Buiten

80 3 1
                                    

Pov ariana

Carl staat voor de deur. Peaches en ik bukken. Carl zucht. Schiet een gebedje en schopt de deur in. Even is het stil. Ik hoor de deur kapot vallen. Opeens rennen Carl en Peaches naar buiten. "Oja" hellemaal vergeten ! Denk ik. Ik ren op me hakken achter hun aan. Het is een vies ,modderig ,donker bos. Je kan er binnen 1 minuut al verdwaald raken. Hoe zou carl de weg weten? Peaches en Carl rennen voor hun leven. Ik merk dat ik achter ben. Ik zet meer enerigie.Als ik naast peaches ren vraag ik : Waar gaan we heen!? Geen idee!zegt peaches buiten adem. Ik voel me smerig. Ik ! Ariana Butera Grande ren door een soort oerwoud. Was mijn bodygouard maar hier! Nu pas besef ik dat ik alles zo makelijk heb. In zon situtie kon ik makelijk geholpen worden..ik hoef bijna nooit iets zelf te doen. En ik zelf...eerlijk is eerlijk ,ik word er zelf echt heel arrogant van ! Dan is het niet gek dat mensen me een diva noemen. Ik ga proberen om meer dingen zelf te doen. Ik ben heus niet arrogant ofzo! Toch? Ik bots bijna tegen een boom. Dan ga ik wild. Ik trek bijde hakken uit en begin op blote voeten te rennen. Ik ben vrij! Denk ik diep. Ik voel de pijn niet , zo lekker voelt het. Geen gezeur . Nee,gewoon vrij. Ik ren nu veel harder. Ik doe mijn staart los terwijl ik ren. Me oorbellen trek ik haastig uit en stop ze in me zak. Daar ren ik dan. Haastig door het bos. Ik haal Peaches in die me raar aankijkt. Zozo Ari, goed hoor...

Na een tijdje komen we bij een groot open meer. Ik denk dat we hier wel tijdelijk veilig zijn! Zegt Carl

Ik knik en loop naar het water. Ik schep een kommetje en veeg het over mijn gezicht.Weg die mack-up! Ik voel me super goed. Peaches komt naast me zitten. "Wow ...nu ik je zo zie ..je bent echt anders!maar toch ook nog steeds knap ! "Zegt peaches terwijl ze me van top tot teen bekijkt. Dankje, het is hier mooi he? Zeg ik vredig. Peaches lacht. Ik loop het meertje in. Ik ga ff douchen ! Schreeuw ik naar Peaches en Carl

Douchen! ?Zegt Carl verbaasd. JA DOUHEN! Schreeuw ik terug. Ik giechel en duik dan onder..wauw! Dit is zo relaxend. Tien x beter dan een bubbelbad in een spa! Het is vreemd . Mensen met dit leven zullen denken dat mijn leven te goed is, maar het is juist andersom! Ik trek me shirt uit . Dit is mij pas! De echte Ariana. Ik zou zo graag de wereld de echte mij laten zien! En dan weet ik het ! Ik weet hoe ik me stalker kan stopen. Als ik gewoon mezelf ben !..geen leugens. Geen rock chick en geen cute girl. Nee! De echte mij!

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu