Pov Ariana
"Auww!"
wat is het donker ! Waarom zie ik niks? Ben ik blind!? En wat stinkt er hier zo? Waar ben ik?Ik til langzaam mijn arm op...
"
auw!" Mijn hoofd! Ik doe me ogen wijder open.Ik zie een waas.He zijn dat fotograven?Ik zie ze foto's van mij maken.Daarna lopen ze weg. Een scheut van pijn gaat door me hoofd. Ik besluit om nog te blijven lichen. Voor eeen tijdje...
Na een paar minuten.
Langzaam sta ik op."Auuw ". Alles doet pijnn. Elke beweging ! Ik voel me vies. Als ik naar me jurk kijk schrik ik compleet. "Omg!"
Hij zit hellemaal onder modder.! Er zitten allemaal scheuren in. En mijn hakken "blegh!" kreun ik.Ineens besef ik dat ik in een steegje sta.Achter mij staan vuilnisbakken.ik ril. "Euwww !".Ik stink verschrikelijk .ik weet niet wat ik moet dan.
Tranen rollen over me wangen.
Huil ik nou?
Ineens rent me bodygoard het steegje in.
Hij zweet en trilt heftig. De druppels vallen van zijn hoofd.
"ARIANA!?O MIJN GOD! ARIANA JE BENT HET ECHT !HET SPIJT ME ZO DAT IK JE NIET KOM REDDEN !IS ALLES OKE?" raast hij. Hij maakt allerlei bewegingen.
"Niet bepaald.." zeg ik een beetje geschokt
"Wat is er gebeurd ?en hoe laat is het?"
"Het is 22:38 "zegt hij. " en ik weet niet hoe maar ik stond voor de wc deur te wachten ik hoorde gegil en een dreun...dus ik stormde naar binnen maar de vloer was glad dus ik gleed uit en en...o het spijt me zo!!je werd toen meegesleurd en door de nooduitgang in de wc meegenomen... Mijn bodygourd is even stil. Hij is hellemaal in stress zo te zien.
"Er is niks, het is goed!" zeg ik
T erwijl ik knik ."Maar wil je me nu naar huis brengen..ik voel me slecht....!" zeg ik zacht
Me bodygoard knikt . een minuut later rijd de limo het straatje in. Ik stap snel in. Ik schaam me rot. Dit is echt erg!
Als ik de volgende dag waker ben ...
Op het nieuws ,de social media overal hebbeb ze het over mij ! ze beweren dat ik tussen de vuilnis sliep.Er zelfs een trend dat je een foto maakt naast een vuilnsis bak.Ik voel me zo naar vandaag.ik durf niet eens naar buiten. Ik weet. Dat de media hard is. Er worden vaker dingen over me gezegd maar dit.. Nee! Das gewoon heel erg.
Er zijn allemaal gemenen tweets over mij. Ik lees ze .
Haahha XD ariana grande is echt
Ziek !ik was vroeger fan van haar maar nu word het te bont D:
Die loser is ziek #Arianavuilnisbak
Ariana komt uit een vuilnis bak daaroom slaapt ze er naast #arianavuilnisbak
Ben je nu trots op jezelf!je bent echt ontspoord!mischien moet je voorgoed bij de vuilnisbakken blijven #ariana vuilnisbak
Ik krijg een sms binnen
Zozo ariana
Dit is nog maar het begin van mijn ruminatie!ik ga nog veel ergere dingen doen!Je leven word een hel. Lekker voor je. Trouwens was het leuk om weer bij je ware home te zijn? De prullenbak!
Anoniem
ik begin heel hard te huilen . de tranen blijven maar stromen . het houd niet op .
wie is die gene?!
JE LEEST
The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}
AdventureThe real me 2 Ariana grande is een beroemde zangeres en actricesse.Ze lijd een heel gewoon sterren leventje vol glitter en glamour todat ze allemaal berichte krijgt .Ze word er hellemaal naar van. wie is die gene en wat moet ze doen? En hoe reagere...