Byl večer, Louis seděl u televize a koukal se na nějaký zábavný pořad. Byl zabalený do teplé deky a snažil se ignorovat kudrnáčův intenzivní pohled směřovaný na něj.
Harryho ten pořad nebavil, spíš se mu v hlavě promítaly všechny možné způsoby, kterými by tohoto krásného chlapce donutil křičet slastí. Sex bylo něco, na co myslel většinu času, pokud teda neměl nějakou důležitou práci, i když i přitom jeho myšlenky občas zavítaly tam, kam neměly. Hlavně tedy když se před ním Louis promenádoval pouze v tričku, to se pak ovládnout nedokázal.
Najednou ale Harry uslyšel dobře známé houkání, takže rychle vykoukl z okna. Před jejich domem stály tři policejní auta a postupně z nich začali vybíhat ozbrojení policajti.
,,Fuck! Musíme zmizet, hned!" Vyhrkl Harry a rozběhl se k nic nechápajícímu Louisovi.
,,C-cože?" Vykoktal zmateně modroočko.
,,Benga jsou před domem. Kurva, jak nás mohli ti zmrdi najít?!" Kudrnáč Louise chytil za zápěstí, ale došlo mu, že nemají jak utéct. V tu chvíli uslyšeli bušení na dveře a jejich následné vyražení.
Jediné co ho napadlo, bylo vylézt oknem na střechu garáže a z té skočit dolů. Rozběhl se tedy s Louisem k velkému oknu a otevřel ho. Byli ve druhém patře, takže měli chvíli času, než je policie najde.
,,C-co to d-děláš?" Vykoktal brunetek.
,,Budeme muset oknem, pokud nás chytí tak je po nás. Kotě, musíme okamžitě pryč, ano?" Harry začínal docela panikařit, protože do vězení opravdu nechtěl.
Louis přikývl a oknem přelezl na střechu. Harry následoval hned za ním, rychle se přesunuli k okraji a starší z nich hned seskočil dolů. Byla to celkem výška, ale v dávce adrenalinu to Harrymu problém nedělalo.
,,Pojď, teď ty." Vyzval ho Harry a natáhl k němu ruce.
To už Louisovi tekly slzy.
,,Lou, notak. Chytím tě." Dodal Harry trochu zoufalejším hlasem.
,,J-já se bojím. Je t-to vysoko." Vzlykl modroočko a nedokázal se ani pohnout.
,,Prosím, Lou, skoč. Slibuju, že tě chytím, nic se ti nestane." Harry už začínal docela panikařit.
,,Harry..." Pošeptal ustrašeně Louis.
V tu chvíli zahlédl kudrnáč v oknu policajty. Byli v druhém patře.
,,Slibuju, že se ti nic nestane. Já opravdu nechci do lochu, pokud mě chytí, jsem v prdeli. Nenechám tě tu, zlato, ale potřebuju, aby jsi skočil. Chytím tě, opravdu tě chytím, neboj se." Harry byl už naprosto zoufalý a ze všech sil se snažil přesvědčit svého chlapce, aby skočil. Nenechal by ho tu, to ať ho radši chytí.
Najednou uslyšeli zvuk rozbíjení skla. Policie viděla brunetka na střeše a rozbila okno. V tu chvíli ale Louis sevřel víčka k sobě a skočil. Harry ho hned obratně chytil do náruče a rychle se s ním rozběhl k autu.
,,Jsi moc šikovný, zvládl jsi t-" Harryho slova přerušil jeho vlastní výkřik bolestí. Kulka ho střelila přímo do ramene. Pustil Louise na zem a chytil se za rameno. ,,Fuck!" Sykl a pevně sevřel víčka k sobě.
,,Pane bože, Harry!" Vykřikl Louis, který už naplno brečel.
,,Pojď, zlato. To zvládneme." Harry přes ten adrenalil necítil skoro žádnou bolest a hlavně neztrácel naději. Chňapl modroočka za ruku a rozběhl se k autu.
Louis za ním sotva klopýtal, ale snažil se běžet co nejrychleji. Nechtěl, aby šel Harry do vězení. A co by vůbec bylo s ním?
,,H-Harry nemůžeš řídit, vždyť t-tě postřelili!" Vyhrkl Louis, když ho Harry posadil na místo spolujezdce.
ČTEŠ
bullet || larry stylinson
Fanficbyl tmavě zelená barva, cigaretový kouř, rychlá jízda autem, hrubost a arogance.. byl jizva vrytá v čase, dobrodružství bez limitu a slova, skrytá za inkoustovými obrázky byl světle modrá barva, nevinnost sama, uklidňující teplo, horký čaj a oheň v...