frenemies

102 2 8
                                    

Pov Ariana

We zitten op een boot . achterin een hok. Het is hier wel licht . niemand kijkt elkaar aan. Ik vind het maar vreemd.  "Dusss....hoegaat het met jullie?" begin ik. Victoria kijkt me dodelijk aan. Dan niet . ik vind dat ze overdrijft. " hou gewoon je mond!" snauwt victoria. Ik zie dat liz zucht."mischien moet jij gewoon je snafel houden !" bitst lizz terug. " wees gewoon steel! " schreeuwt avan. "Waar zijn toch die oude tijden van vriendschap!" Begint Daniella. Gelijk is het stil. " we zijn geen vrienden meer.." iedereen kijkt matt aan. Ik knik. " laten we het erop houden dat we frenemies zijn."(frenemies betekent dat je vrienden van elkaar bent maar toch vijand )  "ugh" moperrrt victoria. "Weet iemandd waar we heen gaan?" vraagt leon.  Stilte. " naar  een eiland ofzo "   daniella lacht. "Dat denk ik teminste".

"Ik wil weten wie dat wijf op die stoel was"  begin ik weer. "PRAAT NIET OVER DAT!"Krijst Victoria.  Iedereen schrikt en kijk der aan. "Willen jullie dood ofzo!?" avan schud zijn hoofd. "Wat bedoel je victoria ?" vraagt lizz verward. Victoria strekt der armen en pakt me nek beet. " hou je mond jij ,je brengt ons in gevaar" ik kuch. LangzAm word ik rood. "Jikkk-krijggg-ge-een luchtt' met moeite komen de worden eruit. "Laat haar los!' schreeuwt matt. Victoria  kijkt hem aan en pakt zijn been. Liz geeft victoria een stomp. avan duwt liz van der af. "Kleuters" fluister Daniella. Dan krijgt daniella een flinke klap van Leon.  Ik schrik. wat is dit voor geklenhuis?we vechten nu gewoon. "KAPPEN NU!"s krijs ik. Niemand luistert. Ugh. Wat nu? Ik ga niet toekijken hoe we elkaar verot trappen. Een goed idee komt binnen. Ik begin 'make it shine' te zingen . victoria laat matt los. Avan duwt lizz van zich af.  Liz kijkt me aan.  Danielle begint mee te zingen. Avan volgt. Leon doet mee. Matt stopt ook met vechten en zingt. En na een tijdje zingt iedereen mee.  Het voelt warrm en old .,net als vroeger. Opeens zwaait de deur open. Iemand met blonde krullen en een masker staat in de opening. Iedereen is opslag stilll.  Omg!  Dit is zo eng. Het lijkt wel zon videogame (slenderman) mijn leven is ook gewoon een game. Feit . meer.kan ik niet zeggen. "UITSTAPPENN LOSERS!" krijst degene. " een baas, u word gebeld door miranda! Klinkt er. Ik zie dat de vrouw schrikt. Haar lichaam beeft."miranda!" fluisterd liz. dan schiet het me te binnen. "HET IS JANNET!" Schreeuw ik. Ik sta op en bedenkt me geem moment. Ik duw de vrouw op de grond en probeer haar masker af te trekken.  "HHAAL DER VAN ME AF!' ik sla en stomp in het rond. Dan ligt de vrouw ineens stil..is ze dood?! Het lijf beweegt niet. De man rent op me af..ik beeef. Dan gebeurt er iets onverwachts. De hele cast rent naar de man en valt hem aan. Het gaat heel snel. Ik weet niet eens wat er gebeurrt. Ik blijf stil kijken naar het lichaam. Dan zie il waar we staan. De boot staat aan land. We zijn op het eiland. Het is donkerbuiten.ik kijk om me heen. Als ik zie dat niemand kijkt pak ik het lichaam en sleep ik het mee ,het oerwoud in.

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu