doe je mee?

100 3 1
                                    

Pov Ariana

Ik loop achter Peaches aan.....verder de hut in..opeens kom ik in een witte kamer...er staat een jongen tegen de muur te leunen...hij kijk minachtend aan....ik zeg niks....Dit is carl zegt peaches verlegen....Carl knikt naar me ...carl is best knap..ik bestudeer hem snel...ik schat hem 20 jaar....hmm nice...Peaches staat even met hem te praten....Carl ..lacht..Peaches lacht verlegen .....Volgens mij is Peaches verliefd...Ik kijk naar Carls lach...wauw!denk ik....He nieuwe jij bent dus de Ariana  Grande  zegt hij tegen mij..ik giechel...eum ja tuurlijk!zeg ik zo stoer mogelijk.....carl lacht en kijkt weer naar Peaches..oke maar Mensen luister zegr carl serieus..ik kijk peaches even aan...zij staat hellemaal verzonken in gedachten naar hem te kijken ....we moeten hier uit gaat Carl verder ....morgen komt V terug...Er gaat een rilling door me heen...Dus we moeten zo snel mogelijk een plan bedenken vult Peaches hem aan...Juist zeg carl lachend..hij geeft haar een knipoog...er gaat een steek door me heen...ik laat liever niks merken...dus wat ik bedacht..als we vanavond al vluchten zijn we safe zegt Carl ...ik Knik...maar....is er dan geen beveliging ?vraag ik zacht...Inderdaad zegr Carl.. heel veel zelfs !zegt Peaches....oke ...Knik ik...nou doen jullie mee ?vraagt Carl ...TUURLIJK zeggen ik en Peaches in koor waarbij we elkaar gelijk aankijken....we lopen met ze drieen naar de voorkant van de hut...ik struikel en val in Carls armen...peaches kijkt me vuil aan..

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu