De groote show

207 5 2
                                    

Pov Ariana

"De EMA 2014 nadert !"zegt ariana der manger ."Dat betekent dus dat  we al moeten beginnen met alles te regelen.Het is gereld dat Ariana presenteert en dat ze twee acts gaat doen." de mensen aan de tafel knikken ."Dat is wel goed geregelt "zegt de stylist. Ze is zotezien onder de indruk. "Ja zeker 'gaat de manger door.

Ik kijk ronsd.

Het is maandag en het hele team  zit aan een grote tafel."Ariana wat vind jij dervan?

"Van wat?"vraag ik een beetje afwezig. "Van de liedjes die je gaat zingen".Ik denk dat je .....een nieuw liedje gaat zingen en dan problem!" zegt de manger . ik knik snel .'Eumh ja dat lijkt prima "zeg ik. Ik let niet op. Ik betrap me er zelf steeds op dat ik wegdroom . "neuhe ik vind het geen goed idee ik bedoel problem heeft ze al zo vaak uitgevoerd het moet een liedje zijn dat ze niet zo vaak in een show heeft gezongen!"  zegt de zangcoach.de manger doet zijn arme over elkaar."eumhh ja dat is wel waar "zegt hij fronsend."Ik denk dan be my baby "!begint de choreograaf."het is een nummer waar  ze goed op kan dansen en ook een goede cenario achter kan creêren!" .de manager knikt. 'Ja dat is goed!" zegt hij tevreden. "dan doen we dat  !"

De meeting is voorbij

Ik loop het grote gebouw uit

Een show dus...denk ik

Ik hou der van om te presenteren!  vorig jaar bij de Ema in nerderland beviel het me ook goed :)ik loop blij naar de starbucks shop.dat frist op.

Het zonnetje schijnt. Het is een mooie dag. Ik draag mijn roze topje en me blauwe skinny jeans. Daar onder roze naaldhakken. En natuurlijk me staart en zonnebril

"Het is ariana grande!!" word er gegild.

Een groepje meiden rent op me af

Ik lach in mezelf

Altijd leuk zoiets

"Mogen we please met je op de foto! "zegt eem van de  meisjes nog steeds in shock

"Tuurlijk "lach ik

Ik maak snel een selfie met hun en dan lopen de meisjes giechelend weg.

Ik kijk nog even om terwijl ik met mijn staart schud.

Als ik mijn starbucks heb gekocht ga ik even zitten. Het is moca smaak. Mijn favorite!

Ik neem een slok van mijn starbucks

Me telefoon begint te trillen. Ik pak hem uit me zak. Het is een iphone 6. Laatst gekocht

Ik heb een sms !Zeker van Mam

Vieze bitch

Je denkt zeker dat het een grap was maar nee hoor.ik ben nog steeds bezig.en ik ga die grote show van jou verwoesten.pas maar op

Doei

Anoniem

Ik verslik me bijna in mijn starbucks.

Ik proest het uit. De tranen stromen oer me wangen.

"Ugugu"

Een beetje van me drankje glijd uit me mond. Ik zie mensen vreemd kijken

Hoe weet diegene van de show!?

Ik ga hier echt mee naar de politie.

Dit is echt eng !

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu