Louis se převaloval v prázdné posteli a byl bolestivě nadržený. Harry se mu celý den nevěnoval, protože řeší nějaké papíry do práce, ale Louis na něj prostě nedokáže přestat myslet.
Neustále myslí na jejich ranní sex, kdy nebyl Harry až tak hrubý jako vždy. Samozřejmě hrubý byl, jinak to Harry ani neuměl, ale připravil si ho, takže to Louise skoro nebolelo. Poté ho pořádně tvrdě ošukal, že se několik minut svíjel v té úžasné křeči, hned po tom co vyvrcholil. Harry to prostě uměl, o tom nebyl pochyb.
Hned potom ale kudrnáč odešel se slovy, že má nějakou práci, a nechal ho tam samotného. Už byl večer, ale Louis se z toho do teď nevzpamatoval. Přiznával si, že byl fakt děvka, jelikož to nevydržel ani den bez toho boha sexu. Byl ale jen Harryho děvka.
Rozhodl se jednat, protože to už nešlo vydržet. Měl zakázané se dotýkat sám sebe a bál se riskovat to, že by na něj Harry přišel. Na své nahé tělo si oblékl bílá tanga a kudrnáčovo velké tričko, které tak krásně vonělo. Trochu si pocuchal vlasy, protože to se Harrymu vždycky líbilo, a šel toho, kdo způsobil jeho erekci, svést. Cítil se za to trochu blbě, ale on to nutně potřeboval.
Pomaličku otevřel dveře Harryho pracovny a opřel se o jejich rám.
,,Co potřebuješ?" Řekl hned zelenooký, bez toho aby se vůbec otočil.
,.Na jak dlouho to ještě máš?" Zeptal se smutně Louis.
,,Um, ještě na dlouho. Copak? Chceš jít za mnou?" Usmál se Harry a poklepal na svá stehna.
Louis se uculil a rychlým krokem se ke kudrnáčovi dostal, aby se následně posadil na jeho klín. Seděl obkročmo a ruce si obmotal kolem Harryho krku.
,,Chyběl jsi mi..." Zamumlal modroočko a nevinně se na Harryho koukal.
,,Promiň, mám toho poslední dobou fakt hodně. Taky jsi mi chyběl, kotě." Ano, i Harry umí být někdy milý. Tyto chvíle nižší brunetek miloval a plně si je užíval. Tentokrát by ale víc chtěl toho věčně nadrženého Harryho.
,,Celý den jsi tu zavřený. Po tom skvělém ránu jsem potřeboval tvou přítomnost." Louis se začal vrtět na Harryho klíně, předstírajíc, že se snaží najít pohodlnou polohu na sezení.
,,Musím pro nás oba vydělávat peníze, jinak to nejde." Odvětil Harry a dál se věnoval svým papírům.
,,Já vím..." Povzdechl si Louis a rozhodl se trochu přitvrdit, tak jakože nechtě vyhrnul své tričko, aby Harry mohl spatřit jeho zadek v té krajce. Seděl mu totiž obkročmo na klíně, takže mohl mít fakt skvělý výhled.
,,Už chápu o co ti jde." Ušklíbl se Harry a stiskl Louisův zadek. ,,Spíš ti chybělo moje péro, co?"
Louis radši neodpovídal, jen se možná už trochu zoufale otřel o Harryho rozkrok, přičemž tiše zasténal.
,,Přišel sis pro pořádné ošukání, že je to tak? Jsi taková děvka, Louisi." Zavrněl Harry a pohladil svého chlapce po tváři.
Ten se k jeho ruce vděčně přitiskl jako kočka.
,,Ukaž se mi." Vyzval ho kudrnáč.
Louis si hned svlékl velké tričko, takže jediná věc co ho zakrývala, byly bílé tanga, které ale jeho erekci schovat nedokázaly.
,,Krásné tělíčko." Skousl si Harry ret a dlaněmi přejížděl po Louisově jemné kůži.
,,P-prosím, já tě potřebuju cítit v sobě..." Zakňučel nedočkavě Louis a dál se o Harryho otíral.
ČTEŠ
bullet || larry stylinson
Fiksi Penggemarbyl tmavě zelená barva, cigaretový kouř, rychlá jízda autem, hrubost a arogance.. byl jizva vrytá v čase, dobrodružství bez limitu a slova, skrytá za inkoustovými obrázky byl světle modrá barva, nevinnost sama, uklidňující teplo, horký čaj a oheň v...