1. O gün geldi

18.4K 527 270
                                    

Hayat sanki bana küsmüş gibiydi. Ne yaparsam yapıyım herşey ters gidiyordu. Annemi 6 yıl önçe kaybetmiştim. O günden beri zaten babam değişmişti. Ruhsal problemler ortaya çıkmıştı. Bazen sinir krizleri geçirip etrafı darmadağın ediyordu. Artık umurunda değildim ve derdi sadece paraydı. O para ile düzgün birşey yapmazdı zaten. Kumar oynar, başka kadınlar için harçardı. Okuluma gitmiyordum artık çünkü para kazanmam gerekti.

Babam dün gece sarhoş geldiği için ondan dayak yemiştim. Bu yüzden yerde yatmıştım, vucüttum güçsüz düşmüştü. Kafamın ağrısı ile ayağ kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Giyecek pek fazla giysim olmadığı için bir T-shirt ve kot pantolon seçip giydim. Işe gitmem gerekti ve ben geç kalıyordum! Birden dış kapının açılmasıyla sıçradım ve korku en kısa sürede her yerimi sarmıştı. Babamı geldi yoksa? Ama bu saate hiç eve gelmezdiki.

,,TAEHYUNG!"

Içimden uzun bir lanet okmuştum. Neden gelmişti ki?
Yavaş ve korku dolu adımlarımla odadan çıkmıştım. Babamda zaten kapımın önüne gelmişti.

,,Sana önemli birşey söylemem gerek. Beni tanıyorsun, kumar oynuyorum ve bir oyunda işler kötüye gitti. Herşeyi kaybettim. Herşeyi derken cidden herşeyi."

Kafam karışmıştı. Yoksa beni o oyunun içine mi atmıştı?

,,B-Baba. Sen beni onlara vermiyeceksin dimi. B-Beni oyunun içine katmadın dimi?"

,,Seni oyunun için katmadım."

Içim o kadar rahatlamıştı ki.

,,Bir sorun var ama. Fazla borcum var bu yüzden seni birine satmam lazım. Zaten o para ile borclarımı ödemem gerek."

,,ne...hayır baba sen ne di-"

,,Yeter Taehyung. Itiraz istemiyorum. Yarın herşey biticek. Git eşalarını topla. Işe falanda gitmiyorsun."

Son lafını söyledikten sonra arkasını dönüp gitmişti. Yani cidden umurunda değildim. Hangi insan bunu yapardı? Elimden birşey gelemezdi çünkü kaçarsam babam beni mahvederdi. Acaba beni satacağı adam bana ne yapıcaktı? Belki beni köle olarak kullanır yada hizmetçi olarak.

Yere çöküp ağlamaya başlamıştım. Bir çıkmaz yola girmiştim ve beni çekip kurtarıcak kimse yoktu.  Birden babamın tekrar yanıma gelmesiyle korkmuştum.

,,Kaçmayı deniyim bile deme, seni gebertirim!"

O konuşurken yüzüne bakmamıştım ama birden çenemi tutmasıyla mecburen ona bakmak zorunda kalmıştım.

,,Seninle konuşurken yüzüme bak! Bugün evdeyim bu yüzden atığın her adıma dikkat et!"

Birden suratıma ağır bir tokat vurmuştu. Suratım sağa dönerken o sanki bundan memnun olmuş gibi iğrenç bir şekilde sırıtmıştı.

,,Senin gibi bir babam olduğu için kendimden utanıyorum."

Bu babam için son damlaydı. Birden kendimi yerde bulmuştum ve babamın tekmelerini durdurmaya çalışıyordum. Birden saçımı çekmesiyle kafam yukarıya kalkmıştı.

,,Benimle düzgün konuşmasan o zaman bil ki seni keni ellerimle öldürürüm. Zaten yarın gidiyorsun. Bir boka da yaramıyordun. Seni değersiz sürtük."

Saçımı bırakıp salona doğru gitmişti. Şok içinde yerde yatıyordum. Annemi özlüyordum. Kokusunu, sesini, herşeyini. Annem gitmeseydi belki çok güzel bir hayatım ola bilirdi. Çocukluğumu yaşamış olurdum bari.
Yavaşça ayağ kalkıp odama girmiştim. Heryerim o kadar ağrıyordu ki. Üstümü temizleyecek bir halde değildim ve bu yüzden kendimi yatağa bırakıp,  gözlerimi kapatıp uyumuştum.
...............................

Sakin bir şekilde uyuyordum ama uykum üstüme dökülen su ile bozulmuştu. Derin nefesler alarak uyanmıştım ve sol tarafıma baktığımda babamı görmüştüm.

,,Kalk lan. Birde eşalarını toplamamışsın. Burda senin hizmetçinmi duruyor! ÇABIK OL! 1 Saat içinde burada olurlar."

Hayır hayır hayır...birden ağlamaya başlamıştım ve babamın ayağına kapanmıştım.

,,Baba, sana yalvarırım yapma bunu bana. Ben daha buna hazır değilim. Bak daha çok çalışacağım ben. Gerçekten! Lütfen bana bunu yapma."

,,Kes sesini. Sana değer falan mı verdiğimi sanıyorsun sen? Benim için bir hiç sin. Sinirim daha fazla bozma. Elini yüzünü yıka. Beni onların önünde utandırma."

Babama nefretim çoktu ama elimden hiçbir şey gelemiyordu.
...............

Üstüme siyah T-shirtlerden birini geçirdim ve birde siyah kot pantolonumu. Eşalarımı sırt çantama sokup elimi yüzümü yıkamıştım. Kapı zilli çaldıktan sonra kimin geldiğini hemen bilmiştim. Beni satın alacak olan kişi gelmiş olmalıydı. Sırt çantamı alıp salona doğru yürümüştüm ve orada duruyordular. Takım elbise giymiş bir sürü adam vardı ve ortada, patron olduğu belli olan adam vardı. Siyah gömleği ve pantolonu ile baya yakışıklı duruyordu. Ben ne diyordum? Deliydim sanırım.

,,Oğlumda geldi. Hadi gel buraya Taehyung."

Babamın adımı seslenmesiyle ona doğru gitmeye başlamıştım. Yanında durup yere bakmıştım.

,,Buyrun, oğlum artık sizin."

Beni birden sırtımdan itmesiyle şaşırmıştım. Ortadaki adama bakınca bana baktığını fark etmiştim. Birden birinin çantamı almasıyla afallamıştım.

,,Ben taşırım." demişti korumalardan olduğunu sandığım biri.

Babama birtane çanta vermişti ve onun gözlerindeki mutluluğu görebilmiştim. Para benden daha değerliydi onun için ve bu asla değişmiyecekti.

,,Biz gidelim artık" , ortadaki adam demişti.

Birden biri kolumdan tutmuştu. Döndüğümde korumalardan biri olduğunu farketmiştim.

,,Olur, Olur. Buyrun." diye babam bize eşlik etmişti.

Ve herşey o anda bitmişti. Yeni bir hayat beni bekliyordu. Açikcası o ortadaki adam beni korkutuyordu ama belki bana babamdan daha iyi davranacakdı. Bilmiyordum. Sadece umudum vardı. Zaten benim için o kadar para vermişti. Neden acaba? Babamın dediği gibi, ben o kadar değerli biri değildim.

Arabaya bindirilmiştim ve sonrada eski evimden uzaklaşmıştık.

Yeni bir hayat beni bekliyordu ve sadece herşeyin yolunda gitmesini istiyordum.

-----------------------------------------------------------------------------------

Evveettt, umarım hoşunuza gitmiştir. :)

                                        15.03.2021

Ageplay- Vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin