Pov Victoria
Ik pak Ariana stevig vast. Ze is gewoon gekomen. Ik dacht serieus dat ze niet zou komen opdagen. Typisch iets voor ari om ons te laten zitten. Maar ze is alsnog gekomen.hmpf! "Auw ,laat me los!" . ari stribbelt en spartelt in het rond. Ik besluit maar om lief te doen en zeg met mijn liefste stem."Ari ,ik ben het maar! Herken je me niet meer? Wat leuk dat je alsnog bent gekomen. Ik dacht dat je het te druk had!" ik glimlach poeslief. Vanbinnen walg ik. Ik heb echt een hekel aan Ariana. Ze is z'on diva. Wat een paar maanden beroemdheid niet met iemand kan doen! Ze denky echt dat ze beter is. Ik maak een hele actie voor der. Benifiet concert. Maar nee hoor. Ze doet weer es bitchy! Ari kijkt me dodelijk aan. Ik moet der naar binnen krijgen. En snel! Als ze niet komt opdagen ....dan is het erguh!
Pov Ariana
Victoria trekt me naar binnen. Ik heb pijn. Ik wil echt niet! We zijn er bijna. Ik herken deze gang. Dag in dag uit liep ik hier
~flashback
Het was mijn tweede werk week. Ik was net klaar met mijn make up. Mijn scene begon zo. Ik was heel blij. Mijn dag kon niet meer terug. In deze scene waren we in een caravan. Ik had me haren los. Ze waren pas rood geverfd. Ik droeg een roze bikini. Met een rokje :). Eerst moest ik nog even naar de wc. Ik zag victoria bij de kraan staan. Ik begroete haar vrolijk. " heyy , zo weer een scene he!?" victoria draaide zich om. Ze keek geiriteerd. Ik schude mijn hoofd. Ze heeft vast een slechte dag ! Ze antwoorde niet. Ze doet vreemd. Ik knikte en liep snel het wc hokje in . toen ik eruit kwam stond Victoria der nog. Ze was bezig met der lipglos. Ik waste me handen en wilde weg. Het was zo ongezellig . ik pakte de deur klink beet maar werd aan me arm getrokken. Ik keek snel om. Het was victoria"luister,Ariana!" ze sprak me naam op een overdreven manier uit. " je kan doen wat je wilt , lief doen aardig doen ,maar luister ik zal je nooit mogen okay? Ik mag je gewoon niet! " ik schrok van de harde woorden. Niemand had ooit zoiets gemeens tegen me gezegt. Ik was beduusd. Als iemand je mag kan die het ook gewoon verzwijgen maar om het zo recht in iemands gezicht te zeggen..das gewoon gemeen! Ik keek stilletjes naar de grond. "Oke ,wel goed dat je het eerlijk hebt gezegt!" daarna verliet ik gelijk de wc.
Ik schud mijn hoofd. Dan schrik ik ! Iedereen. De hele victorious cast. Ze zitten aan een tafel en kijken me aan. Aan het eind van de tafel is een stoel. Het is stil. Niemand lacht. Daniella en leon lijken zelfs kwaaad. De stoel is omgedraait. "Ga zitten!" klinkt er vanaf de stoel. Ik zwijg. " ik ga nu beginnen met de spelregels! Nog vragen?" niemand antwoord."nou ,,dan beginnen we!" het gaat als volgt. Julle gaan straks met een boot en daarns met een busje naar een plek. Jullie zijn geblind doekt. Als jullie er zijn moeten jullie allemaal opdrachtem uitvoeren. Elke week word er iemamd weggestemt. Als je bent weggestemd moet je weeer in een nickelodeon serie spelen. Iedereem schrikt.wat!? Mijn hart. Omg! Dit is echt. Avan kucht. Niemand kijkt elkaar aan. "Dus het is zegmaar leven of dood..." mompelt matt. "Jazeker!" . ik knik. Opeens vliegt de deur open. " huppekee vertrekken ,lever je telefoons maar in!" schreeuwr een man. Hij heeft zwart aan en een microfoontje bij zijn oor. Ik schrik nu nog erger. Mijn telefoon...nee dat nooit.
JE LEEST
The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}
AdventureThe real me 2 Ariana grande is een beroemde zangeres en actricesse.Ze lijd een heel gewoon sterren leventje vol glitter en glamour todat ze allemaal berichte krijgt .Ze word er hellemaal naar van. wie is die gene en wat moet ze doen? En hoe reagere...