Harry právě seděl na balkóně a sledoval západ slunce. V pravé ruce držel jointa, ze kterého si potahoval, aby se uvolnil. Měl v plánu si dát více než jednoho, jelikož pořádně zhulený nebyl už nějakou dobu. Hulil sice často, ale většinou pouze trochu, aby se uvolnil.
Najednou uslyšel otevírání skleněných dveří, kterými vešel Louis, zabalený v dece.
,,Můžu tu být s tebou?" Zeptal se nejistě modroočko.
,,Jasně." Přikývl Harry a naznačil mu, aby se posadil na jeho klín.
Nad tím se Louis musel usmát. Hned se na jeho klín posadil a přitiskl se k jeho vypracované nahé hrudi. Harry moc často tričko nenosil, když byli doma.
Modroočko si obmotal ruce kolem kudrnáčova krku, aby ho mohl obejmout. Při tom mu ale z těla spadla deka, což neřešil. Harry ale deku vzal a pečlivě přikryl Louisovi nohy, zatímco volnou ruku si dal kolem jeho pasu.
Teď vypadali úplně jako pár. Harry totiž měl i momenty, kdy nemyslel pouze na sex, a hlavně chtěl, aby u něj byl jeho chlapec rád. To ale Louis byl. Ať už se k němu Harry choval jakkoliv, nikdy ho nechtěl opustit. Tento zelenooký muž byl to jediné co měl, neměl rodinu, přátele, prostě nikoho. Za ten rok si k němu vybudoval tak silné pouto, že by bez něj nedokázal žít.
Nebylo to ale jen tím, že se do Harryho zamiloval. Viděl na něm, že i když je často podrážděný nebo rozčilený, právě on mu náladu dokáže zlepšit. I když byl hrubý na něj, viděl v jeho očích, že ho nějakým způsobem má tento kudrnatý muž i rád, jinak by si ho tu nenechával tak dlouho.
Harry rukou sjel na Louisův zadek a přitáhl si ho blíž, přičemž ho donutil, aby se mu podíval do očí.
,,Co kdyby sis dal se mnou?" Navrhl mu a poukázal na joint ve své ruce.
,,Cože? Ne!" Vyhrkl trochu vyděšeně Louis. Trávu nesnášel.
,,Kotě, chci aby sis zkusil, jaký je to pocit. Navíc se nechci zhulit sám." Odvětil Harry.
,,Ty se chceš zhulit?" Zeptal se Louis né úplně nadšeně.
,,Já vím, že to vnímáš jako drogu, ale marihuana není špatná. Skvěle to uvolní, je to fakt fajn." Kudrnáč se první snažil po dobrém, ale stejně moc dobře věděl, že dosáhne svého.
,,Ono to strašně smrdí a škrábe v krku, vadí mi to..." Povzdechl si modroočko.
,,Po chvíli to ale přejde." Řekl starší. ,,Otevři pusu."
Louis jen sklopil hlavu.
,,Nenuť mě to opakovat." Dodal Harry důrazně, pevně chytil jeho bradu a hlavu mu zase zvedl.
Modroočko věděl, že nemá na výběr, tak zavřel oči a pootevřel pusu. Harry si pořádně potáhl z jointa, přiblížil se těsně k jeho rtům, dokonce se o ně i lehce otřel, a začal kouř vydechoval mladšímu do úst. To pro něj ještě nebylo tak hrozné, pouze mu vadilo to, jak to smrdělo.
,,Vydechni." Řekl kudrnáč a Louis hned vydechl kouř ze svých úst. Poté si dal poslední potah a zbytek hodil do popelníku. ,,Dáme si spolu, ano?" Tohle byla spíš oznamovací věta než otázka.
,,Harry, já..." Vydechl nesouhlasně Louis.
,,Neodmlouvej, kotě." Odbyl ho Harry a na stolku vedle něj začal balit další dva jointy.
Brunetkovi se do toho vůbec nechtělo. Harry ho občas donutil si dát jeden potah, ale z toho mu nikdy nic nebylo. Představa, že bude muset vykouřit celého jointa se mu hnusila.
ČTEŠ
bullet || larry stylinson
Fanfictionbyl tmavě zelená barva, cigaretový kouř, rychlá jízda autem, hrubost a arogance.. byl jizva vrytá v čase, dobrodružství bez limitu a slova, skrytá za inkoustovými obrázky byl světle modrá barva, nevinnost sama, uklidňující teplo, horký čaj a oheň v...