¹³photos

1.6K 86 11
                                    

Ráno se Louis probudil díky obrovské bolesti hlavy. Zakňučel a přetáhl si peřinu přes hlavu. Bylo to fakt nepříjemné, už teď litoval toho, že vůbec pil. Postupně se mu začaly vybavovat všechny vzpomínky ze včerejšího večera, takže zakňučel ještě jednou.

Pak si ale všiml sklenice s vodou vedle jeho postele a prášek na bolest hlavy. Hned ho polkl a zapil ho chladnou tekutinou. Donutil se vyhrabat se z postele, aby se převlékl, jelikož usnul v oblečení.

Ozvalo se zaklepání na dveře a po Louisově dále vešel Liam.

,,Dobré ráno, jak ti je?" Zeptal se hned.

,,Hrozně." Zaúpěl brunetek. ,,Omlouvám se za ten včerejšek."

,,Neomlouvej se. Neměli jste toho pít tolik, pak by vám nebylo tak blbě." Uchechtl se Liam. ,,Snídaně je hotová, tak se pojď najíst." Oznámil mu a odešel.

Modroočko si povzdechl a pomalu se vydal do kuchyně. Když spatřil Nialla, bylo mu trapně. Ten včerejšek se celkově dost zvrhnul.

Když se na něj blonďák otočil, stydlivě sklopil pohled k zemi.

,,Copak?" Nakrčil Niall obočí.

,,Ten včerejšek nedopadl zrovna nejlépe." Zamumlal Louis a posadil se ke stolu. Na talíř si naložil smažená vajíčka, ale jen hodně malou porci, protože mu bylo dost špatně.

,,Náhodou to bylo fajn." Ušklíbl se Ir.

,,Takže ti to nevadí? Že jsme se líbali?" Zeptal se s nadějí v hlase modroočko.

,,Proč by mi to mělo vadit? Sám jsem to chtěl, byla to sranda." Zasmál se a tím Louise uklidnil.

,,No dobře." Vydechl a pustil se do jídla.

Po snídani se hned odebral do svého pokoje, kde měl v plánu napsat Harrymu. Věděl, že spolu včera volali, ale nepamatoval si přesně o čem se bavili, nebo jestli nebyl kudrnáč naštvaný.

Když ale otevřel onu konverzaci, vytřeštil oči. Neměl nejmenší tušení o tom, že psal včera Harrymu nějakou esemesku, natož takovouto. Zelenooký mu na to ale nic neodpověděl, dal mu zobrazeno, což bylo ještě trapnější.

Naprosto rudý studem tedy vytočil Harryho číslo.

,,Ahoj." Ozval se z telefonu chraplavý hlas.

,,A-ahoj, no já se chci jen omluvit za včerejšek a za tu zprávu, co jsem ti napsal. Většinu věcí si nepamatuju. Doufám, že se nezlobíš." Vyhrkl hned Louis.

,,Nezlobím se. Byl jsi opilý." Odvětil Harry lhostejně. ,,Doufám, že jsi mě poslechl a nedělal žádné blbosti." Dodal přísně.

,,N-nedělal. Jen to s Niallem, no..." Zamumlal modroočko.

,,Zůstalo to jen u líbání?" Harry se prostě musel ujistit o poslušnosti svého chlapce.

,,Ano." Odpověděl hned Louis.

,,A Liam? Nic na tebe nezkoušel, že ne?" Ptal se dál.

,,Ne, neboj. Nenechal bych se."

,,Hmm, dobrá tedy. Jsem rád, že si pamatuješ komu patříš." Pousmál se kudrnáč.

,,Jenom tobě, Harry." Uculil se Louis.

,,Hodný kluk. Něco bych od tebe chtěl, kotě." Začal Harry.

,,Cokoliv." Odvětil brunetek dychtivě. Splnil by mu úplně všechno, jen aby byl spokojený.

,,Chci, aby sis až tento hovor ukončíme dal nějaké hezké spodní prádlo a vyfotil ses mi. Byl bych rád, kdyby těch fotek bylo co nejvíc, hmm.. možná i bez toho spodního prádla. Čím víc mi toho vyfotíš tím lépe. Je na tobě, jak moc se mi na těch fotkách ukážeš a jak moc poslušný chlapeček pro mě budeš chtít být." Oznámil mu Harry.

Poslední větou kudrnáč moc dobře věděl, že Louise bez toho, aby to vůbec řekl, donutí poslat fakt hodně, jelikož vždy udělal vše pro to, aby byl pro Harryho poslušný chlapeček.

,,D-dobře." Vykoktal trochu rozhozeně.

,,Skvělé. Budu čekat, kotě. Zatím se měj." Odvětil Harry a položil hovor.

Louis se zhluboka nadechl. Byl to boj sám se sebou, jestli to má nebo nemá udělat. Chtěl Harryho potěšit, ale bál se toho, že pro něj ty fotky nebudou dost dobré. Přece jen se ještě nikdy takto nefotil.

Nevadila mu představa, že bude mít kudrnáč takovéto jeho fotky v telefonu. Věřil mu, že je nikomu neukáže. Taky že proč by to dělal?

Oblékl si své oblíbené černé krajkové tanga, o kterých mu Harry už několikrát řekl, že v nich vypadá kurevsky dokonale. Kdyby byl u sebe doma, doladil by to nějakými drobnostmi, jako třeba podvazky, ale k Liamovi neměl důvod si je brát. Nečekal, že po něm Harry bude chtít něco takového, kdyby to tušil, vzal by si toho víc.

Vůbec nevěděl jak na to. Kdyby mu kudrnáč alespoň pověděl, jaké fotografie má přesně nafotit.

Věděl, že chce hlavně jeho zadek, ale to se nefotilo zrovna nejlépe. Jak jako "čím víc tím líp"? Jako první si pouze lehl na břicho a udělal pár fotografií z tohoto úhlu. Poté se i trochu zvedl na kolenou a prohnul se v zádech. Přece jen, takto jeho zadek bude vypadat líp.

Pokračoval fotkama v zrcadle, které se mu fotily poměrně lépe. Cítil se trochu trapně, když vystrkoval zadek před zrcadlem se snahou vyfotit co nejlepší úhel, ale tak co. Dělal to pro Harryho.

V tom ale někdo zaklepal na dveře.

,,Chviličku!" Vyhrkl Louis a rychle se zabalil do deky. Když celý rudý otevřel, naštěstí tam byl pouze Niall.

,,Ehm, ruším?" Zarazil se blonďák.

,,N-ne, to vůbec... J-já jen..." Vykoktal modroočko.

,,Asi se radši nebudu ptát. Přijdu později." Zasmál se Niall, který si to vyložil jinak než to bylo.

,,Ne, ne, ne! Já jsem.. Harry po mně prostě chtěl nějaké fotky a.. tak.. tak mu je fotím..." Zamumlal Louis a cítil se neuvěřitelně trapně.

,,Hmm, jo tak fotky? Takže tam s nikým jiným nespí?" Ušklíbl se Niall.

,,Řekl mi, že ne. Udělám vše pro to, aby se to nezměnilo." Pousmál se brunetek.

,,Dobře dobře, to chápu. Pokud pak budeš mít náladu, dojdi za mnou." Mrkl na něj blonďák a odešel.

Louis se s červenajícími tvářemi zase zavřel v pokoji a projistotu se i zamknul. Shodil ze sebe deku a zadíval se na svůj odraz v zrcadle. Musí vymyslet něco lepšího. Chtěl, aby byl Harry spokojený. Svlékl si tedy i tanga, přičemž se snažil ignorovat svou slabou erekci.

Přesunul se na postel, kde vyfotil pár poněkud odvážnějších fotek, za které bude kudrnáč určitě rád.

Jakmile měl pocit, že už má dost materiálu na to, aby to poslal Harrymu, oblékl se. Radši si ani na fotky nedíval, nebo by je všechny smazal. Harry jich chtěl co nejvíc, tak mu prostě všechny poslal do jejich chatu. Odpověď přišla téměř okamžitě.

Harry: já věděl, že budeš poslušný chlapeček. moc jsi mě potěšil, kotě, jsi moje dokonalá děvka. teď si jdu každou postupně prohlédnout..

Po přečtení zprávy se začal Louis přitrouble usmívat. Zprávu jako tuhle by si nechal i zarámovat na zeď. Miloval, když byl díky němu Harry spokojený. Udělal by cokoliv, jen aby od něj dostal takovouto zprávu.

Nakonec se zhluboka nadechl a vydal se za svým kamarádem, aby se trochu odreagoval.

skoro 1k přečtení a 250 votes,
děkuju moc <3

bullet || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat