¹⁵teasing

1.9K 98 3
                                    

Harry právě seděl u stolu a jedl svou snídani. Stejně jako vždy vstával dříve, jelikož jeho chlapec většinou prospal celé dopoledne. On ho ale nechal spát, teda až na vyjímky, kdy s ním měl nějaké plány. Většinou ho totiž dost unavil večerním, někdy i nočním sexem, a nechtěl to malé stvoření příliš ztrhat.

Bylo to už pár dní od toho, co se vrátil domů. Louis k němu díky této zkušenosti přilnul ještě víc.

,,Dobré ráno..." Uslyšel tichý ospalý hlásek za sebou.

Louis přišel jen v tričku, jelikož nebyl zvyklý se kdoví jak oblékat.

,,Dobré ráno. Máš hlad?" Optal se hned Harry.

,,Nemám." Zavrtěl modroočko hlavou.

,,Jak moc jsi unavený?" Ptal se kudrnáč dál. Nechtěl totiž Louise příliš namáhat, pokud by byl ještě moc ospalý.

,,Um, moc ne. Máme snad něco v plánu?" Usmál se brunetek s nadějí toho, že se třeba po dlouhé době podívá také mezi lidi. Né, že by ho tu Harry držel, ale taky se neměl rád, když jeho chlapce pozorovalo zbytečně moc očí.

,,To já mám něco v plánu s tebou." Ušklíbl se Harry. ,,Pokud tedy nemáš hlad a ani nejsi unavený, tak se svlékni a posaď se na stůl, ano?"

Louis se zarazil, ale když mu kudrnáč věnoval důrazný pohled, bez výmluv ze sebe shodil všechno oblečení a posadil se na stůl. Poté čekal, než Harry dojí svou snídani, při čemž ho s červenými tvářemi pozoroval.

Když byl Harry hotov, odnesl svůj talířek do myčky a došel k brunetkovi. Roztáhl mu nohy a stoupl si mezi ně.

,,Nádherné malé tělíčko..." Vydechl kudrnáč a rukama hladil křivky jeho nahého těla. ,,Víš vůbec, co se mnou děláš?" Zvedl k němu své smaragdové oči a v dlaních stiskl jeho boky.

,,N-ne, pane." Špitl modroočko.

,,Tak já ti to povím, koťátko. V jednom kuse myslím jen na to, jak bych to tvé maličké tělíčko mrdal tak dlouho, že by jsi omdlel vyčerpáním." Zavrčel mu do ucha, nad čímž Louis slabě zasténal.

Nad tím se Harry pousmál a naklonil se k jeho rtům. Jediné co jeho chlapci běhalo hlavou bylo to, aby ho políbil. Opravdu doufám, že to udělá. Kudrnáč ale pouze skousl jeho spodní ret a odtáhl se.

,,Proč se třeseš?" Ušklíbl se Harry. Sklonil se k jeho krku a začal tam vytvářet červené flíčky.

,,J-já..." Vykoktal Louis a lehce hlavu zaklonil.

,,Odpověz." Dodal důrazněji a zakousl se do jeho klíční kosti.

,,L-líbí se mi, k-když se mě dotýkáš..." Šeptl mladší roztřeseně.

,,Já vím, kotě. Chceš, abych se tě dotýkal i tady?" Harry přesunul svou ruku na Louisovu erekci.

,,A-ah, ano prosím..." Vzdychl brunetek.

Kudrnáč začal rukou pomalu pohybovat, přičemž svá ústa přesunul k jeho růžové bradavce, kterou začal sát a okusovat.

Mladší chlapec začal díky těm dotekům sténat a vrtět sebou.

,,Ani hnout." Zavrčel Harry a znovu se naklonil k jeho rtům. Do spodního rtu ho kousl ještě jednou, tentokrát ale podstatně hruběji, takže chlapec zakňučel bolestí. Na ráně se obejvila kapička krve, Harry jí setřel palcem, který následně olíznul. ,,Tak krásně citlivý..."

,,P-prosím..." Vzdychl nedočkavě Louis se slzami v očích. Miloval kombinaci slasti a bolesti.

,,Nebuď tak nedočkavý, nebo nic nebude." Ušklíbl se kudrnáč tvrdě promnul Louisovu bradavku mezi prsty.

bullet || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat