say yess

138 3 0
                                    

Nou

Ik ken je niet maar ik kom op een voorwaarden. je gaat me niet vermoorden of neer schieten
Dan kom ik

Bye

Ariana

Pff....ik voel me doodsbenauwd

Wat als diegene me iets aandoet

Dan ben ik morgen mischien dood!

Nee ari niet zo denken.... Ik heb kopijn. De auto remt af.

Ik schrik op

O ,we zijn al bij mijn huis. Ik ben er echt niet bij .

Ik stap uit en loop me huis binnen. Fawkes en opehila komen gelijk op me af. Ik lach. Hun zijn me loves. Ik hou van ze.

ik loop langs de spiegel.Ik bewonder mezelf even.

Ik herken me zelf niet meer..Ik heb me haar hellemaal zwart geverfd.Dit is wel de laatste keer dat ik me haar verf. Want ja de laatste keer dat ik dat deed...dat liep niet goed af.

Zou ik voor meer sens rode strepen in mijn haar doen. een beetje dip-dye kan geen kwaad. Ik moet namelijk wel hellemaal los gaan anders lijkt dit niet meer geloofwaardig,of wel?

Naja. Das mindfuck

Me outfit van vandaag vind ik echt stoer!echt een Bad girl!.Ik heb een zwart lang shirtje aan dat aan de onderkant scheuren heeft.Er staat groot op geschreven in rood Say yess .de letters lijken wel bloed. Gaaf. Ik wilde altijd al een rol als punk in films. Nooit gebeurd hellaas..

Dan heb ik eronder nog een zwart mini broekje aan .Daaronder lange kouzen me doodkopjes erop .En dan spike laarzen.Hellemaal te gek!

Ariana kom zo nu naar de studio!ik heb je nu nodig .er is een meeting

Doei

Mich

O nee he !moet ik naar de studio.nu alll!? Ugh. Ik ben pas thuis .Ik pak mijn eigen auto en race erheen.waar over zou de meeting eigenlijk moeten gaan?

In de studio~

"Ariana ,het gaat heel slecht.Je verliest steeds meer fans! Je komt steeds vaker negatief in het nieuws en de verkoop daalt .vorige week stond je album My everting nog op nummer 1 in australie toch  ?nou nu staat hij op nummer 12!!"

Er gaat een lichte zenuwsteek door me heen.Ik bijt op mijn lip. Das heel erg. Een hele zwaare daaling. Zoiets maakt geen enkele ster bijna mee. 12! Dit slaat nergens op.

"Om jou te redden was Victoria justice zo lief om een goed woordjee voor jou te doen!"

WATTT! VICTORIA! DEGENE DIE ME STALKT.DAS ECHT GENIEPIG EN VALS. OMG!

wat een vieze streek .

"Nou, fijn!" zeg ik zo normaal mogelijk. Ik ben woest. Niks fijn! Dit is hell. Ik zucht

"Echt waar?prima dan is datt geregeld..." gaat mich verder.

"En nu wil ik je vragen: waarom die vreselijke stijl!?" mich  lijkt boos. Als hij boos is krijg je een flinke lading gezeur.

"Nou ik-"

"Dit is zeler het werk van die vreselijke stylist van je!?" onderbreekt hij me.hij slaat op de tafel

"Ik ga haar meteen ontslaan" bromt hij

"Nee!"schreeuw ik."ze heeft niks gedaan!Het was mijn eigen idee, ik verzeker je ,Het komt goed!"

Ik zie dat hij aaarzelt. Als Sara word onslagen ben ik nog lang niet jarig! Dat zou mijn schuld zijn.

"Nou goed dan "zucht hij uiteindellijk ."Je kan gaan!"

Opgelucht loop ik het gebouw uit. Hehe. Das teminste opgelost!  

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu