Astrid sa po chvíli vynorila späť nad hladinu a zasypala ma spŕškou škaredých slov a vražedných pohľadov, ktorými mi sľubovala smrť. Veľmi pomalú a nepríjemnú. Usmial som sa na ňu.
„Mladá dáma by sa nemala takto vyjadrovať. Jednoznačne by si si po tomto výstupe mala vydrhnúť ústa mydlom," poučím ju, čo ju dopáli ešte viac. S výkrikom Sparťana sa na mňa vrhne a sotí ma do vody. Na to aká je drobná, je prekvapivo silná a mrštná, takže nestihnem uskočiť nabok a spoločne mizneme medzi vlnami. Trvá mi len sekundu než sa spamätám a s ňou okolo pásu sa vynáram z vody. Obaja dychčíme a Astrid na mňa škaredo zazerá.
„Ak si chcela objatie, stačilo oň požiadať," poukážem na jej ruky okolo môjho pásu. Okamžite ma pustí a odstúpi odo mňa. Neprestáva na mňa škaredo pozerať. Pritom si niečo ustavične mumle popod nos. Zrejme ma častuje svojimi vyberanými nadávkami alebo ma posiela do Tartaru.
„Astrid! Dwayne! Čo to preboha stvárate?" ozve sa z brehu smiech a obaja sa stočíme za jeho zvukom. Winter, Trish, Astridine priateľky a Alex sa usmievajú od ucha k uchu a sledujú každý náš pohyb. Zaujímalo by ma, ako dlho tu už postávajú. Nebol by som prekvapený, keby tu postávali už od samého začiatku. Astrid celá červená v tvári okolo mňa bez slova prejde, zatiaľ čo z nej cícerkom tečie voda. V tichosti ju nasledujem a ignorujem Alexandrov spýtavý pohľad.
„Dwayne si chcel zaplavať so žralokmi," zavrčí Astrid ako odpoveď a bez toho aby sa obzrela, smeruje preč z pláže. Cestou sa zohne po svoj luk ležiaci na horúcom piesku a mizne medzi palmami. Winter nespokojne tľoskne jazykom, čo je jeden z jej prirodzených tikov a nespokojne si ma obzrie. Zrejme prvýkrát za celý čas čo sa poznáme, je moja prítomnosť viac neželaná, než tá Alexandrova.
„Myslela som si, že si rád, že ju nemusíš trénovať a že si môžeš robiť čo len chceš," skonštatuje a nesúhlasne si založí ruky na prsiach. Po predchádzajúcom úsmeve niet ani stopy. Trish a Astridine priateľky sa zatvária zmätene a Alex si ma pozorne obzrie. Najradšej by som sa teraz prepadol na dno Tartaru a zostal tam. Nie kvôli tomu čo povedala Winter, ale kvôli tomu že rozhovoru s Alexandrom sa teraz už určite nevyhnem, „Ale ako vidím, máš kopec voľného času, Dwayne," zasyčí a pristúpi bližšie ku mne. Mlčím a len sa jej dívam do očí, ktoré neodrážajú žiadnu emóciu a tak pripomínajú bezodné čierne diery.
„Neviem o čo ti ide, ale daj jej pokoj, Dwayne," dodá tak potichu, že ju počujem len ja. Zamračím sa.
„To je len medzi mnou a ňou."
„Nie keď ide o moju priateľku a o teba," zazrie na mňa a odíde za Astrid, nasledovaná zvyškom dievčenského tímu...
♦️♦️♦️♦️♦️♦️
Pohľad Astrid Luny Foxovej...
Ešte nikdy som k našej chatke neprišla tak rýchlo ako dnes. Bola som poháňaná zlosťou a adrenalínom, ktoré boli mojím palivom až do doby, kedy sa za mnou zavreli dvere do mojej kúpeľne. A hneď ako som otočila kľúčom, dopadla na mňa krutá realita, ktorá ma skoro zrazila na kolená. Na moment som mala pocit, že sa moje nohy premenili na želatínu. Srdce mi tĺklo ako splašené a mozog analyzoval všetko, čo sa odohralo na pláži. Každý jeden detail a každé jedno slovo som rozložila na drobné a potom znova poskladala dokopy, aby to aspoň trochu dávalo zmysel. A keď sa mi v mysli ozvalo tiché cvak, rozosmiala som sa. Hystericky. Idiot! On a zrejme aj ja. Naozaj som sa práve čľapkala vo vode s Dwaynom? Zo všetkých ľudí na tomto ostrove... Čo ostrove, ale na svete. Povzdychla som si, pozrela sa na svoj odraz v zrkadle a zamračila sa na seba. V duchu som si vynadala do husí a prikázala sama sebe nosiť pri sebe dýku, pre ďalšiu náhodnú Dwaynovu návštevu. Keďže rukami som si ho nevedela udržať od tela, dobre naostrená dýka by to určite zvládla lepšie. A ak nepomôže ani toto, tak poprosím Judy aby mi zohnala taser či slzný sprej. Jedno elektrické kopnutie je niekedy viac než tisíc slov. Super, som tu len pár dní a stáva sa zo mňa sadista vyživajúci sa v cudzej bolesti. Otočila som sa chrbtom k zrkadlu a pozrela sa na sprchový kút. Aj by som odprisahala, že ma k sebe šeptom volal. Rozhodne sa nebudem brániť teplej sprche, ktorá zo mňa zmyje morskú vodu. Až tak zle na tom ešte nie som...
YOU ARE READING
Polovičná Krv - Prebudenie [POZASTAVENÉ]
Fantasy„Dva najdôležitejšie dni vo Vašom živote sú deň, kedy ste sa narodili a deň, kedy zistíte prečo." - Mark Twain 💙 Cover by: ninakundrikova 🌹