Het tehuis

77 2 0
                                    

Pov Ariana

Ik zit op de vloer. Ik huil volgens mij. Ahg! Het kan me niet schelen ik ben hopeloos. De Baterij van me tel is leeg en ik heb geen geld. En niemand gaat geloven dat de Ariana Grande werd ontvoerd en meegenomen naar een bos en toen is gevlucht. Ik heb geluk dat ik een beetje spaans kan ..he ! Waar is carl? Ik kijk om me heen . Hij stond daar nog . Peaches komt naar me toe. Gaat het ari ? Vraagt ze zacht. Ik knik en sta op. Waar is carl ? Vraag ik gelijk  . Carl is weg ! ....zegt Peaches terwijl ze naar de grond staart. Ik schrik. O NEE TOCH ! NIET DAT ERBIJ PLEASE !? Wat maar waarom !? Schreeuw ik. Idk ..ik weet het echt niet !zegt peaches met een stem vol meedelijden. Ik word gek . Eerst dit en  nu dat. Wat een ramp !!!  En nu ? Wat nu ?! Vraag ik boos. Geen idee ..ik heb wel een klein idee. Toevallig weet ij dat hier in de buurt een tehuis is voor meiden die tijdelijk geen huis hebben. Daar kun je dus wonen ! Zegt peaches terwijl ze weg loopt. Ik sta op en volg haar.  Ik zie paar mensen me aanstaren en wijsen . Een groepje meiden giechelt. Die geloven natuurlijk nooit dat ik Ariana Grande ben.

Bij het tehuis....( zie foto )

Ik zit op een bankje in een kamertje. Er komt een mevrouw aan. Ze is getint en heeft een strake knot op haar hoofd. Ze is een beetje mollig en draagt een klein brilletje. Ze kijkt chagerijnig en nors . .

Spreekt u engels ? (Ff nederlands)

Vraag ik zachtjes .

Si ! Zegt de vrouw . Ze schakelt over naar engels.

Nou waarom ben je hier ? Vraagt de vrouw. Ik vertel het verhaal maar dan een aangepaste versie . De vrouw schrijft iets op een blaadje. Hoe heet je en hoe oud ben je ? Vraagt ze zonder enige emotie in haar stem

Ik heet Ariana  Grande en ik ben 21 jaar de vrouw knikt en schrijft weer iets op . En hoelang denk je hier te blijfen ? Vraagt de vrouw weer  . Ik denk 4 dagen ! De  vrouw schrijft iets op en knikt. Nou jongendame ! Volg mij zegt ze  en ze staat op. Ik ren achter haar aan. We komen in een smal kamertje waar een grote deur staat. We lopen naar binnen. Het lijkt net een vies hotel ! Moeten we hier echt blijven  !? Vraag ik snel . De vrouw werpt me een boze bluk toe. Ze wijst naar een deur. Dat is jou kamer veel plezier. En de vrouw loopt weg. Ik voel me raar. En waar is Peaches. ?

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu