortyolnak a borból, mialatt egyre közelebb simulnak egymáshoz. Élvezik egymás közelségét, a perzselő érinteseket, az azonos szívdobbanásokat, s mindezek kusza összességét, amik miatt egyszerre nem tudják, hogyan viszonyuljanak a másikhoz, mégis minden oly' természetesen jön.

Csak belefeledkeznek ebbe az egészbe, aztán egymás bódult lélektükreibe, ami hosszúra nyújtja a pillanatot, hogy elmerülhessenek benne, s még jelentőségteljesebbé tegyék. Mert mintha az idő is megállna a szemkontaktusuk közepette, s hirtelenjében csakis egyre vágynak mind a ketten; egy újabb csókra, mely borízű mámorba burkolt.

Ezért hát nem restek így is cselekedni ㅡ egymáshoz simulnak a rózsaszín húspárnák, hogy komótos, ám annál érzékibb keringőbe kezdjenek, mialatt szemeiket lehunyva ölelkeznek össze a lehetségesnél is jobban. Nem szeretnék, hogy akár levegő is szoruljon mellkasuk közé, amiben elrejtőzve szívük hevesen kalapál. Minden oly' idilli ezekben a minutumokban, s nem kívánnak véget vetni a tökéletességnek, hiába ér véget mennyei csókjuk egy idő után.

A varázs mégis megmarad, mialatt a bort iszogatják tovább, s Johnny egy füstölgő cigarettát ajkai közé illeszt. Mark szavakba sem tudja foglalni, milyen imponáló a látvány, miként az idősebb dús ajkain át gomolyog kifelé a nehéz, szürke füst, amin keresztül az ő íriszeibe bámul. Mindezen történések olyannyira impulzívak, hogy egyszerűen megbolondítani kívánják a fiatalabb szívét, majd elméjét is, hogy a józan ész is kiszálljon a kitárt ablakon.

Mégis annyi mindkettejükben rejlik még, hogy dallamívet alkossanak meg éjszakába nyúlóan, amihez csak ők maguk tudják, hogy csókjaik az igazi aláfestés. Valami egészen új jön létre; valami olyan, ami igazán ők maguk, ami minden eddigitől eltér, mégis eddigi munkáikból tevődik össze. Mintha most mindent összevetettek volna, amit valaha is elértek, amire ők maguk hivatottak, s közös tudásuk gyümölcseként megalkottak egy olyan dalt, aminek minden egyes akkordja kettejük szívdobbanásának vonzalom általi megvalósulása.

S ezért egymás nélkül ez sosem jöhetett volna létre ㅡ ez a dal csak közösen létezik.

NO SONG WITHOUT YOU - ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin