2. Babacık?

17.5K 539 866
                                    

Uzun bir yolculuk sonrası büyük bir eve gelmiştik. Bu ev o kadar büyüktü ki! Hayatımda böyle bir ev görmemiştim.

Ev çok hoşuma gitmişti bide bunlara villa diyorlardı herhalde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ev çok hoşuma gitmişti bide bunlara villa diyorlardı herhalde. Birinin bu kadar parası olması inanılmaz. Arabadan inmiştik ve bir koruma kolumdan tutuyordu, kaçmiyim diye. Merdivenlerden çıkmaya başlamıştık ve o patron sandığım kişi önde yürüyordu.
Eve girdikten sonra "patron" koltuğa oturmuştu ve korumaların gitmesine işaret etmişti. Gözleri sürekli bendeydi ve bende aşağ bakmaktan başka birşey yapamıyordum. Rahatsız olmuştum ama sonuçta beni satın aldı. Birşey diyemezdim. Zaten yanlış birşey desem sanki silahını çıkarıp seni hemen orada öldürüçekmiş gibi bir tipi vardı.

,,Kucağıma gel."

nE... Kucak mı? Olduğum yerde duruyordum ve bir adım bile atmamıştım. Elbette bu adamın kuçağına oturmuyçam.

,,Ya sen benim kucağıma gelirsin yada ben seni getiririm."

Hala olduğum yerde duruyordum taki biri beni kucağına alana kadar. Aniden kaldırdığı için afallamıştım ve ellerim otomatik bir şekilde göğsüne gitmişti. Al işte Taehyung. Kucağındasın şimdi.
Kalktığı yere tekrar oturup beni kendine daha çok çekmişti.

,,Seni satın aldım. Artık benim sin. Sana ne yapacağımı biliyormusun?"

,,H-hayır...şey..belki beni hizmetçi olarak kullanırsınız?"

Birden bir kahkaha atmıştı. Ne dedimki ben? Yemek yapamıyorum ama temizlik falan yapa bilirim sanırım. Burada komik olan ne?

,,Fazla masumsun. Seni Ageplay sezonuna sokacağım."

Ageplay diye birşeyi ben hiç duymamıştım.

,,A-ageplay nedir?"

Sürekli kekeleyerek konuşuyordum ama elimde değildi ki.

,,Hmm, sana anlatacağım. Kısası sen bir bebek gibi davranıcaksın ve bende senin babacığın olacağım. Tabiki tutman gereken kurallar var ve bilki, o kuralları uymasan sana ceza veririm."

Bu adam deli olmalı. Bebek ne alaka lütfen. Ben bebek falan değilim, 20 yaşındayım.

,,B-ben 20 yaşındayım, böyle bir saçmalık istemiyoru-um!"

Bana o kadar sert bakıyorduki. Gerçekten korkmuştum. Altımda aleti vardı ve ben şuan aşırı rahatsız oluyordum.

,,Ilk günün, sinirimi senden çıkarmak istemiyorum. Şimdi sus ve sana söyliyeçeğım kurallara dikkatini ver.

1. Bana babacık diye sesleniceksin. Her 2. cümlende babacık kelimesi olacak.

2. Bez takıcaksın ve onuda kullanıcaksın.

3. Mama yiyeceksin ve süt içeceksin.

4. Yürümek yok, emekleyeceksin.

5. Argo veya küfür yok.

Ageplay- Vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin