Jungkook'un ağzından
Duyduklarım beni büyük bir şoka sokmuştu. Jessica'nın sağlam el olmadığını biliyordum ama bu kadar ileriye gideceğini tahmin etmemiştim. Taehyung'a böyle birşey yapmıştı ve ona travma yaşatırmıştı. Bunu onun yanına bırakmayacaktım.
Bebeğimin yanından kalkıp ondan biraz uzaklaşmıştım. Eline bir papatya almış, yapraklarını söküp söküp bir şeyler mırıldanıyordu.
,,Namjoon, senden tekrar bir isteğim var. Jessica'nın nerde olduğunu bula bilirmisin?"
,,Bir deneyebilirim."
,,Teşekkür ederim.", telefonu kapatmıştım.
Taehyung'un yanına uzanıp dirseyimden destek alarak onu izlemiştim.
,,Babacık seviyor beni, Babacık sevmiyor beni, Babacık seviyor beni, Babacık sevmiyor beni...", birden bana sinirli surat ile dönmüştü.
,,Sen beni sevmiyorsun!"
,,Hayır, bebeğim. Ben seni çok seviyorum"
,,Ama bu papatyanın son yaprağını kopardığımda beni sevmediğin çıktı", kıkırdıyıp anlını öpmüştüm.
,,Sen boşver o papatyayı. Bana mı inanmıyorsun?", kafasını "hayır" anlamdan sallamıştı.
Gözlerim dudaklarına inmişti. Kiraz rengindeydiler ve tadını özlemiştim. Bir elimle yanağını okşamıştım. Taehyung kafasını kaldırmıştı ve parmakları ile oynuyordu.
,,Dudaklarını öpebilirmiyim, bebeğim?", utanıp gözlerini başka bir yere çevirmişti.
,,E-Evet.", utanmıştı ve tombul yanakları kırmızı rengini almışlardı.
Yüzüne yaklaşıp ilk önce yanağını öpmüştüm. Üstüne çıkıp dudağına yapışmıştım. Alt dudağını kıstırıp emiştim. Bebeğim karşılık vermeye çalışıyordu. Ellerini göğüsüme koymuştu. Alt dudağını hafifçe dişlemiştim ve buda Taehyung'un inlemesine yol açmıştı. Dilimi ağzına gönderip bir tura çıkmıştım.
Tatlı bebeğim titriyordu ve kollarını boynuma sarmıştı. Nefes almakta zorlandığını fark edince ayrılmıştım.
Boynuna yönelip bir öpücük bırakmıştım. Emip ısırıyordum ve mor izler ile ince boynu süslemiştim. Tatlı noktasını bulmuş olmalıyım ki, bebeğim yüksek bir inleme bırakıp sertçe titremişti. O bölgeyi daha sert emiyordum ve Taehyung altımda zevkten kıvranıyordu.,,B-Babacık....dur...l-lütfen...", dudaklarımı boynundan çekip eserime bakmıştım.
Kırmızı şişmiş dudaklar, pembe yanaklar, dolu gözler, küçük titremeler.....bir şaheseri di Taehyung. Dilin anlatamayacağı bir mükemmelikti.
Onu kuçağıma alıp iceriye girmiştim. Merdivenlerden çıkıp odama adımlamıştım.
Bebeğimi yatağa yatırıp tekrar üstüne çıkıp dudaklarına yapışmıştım. Öncekinden daha sertim.Birden telefonum çalmıştı ama boşverip dikkatimi vermemiştim. Ardarda çalmaya başlamıştı ve ben sinirlenmiştim. Bebeğimden istemeyerek ayrılıp telefonumu elime almıştım. Bilinmeyen bir numara arıyordu. Açıp kulağıma götürmüştüm.
,,Alo?", ses gelmemişti.
,,Orda birisi varmı yoksa bu bir oyunmu?", hala bir ses yoktu ve benim sinirim gittikçe artıyordu.
,,Şaka falanmı bu?", telefondan hışırtılar geliyordu.
,,Jeon Jungkook.", bu bir insan sesi değildi. Bilgisayardan yapılmış sesti çünkü fazla kalındı ve robot sesi gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay- Vkook
FanfictionAğlıyordum. Son zamanlarda yaptığım gibi. Göğsümde bir ağrı vardı. Bebeğimin gözleri dolmuştu ve alt dudağı titriyordu. Birden boynuma sarılmıştı ve bende ona karşılık vermiştim. ,,B-bir daha böyle b-bir şey yapma. Tamamı, babacık?", ona daha sıkı...