¹bloody hands

2.9K 117 29
                                    

Byl to už více než rok, co byl Louis u Harryho. Kudrnáč se totiž rozhodl, si tohoto roztomilého chlapce nechat, i když to dost z jeho podřízených neschvalovalo. Co mu je přece po tom, co si oni myslí? Udržovali spolu hlavně sexuální vztah, protože abychom byli upřímní, Harry miloval sex. Byl to typický dominant a Louis byl zase dokonalý submisiv.

Bydleli spolu, spali v jedné posteli.. bylo to zvláštní, hodně zvláštní. Někdo by si myslel, že je mezi nimi něco víc, ale nebylo. Louis Harryho miloval. Ode dne, kdy ho zachránil od toho gangu, byl do něj zamilovaný. Harryho přece nešlo nemilovat.

U kudrnáče to ale bylo těžší. Ten byl přece vůdce skupiny, která bez špetky soucitu vraždila každého, kdo jim přišel do cesty. Ten přece neměl čas na nějakou lásku. Louis byl jeho, to každý věděl. Stačilo, aby se ho jen někdo dotknul, a Harry mu dal nůž pod krk dřív, než se dokázal vzpamatovat. Byl prostě majetnický bastard a chránil si to, co bylo jeho.

,,Jsem tu!" Zavolal Harry po tom, co odemknul dveře svého moderně zařízeného bytu. Právě se vracel z akce, která se trochu zvrtla, protože Liam a potiché plížení prostě nejde dohromady, takže se z toho nakonec stala přestřelka, u které zemřeli dva Harryho lidi, ale i přesto to pro ně dopadlo lépe.

,,Vždyť jsi celý od krve!" Vyhrkl vyděšeně Louis, když vyšel z koupelny.

,,Já jsem v pohodě, jen se ten zmrd trochu víc bránil." Zavrčel kudrnáč, na jehož rukou opravdu krev byla.

,,Takže to není tvá krev?" Ujišťoval se Louis a došel k Harrymu blíž, aby si ho zkontroloval. Vždy měl o něj veliký strach. Věděl, co Harryho práce obnáší, a vždy co kudrnatý odešel na nějakou akci, třásl se doma strachy. Bez něj by to nepřežil, potřeboval ho k životu.

,,Není moje. To jen aby si nějaký čurák na mě něco zkusil a rozstřílím mu ksicht." Řekl nevrle Harry a vydal se do koupelny, aby si ruce mohl umýt.

,,Bál jsem se o tebe. Dlouho ses nevracel." Povzdechl si Louis. Nenáviděl, když nebyl kudrnáč doma.

,,O mě se bát nemusíš. Trochu se to protáhlo, ten kretén Liam dělal bordel, takže o nás věděli už dřív. Střelili Tylera a Seana, ale my jim odpálili celou tu jejich zasranou skládku zbraní, takže už problémy dělat nebudou." Vysvětlil Harry svůj pozdní příchod a snažil se z kůže dostat všechny zbytky krve.

,,Buď příště opatrný..." Zamumlal Louis, což Harryho vytočilo.

,,A přijde ti jako, že opatrný nejsem?! Jsem tam kurva skoro jediný kdo umí trefit cíl, ostatní jsou neschopní kreténi." Odsekl a vypnul vodu.

,,P-promiň..." Sklopil Louis hlavu.

,,Ne, to já se omlouvám. Potřebuju se uvolnit, jdu si dát jointa." Povzdechl si Harry a vydal se do jejich společné ložnice, kde se na stole nacházela uzavíratelná sklenice s marihuanou, filtry, papírky a zapalovač. Harry hulil docela často, tato omamná látka mu dopřávala zasloužené uvolnění, které často dost potřeboval.

Posadil se ke stolu a začal si balit brko. Louis se posadil na postel a zaujatě kudrnáče sledoval.

,,Co kdyby ses pro mě svlékl, kotě?" Klasicky neustále nadržený Harry potřeboval i jiný způsob uvolnění, než jen tuto návykovou látku.

,,J-jako teď?" Vykoktal Louis.

,,Svlíkni se." Řekl starší důrazně a věnoval Louisovi pohled, kterým naznačoval, že pokud to neudělá, dopadne to s ním špatně.

,,A-ano." Modrooký se vzpamatoval a začal ze sebe shazovat všechno oblečení. Ze začátku se před Harrym styděl, ale časem mu došlo, že k tomu nemá důvod. Harry Louisovo tělo miloval a dával mu to často dost zřetelně najevo.

bullet || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat