10. Dondurma yemek

7.9K 345 213
                                    

Jungkook'un ağzından:

Jessica gittikten sonra koltuğa oturup duvarı izlemiştim. Onunla ilgili birsürü şeyler anlatılırdı üniversitede. Mafia arkadaşları varmış falan filan. Ne bilim birini öldürmüş ve bir çetesi varmış. Bana çok cringe gelirlerdi ve umursamazdım. Benim yanımda normal davranırdı ve çok iyi arkadaşlardık. Onun butür işler yapmadığına emindim. Yinede içimde bir korku vardı. Ya o anlattıkları gerçekse. Şuan bunların doğrumu olduğunu yoksa yanlış mı olduğunu tartışıyordum.

Taehyung'a birşey olur diye korkuyordum. Benim evimi nasıl buldu onuda bilmediğime göre bu kadın birşeyler çeviriyordu.

,,Bu son görüşmemiz olmıycak.", demişti. Tekrar karşıma çıkacak ve hazırsız olursam o zaman Taehyung'a bir zarar gele bilirdi. Dikkatli olmam lazımdı ve korumaları artırmam gerekti.

Düşünmekten kafam ağrımaya başlamıştı. Ayağ kalkıp odamın yolunu tutmuştum. Üstümü değiştirdikten sonra yatağ yatıp kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
.
.
.
.

Saat 7:30'du ve ben hemen kalkıp elimi yüzümü yıkamıştım. Bebek telsizini alıp mutfağa geçmiştim ve yemek yapmaya başlamıştım. Birden bebek telsizinden ,,Babacık?" sesi gelmişti. Meridvenlerden yukarı çıkıp tatlı bebeğimin odasına girmiştim. Beşiğin içinde oturmuş sol gözünü kaşıyordu. Beni görünce sessiz bir mırıltı çıkarıp kollarını kaldırmıştı.

Onu hemen kuçağıma almıştım. Bezini kontrol ettiğimde tuvaletini yapmadığını fark etmiştim. Bebeğim artık biraz yürüye biliyordu. Yürümesi yasaktı ama onu neden ise yere bırakmıştım. Bana sorar gözler ile baktığında ondan bir kaç adım uzaklaşmıştım.

,,Bana doğru yürü, bebeğim.", anlamamış birşekilde bana bakıyordu.

Sonra yavaşça yürümeye başlamıştı. Iğnenin etkisi komple geçmemişti ve bu yüzden paytak paytak yürüyordu. Alt dudağımı ısırmıştım ve bebeğimin tatlılığını izlemeye devam etmiştim. Sonunda bana yetişdiğinde kafasını yukarıya kaldırıp bana bakmıştı. Eğilip anlını öpmüştüm ve onu kuçağıma alıp banyoya girmiştim.

Hergün yaptığımız rutini bitirdiğimizde mutfağa inip Taehyung'u bebek sandalyesine oturturmuştum. Eline beyaz bir oyuncak ayı vermiştim ve o oynarken bende yemekleri yapmaya devam etmiştim. Mutfak kapağını açıp köpek mamasını çıkarmıştım. Köpeğimin tabağına mamayı boşaltıp arka bahçeye gitmiştim. Mamayı köpeğimi verdikten sonra biraz onu sevip tekrar içeriye girmiştim. (Köpeği hikayeye fazla koymıycam)

Bebeğim çok zayıfdı ondan ona şu anlık mama vermiyçektim. Sağlına kavuşması ve kilo alması önemliydi.

Yemekleri bitirdiğimde bebeğime kendi yemeyiğini yedirmiştim. Usluca yiyip elindeki oyuncak ile oynamıştı. Yemeyi bittiğinde onu oyun alanına bırakıp keni kahvaltımı yapmıştım.

Bebeğimi dondurma yemeye götüreçektim ve eminim ki çok sevinecekti. Kahvaltım bittiğinde etrafı toparladım. Meridvenlerden yukarıya çıkıp halletmem gereken dosyalar ile ilgilenmiştim.
Herşey bitirdiğimde derin bir nefes bırakıp Taehyung'u almaya gitmiştim. Bebeğimi kuçağıma alıp o tatlı yanaklarını sevip biraz ısırmıştım. Açıtmış olmalıyım ki ağlamaya başlamıştı. Hemen onu sakinleştirip yukarıya çıkmıştım.

Beyaz dolaptan bebeğim için kıyafet çıkarmıştım. Taehyung'un bezini değiştirdikten sonra kıyafetleri giydirmiştim. Kendi üstümüde giydiğimde evden çıkmıştık.

Taehyung'un giydikleri:

Taehyung'un giydikleri:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ageplay- Vkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin