³visit

2.5K 101 19
                                    

Louis se právě probudil, ze svého odpoledního spánku, který se potáhl až do večera. Harry ho totiž často dost strhal, většinou pozdě do noci šukali, takže to dospal po obědě.

Podíval se na hodiny a uviděl, že je šest večer. Harry mu za tu dobu už chyběl, přál si, aby tu ležel s ním, ale tak co nadělá. Rozhodl se Harryho potěšit, takže si ze skříně vzal bílé nadkolenky, kalhotky stejné barvy, a kudrnáčovo velké tričko, které mu momentálně sahalo do půlky stehen.

Podíval se na sebe do zrcadla a musel uznat, že to nevypadalo zrovna špatně. Harrymu to rozhodně radost udělá. Oblékal si podobné oblečení často, ale většinou jen když si to přál Harry.

Potichu vyšel z jejich ložnice a vydal se do obýváku. Když ale otevřel dveře naprosto ztuhl. Nebyl tu jen Harry, ale i Liam, Clay, Jorel a James.

,,P-pardon, j-já..." Vykoktal zmateně Louis, když na něj všichni upřeli svůj pohled.

,,V pořádku, kotě. Pojď za náma." Řekl mu Harry a rukou mu pokynul, aby k němu šel blíž.

,,N-ne, já nebudu rušit." Odvětil Louis plaše a chystal se odejít. Nerad trávil čas v přítomnosti skupiny lidí zelenookého.

Harryho hlas ho ale zastavil.

,,Pojď si sem sednout. Hned." Přikázal mu tvrději. Neměl rád, když ho Louis neposlech.

Modroočko sklopil hlavu a docupital ke svému pánovi. Ten si ho přitáhl na klín.

,,Moc ti to sluší, jsi v tom sexy." Skousl si starší ret a rukou hladil Louisova stehna.

,,Děkuju." Pošeptal. Necítil se dobře, když byl takto oblečený před ostatními.

,,To fakt chceš probírat plány na akci před ním?" Zeptal se otráveně Clay.

,,Máš s tím snad problém?" Zavrčel podrážděně Harry.

,,Ne, pane." Odvětil Clay a sklopil hlavu. Harry si prostě uměl vybudovat respekt.

Všichni pokračovali v plánování akce, zatímco Louis litoval, že sem vůbec chodil. Byl rád, že je u Harryho, ale nudil se.

Po chvíli si všiml, že mu Harry přece jen dává nějakou pozornost, zejména když mu lehce roztáhl nohy a začal ho hladit po vnitřní straně jeho stehen. Díky tomu dotyku se zachvěl a opřel hlavu o rameno staršího.

Za asi půl hodiny ale sklouzly Harryho prsty na Louisovi kalhotky. Majitel této sněhově bílé látky tiše zalapal po dechu. Cítil jak začíná pod látkou tvrdnout, když se lehké pohyby konečkami prstů přesunou na jeho chloubu.

Louise děsilo, že se na ně při tom všichni tři můžou dívat. Mohli vidět, jak se mu zadrhává dech, jak se začíná potit a hlavně jak se mu neustále zvětšuje jeho erekce. Byl sice zakrytý tričkem, ale i tak. Cítil se trapně, ale Harryho jemné doteky byly tak perfektní, že mu prostě nedokázal říct, aby přestal.

Byl z těchto doteků moc nadržený, snažil se ze sebe nedostat ani sebemenší zvuk, aby na sebe neupoutával pozornost. Tu jim ale nikdo nevěnoval, Harry totiž všechny tyto pohyby dělal s kamennou tváří, jakoby se nic nedělo. Nic na sobě nedal znát.

Harry palcem začal přejíždět po jeho špičce, která na materiálu kalhotek už udělala mokrý flíček od preejakulátu. Jeho provokace dospěla až do takového bodu, že se tělíčko mladšího začalo slabě třást, což se Harrymu moc líbilo.

,,J-já si z-zajdu na t-toaletu..." Vykoktal Loui tiše, protože se už nutně potřeboval uspokojit.

Staršímu se to ale nelíbilo, protože věděl co má jeho chlapec v plánu. Naklonil se tedy k jeho uchu a šeptal: ,,Máš zakázané se sám sebe dotknout. Když tak moc potřebuješ odejít, za dveřma si sundej ty kalhotky, hned se vrať a hezky mi je dones. Ano, koťátko?"

bullet || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat