Ema!

66 2 0
                                    

Pov Ariana

Ik ben nu in glasgow...De Ema's beginnen bijna.ik ben dood zenuwachtig. Ik vond optreden altijd leuk maar vandaag niet. Door die hele toestant van de afgelopen dagen ben ik bang. Natuurlijk verwacht ik niet dat ik ga winnen. Al hoop ik dat stiekem wel. Ik gun iedereen winst . Ik vind stiekem zelf al dat ik heb gewonnen , want tja..om op de ema te staan en genomineerd te zijn is een groote eer . Nog 5 min voor Break free en Problem Ik open de show ! Geweldig ♡♥ . Ik ga zo vliegen boven de zaal. Dat  is zo gaaf ! ARI , JE MOET NU NAAR DE CUOLISE!!! Schreeuwt iemand... Daar ga ik dan !!! Wauw~~ ik loop op me hoge hakjes en in me pakje naar het podium .  Ik schud even me haren en kijk om me heen. Vandaag heb ik eindelijk me haar los !! Dat was alweer een tijd geleden . Ik lach in mezelf. Ik hoor de klanken van Problem. Langzaam stijg ik op.

Ik stap op en begin te zingen. Head in the clouds got no wight on my shoulders !! Schreeuw ik door de microfoon . Unless problem without you !!! Dan  begint Break free ...ik zing en dans. Na een tijdje ga ik op een ring zitten die vliegt. Ik zie paar mensen gillen en huilen..Wauw ! Dit is zo gaaf denk ik inmezelf. Als ik klaar ben loop ik af ...

De uitrijking voor beste video

And the winner is !.......?problem by Ariana Grande Feat Iggy Azelea !! Problem klinkt door de zaal. Ik gil en spring ! Ik kan het niet geloven..gewonnen ! I love you guys ! Gil ik hystirisch door de microfoon ..ik bedank mijn team , de dansers en Iggy ...Als laatste bedank ik mijn Fans ! Ze zijn er nog steeds. ZE ZIJN NIET TE BREKEN !!♡♥♥♡♡ I TANK AL ARIANATORS! I LOVE YOU .. en met de prijs in mijn armen loop ik weg.

De best female word nu  bekent gemaakt !

Beyonce , Ariana , katy perry , Nicky , taylor swift

En the winnner is ARIANA !!! Ik ga los ..Wauw!! Beste vrouw van dit jaar.. ik kan het niet geloven. Gewonnen ♡0,0 ...ik ren blij op , pak de trofee en bedank iedereen. Dit was een gek jaar voor mij er is zoveel gebeurd! ratel ik  . Er gaat van alles door me heen . Ik ben blij. Ik kijk snel de zaal rond met een grote smile. Als ik afloop gil ik nog even. Wauw!! Wie had dit gedacht ?♡♡··

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu