WACHT!

95 3 0
                                    

Ik kijk om me heen......ik ben in een afgelegen donker hutje..het is koud...ik kan nog net door een raampje kijken ...ik zie bomen..ik strijk me kleren even glad en kijk of ik niks heb opgelopen...hoe kan ik hier zijn?..ik zucht....IEUW!nu pas merk ik dat ik op een vies oud matras lig...ik krimp in elkaar..bang om vies te worden...ik leg mijn hoofd op mijn knieeen....Inees hoor ik gekraak...ik schrik..ik durf me niet te veroeren...voetstappen!ik hou me adem in.......Kak ...wat moet ik nu doen...de voetstappen komen steeds dichterbij.....ik voel het zweet over mijn hoofd lopen....Dan zie ik een donker meisje  met wat vlechtjes......ze ziet er bang en gebroken uit....haar kleren zijn kapot en vies...ze kijkt me met grote ogen aan......Ken ik haar?..hé dat t-shirt heb ik ook ...OMG!WAT ZIT IK HIER TE DENKEN...MISCHIEN WORD IK ZO VERMOORD...IS DAT ME STALKER?tijd om te denken heb ik niet.......ik kijk naar me voeten...het meisje komt steeds dichterbij...ik merk dat ze glimlacht.haar lach stelt me op een of andere manier gerust....dan merk ik dat ze iets achter haar rug houd....Shit!!ik bedenk me geen seconde en pak me hak....LAAT ME MET RUST !schreeuw ik terwijl ik me hak naar haar gooi.....Me hak komt recht in haar buik.....AUW!!gilt het meisje en ze zakt in elkaar terwijl se haar buik vastklemt tussen haar armen..ze begint te huilen...ik voel me schuldig maar tegelijkerdtijd voel ik nog steeds angst......Ik sta op ...ren weg..Shit me hak....daar gaan mijn nieuwe hakken van 300$ ...naja wat boeit  het denk ik......ik ...WACHT!PLEASE ...schreeuwt een versmoorde stem....ik verstijf..langzaam draai ik me om...wie ben jij !kan  ik nog net uitbrengen....Ik heet Peaches ...Peaches Walingty ...zegt peaches zacht...

The real me 2 {ON HOLD}{EDITING}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu