Pov Ariana
Wat? Studio....23!? Dat is de nickelodeon studio! In dat gebouw werd victoriouss opgenomen...Ik ril. Nickelodeon.ik heb hele slechte herrineringen aan nickelodeon. Natuurlijk heb ik wel goeie ! Maar , die tijden.. Het was vreselijk. Ik heb wel heel veel dank aan nickelodeon. Zonder hun had ik hier nu niet gestaan. Dan was er geen luxe wc ,geen roze loper. Dan was er niks. Zonder nickelodeon had ik avan ,leon ,matt en daniella nooit ontmoet. Zal ik morgen gaan? Eigenlijk wil ik hellemaal niet. Die brief was zo dreigend. Het leek wel op een van die stalk smsjes . hmm. Ik besluit om weer terug te gaan naar de zaal . Ik zie me stoel al gelijk. "Heb ik iets gemist ?" nicki schud der hoofd. "Nah ,er waren alleen wat podium instructies gegeven enzo , trouwens hoe gaat het met jou en Seannn" vraagt nicki met een nieuwschierig gezicht. We schieten in de lach. " goed hoor ,hij is zo leuk. Leer ik ook weer is iets van hem ,zijn fans en zijn familie. " nicki knikt. Langzaam gaan de lichten uit. Een spot valt op het podium. Eeen tijdje is het stil . gelijk daarna beginnen de eerste noten van Black Widow. Het podium word steeds lichter. Hard gejuich in de zaal.Rita ora komt op lopen. "Im gonna show yeh ,whats really crazyyy! Zingt ze. Harder gejuich. Ik bekijk der outfit. Ze ziet er leuk uit. Ze heeft een donkerblauw superheld achtig pakje aan . der haar is een knal blonde bob en der hakken zitten vol glitter. Ze zijn super lang. "Oehhh ,i like it" mompelt nicki. Genietend kijk ik naar het optreden. Iggi azelea is ondertussen al opgekomen. Ze draagt hetzelfde pakje als Rita maar dan wit. Der haar is lang gestijld en ze draagt dezelfde hakken."it was us against the world and now we just ..."rapt ze. Ik beweeg langzaam mee op de beat. Opeens tikt er iemand op de schouders van nicki. Ik draai me snel om. Het is een podium technieekkus. Die regelen al het licht en wat dingen back stage . "nicki ,je moet beginnen met omkleden , je moet zo op!" ik zie dat nicki zenuwachtig word. Ze fluit even. "Owjaa , ik moet gaan ari!" ik glimlach en zeg :"go for it" ik kijk hoe nicki achter de man aanloopt. Wel jammer. Nu zit ik aleen. Vanavond ga ik one last time zingen. Maar das pas later vanavond.
5 min later
Als Steve Mclain (de presentator van vanavond) klaar is met zijn praatje klinken de eerste noten van your love. Het enige wat je nu op het podium ziet is witte rook. Alles is voor de rest donker. "Go!"klinkt er door de zaal. De muziek breekt los . "dub dub dub doeee !" Er komen dansers op. Het zijn allemaal ninja's en sumurais. Ze dansen langzaam maar wel krachtig. Nicki komt op. Ze ziet er suoer gaaf uit! Ze heeft een kort topje en broekje aan met alllemaal touwen om der taile. Der haar zit in een knot met bloemen. En ze draagt een super lange gele keep. Ze begint te rappen .ik geniet. Mijn oog valt op Victoria. Ze leest een papiertje. Ze kijkt snel om zich heen ,vervromelt het papiertje en rent de zaal uit. Wat was dat? Omg. Dat was zo vreemd. Wat zou der op dat papiertje staan...?
Ik sta op het podium. Ik draag een zwart jurkje dat aan de onderkant bol loopt. Ik draag vandaag glitter katte oortjes. Daarbij heb ik ook me glitter naaldhakken aan. Ik doe mijn micropoontje achter me oor. Over een halfe minuut is het zover. Dan ga ik one last time zingen (een van de liedjes op me album)
(Omgg vanavond komt de video uit,aahh!)"Ari je kan hoor!' . ik haal diep adem en doe snel een korte stem oefening. Waar is mijn fles water? Ik stress me dood. Ik ben nog altijd super zenuwachtig! Het is nog altijd eng. Ik hoor de eerste noten al. Ik loop het trapetje op en ga bij de microfoon staan. Daar ga ik dan. Ik begin met de eerste zin
I was a liarI gave into the fireI know I should've fought itAt least I'm being honestFeel like a failure'Cause I know that I failed youI should've done you better'Cause you don't want a liar (come on)And I know, and I know, and I knowShe gives you everything but, boy, I couldn't give it to youAnd I know, and I know, and I knowThat you got everythingBut I got nothing here without youSo one last timeI need to be the one who takes you homeOne more timeI promise after that, I'll let you goBaby, I don't care if you got her in your heartAll I really care is you wake up in my armsOne last timeI need to be the one who takes you homeI don't deserve itI know I don't deserve itBut stay with me a minuteI swear I'll make it worth itCan't you forgive me?At least just temporarilyI know that this is my faultI should've been more careful (come on)And I know, and I know, and I knowShe gives you everything but, boy, I couldn't give it to youAnd I know, and I know, and I knowThat you got everythingBut I got nothing here without you, babySo one last timeI need to be the one who takes you homeOne more timeI promise after that, I'll let you goBaby, I don't care if you got her in your heartAll I really care is you wake up in my armsOne last timeI need to be the one who takes you homeI know I should've fought itAt least I'm being honestBut stay with me a minuteI swear I'll make it worth it'Cause I don't want to be without youSo one last timeI need to be the one who takes you homeOne more timeI promise after that, I'll let you goBaby, I don't care if you got her in your heartAll I really care is you wake up in my armsOne last timeI need to be the one who takes you home (yeah)One last timeI need to be the one who takes you home
De volgende dag
Ik zit in de auto. Ik ben opweg naar een intervieuw. Ik ga toch naar niet naar de nickelodeon studie. Ik weet niet maar ik heb er een heel slecht gevoel over. Het is een koude dag. De lucht is grauw en het miesert . bleg. Ik zie er ook niet goed uit. Ik heb gewoon me slob shirt aan en een joggings broek. Ik was te moe om me haar te doen enzo. Ik moest al vroeg weg . dit soort dagen noem ik Jekkie dagen. Bleg . Opeens maakt de limosinee een harde stop. Ik vlieg haast om en stoot mijn hoofd tegen het raam."wat gebeurt daar nou!?" roep ik beduusd tegen de Chauffeur. "Excuses graag!" roept hij terug. Pff. Dat deed zeer. Ik draai het raampje open. We staan in een lange file. Nee he!? Opeens schrik ik me lam. Ik kijk recht tegen een studio aan. De nickelodeon studie. Mijn hart begint hevig te kloppen. Nee! We moeten hier weg. Dit duurt te lang. Ik krijg het stik heet. "Rij dan!" geen antwoord. Ships! Ik bedenk me geen moment en gooi de deur open. Ik loop wel. Snel loop ik langs de straten. Ugh! Regen. Het regent nu kei hard. Ik zie serieus niks. Opeens word ik bij me hand gepakt. "Ari je bent dus wel gekomen!"
JE LEEST
The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}
AdventureThe real me 2 Ariana grande is een beroemde zangeres en actricesse.Ze lijd een heel gewoon sterren leventje vol glitter en glamour todat ze allemaal berichte krijgt .Ze word er hellemaal naar van. wie is die gene en wat moet ze doen? En hoe reagere...