vaarwel!

74 2 0
                                    

Pov Ariana

Ik kijk carl aan met een gezicht vol ongeloof. Van binnen ga ik dood. Ik word hersendood! Ik voel allemaal emoties. Wie had dat gedacht Mexico . Ik kan het niet geloven. Carl en Peaches lopen weg en gaan verderop staan praten. Mij boeit het niet wwaar ze het over hebben. Ik word langzaam gek! Hoe kan ik nou .....Mexico! Hoe ,waarom sprongen we ook zomaar in een kar ?! Ik wil gaan huilen , gillen , rennen , flippen alles . Maar ik weet 1 ding . Ik wil naar huis !!

Pov Peaches

Ik ben razend. Allemaal Diego's schuld ! Die oen. Hoe bedenkt hij het ook . Hoe kan je zomaar in een auto springen .

Ben je gestoord ! Schreeuw ik blind van woede. Carl doet zijn schouders over elkaar. Ik kan er tog ook niks aan doen !? Schreeuwr hij nu ook. Kap met schreeuwen ! Jij ook agrgg ! Bits/ schreeuw ik terug. Ik begin te stampvoeten. Sukkel ! Mompel ik zacht. Diego spuugt bijna vuur zo woedend kijkt hij. Wie is hier nou de sukkel ? Je hoefde me toch niet persé te volgen !! Schreeuwt diego terwijl hij naar Ariana kijkt. En jij dan ?! Wat zal ari nu wel denken ze vertrouwede ons !? Zeg ik nu iets kalmer. Ik kijk snel naar ariana die inmiddels hopeloos op de grond is gaan zitten . Ik voel me heel schuldig . Wat boeit Ariana nou!? Ze heeft hier nika mee te maken ! We zijn tgg niet de babysitters van die bitch snauwt Diego terug.  Ik schrik. Dus zo denk je iver haar he !? Ze denkt namelijk echt dat we haar willen helpen en trouwens jij vond haar tgg zo leuk !? Zeg ik boos . Ik draai me nors om. Wie zegt dat !? Weetje wat het is klaar ,vaarwel zegt Diego terwijl hij weg loopt. Me mond valt open . Hij laat ons in de steek  . Die vuile #@$... mompel ik nors. Ik kijk naar Ariana.  Ze is hellemaal in shock. Arm kind ! Ik begin te snikken. Waarom overkomt mij dit ? Ik denk aan die kus  met Diego ..

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu