Ik sta bij het coco pipi cafe...Het is precies 2 uur..Ik zie niemand...Echt niemand....ik besluit me nog even te wachten
10 minuten later..
Ik ben nu echt bang dat diegene gewoon
In de maling heeft genomen!argh....Dat is zo oneerlijk..mischien is het gewoon Victoria....Omg ik word gek hierzo.....
5 min later
Pfff ...ik sta er nog steeds...er is nienand.En waar ik me het meeste aan erger zijn al die mensen die me aangapen.Somigen beginen te fluisteren....Blehg!
Opeens komt er een jongen aan ...hij lijkt heel erg op Big Sean ...is het hem?
Seanie !?roep ik ..zo noem ik hem nu we goede vrienden zijn(geen relatie)De jongen komt recht op me af...dat is raar hij heeft een tatooe op zijn arm ...maar deze jongen niet....Ik sta verstijfd uit angst ....sean ?zeg ik voorzichtig ..de jongen staat recht voor me..ik zie allemaal mensen kijken ..sommige komen aan rennen.Ik sta paar seconden oog in oog met de jongen.opeens drukt iets stefig op me lipen..me gezicht word tusssen twee handen geklemt .Ik probeer me los te worstelen maar de jongen houd stevig vast...mhahhah !mormel ik .Een tong probeert naar binnen te komen.....Laat los!denk ik.....
Wham!Er gaat een schok door me heen
In mijn ooghoek zie ik een meisje iets op een tafeltje zetten en wegrennen...ik herken haar!!Nu ben ik het zat!Ik schop de jongen in zijn kruis waarbij hij begint te schreeuwen .FUKE YOU !BITCH ...VIEZE SLET! krijst hij.Mensen beginnen te lachen en te filmen...maar ik let er niet op ik ren recht naar de tafel....
Lafaard !!schreeuw ik
VIEZE LAFAARD!!!!
Wat een rot streek dit.......ik prop de brief in mijn zak en ren...ik ren en ren....daar!!!daar is het meisje...He!schreeuw ik.Mensen kijken verschrikt om...ik blijf rennen....het meisje rent ook ...ze rent weg ....KOM HIER SCHREEUW !niks kan me meer schelen...ik struikel bijna over mijn spike hakken...
JE LEEST
The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}
AdventureThe real me 2 Ariana grande is een beroemde zangeres en actricesse.Ze lijd een heel gewoon sterren leventje vol glitter en glamour todat ze allemaal berichte krijgt .Ze word er hellemaal naar van. wie is die gene en wat moet ze doen? En hoe reagere...