Bu bölüm smut oluçak. Rahatsız olan okumasın lütfen!♡
-----------------------------------------------------------------------------------
Jungkook'un ağzından devam:Yukarıya çıktım ve bebeğimin odasına girdim. Beşiğe doğru yaklaştım ve tatlı bebeğimi paçası açık, dizleri yukarda ve elleri kafasının yanında uyurken gördüm. Onu görünçe içim o kadar yumuşadı ki. Bezi şişmişti ve tuvaletini yaptığını anlamıştım. Onu uyandırmam gerekti çünkü yeterince uyumuştu ve ne zaman bezine yaptığını bilmiyordum.
Bebeğimi kuçağıma aldım ve onu uyandırmaya çalıştım. Gözlerini açmıştı ve aniden ağzından bir inleme çıkmıştı. Gözlerimi azıçık büyütüm ve sağ kaşımı kaldırdım.
Ne yaptığını farketmiş gibi gözlerini büyütüp, kafasını omuzumdan çekıp bana bakmıştı. Onu kuçağımda zıplatığımda ağzındaki emziği ezip kendini sıkmıştı.,,Bebeğim, herşey yolundamı?", diye sorduğumda "evet" diye kafasını sallamıştı.
Onu bez değiştirme masasına yatırıp elimi bezine atım ama birden baçaklarını birbirine bastırmıştı. N'olduğunu anlamamıştım. Göğüs kafesi inip kalkıyordu ve kafama o an dank etmişti. Sanırım benim bebeğim sertleşmişti. Zaten bezinin ön tarafı şişti ve alt tarafı normal duruyordu.
Onu kuçağıma tekrar alıp beşiğin yanındaki tekli koltuğa oturmuştum. Sırıtmam gelmişti ve bebeğimi kuçağıma oturturmuştum. Yan birşekilde oturup ellerine bakıyordu. Sağ elimi dizlerinin üstüne ve sol elimi de bezli kalcasına koymuştum. Onu kendime çekip boynuna yaklaştım ve kokusunu iyice içime çekmiştim. Bana o kadar huzur getiriyordu ki.Kulağına doğru yaklaşıp ,,Bebeğim, sen sertleştinmi?hmm.", diye fisıldamıştım. Boynuna burnumu sürtüyordum ve bebeğimden ses gelmiyinçe bezin üstünden aletine dokunmuştum. Parmaklarımı aşağ doğru çevirip, aletini yukardan aşağ doğru okşamaya başlamıştım. Bebeğim elimi çekmeye çalışıyordu ve inlemelerini bile tutamıyordu.
,,B-Babac-ahh d-dur ngh."
,,Babacığına sorun ne söyle, bebeğim.", diye ona cevap vermiştim.
Hala birşey demeyip elimi çekmeye çalışıyordu. Avuçumu aletine doğru bastırmıştım ve kuçağıma onu daha çok çekmiştim. Birden öyle bir inlemiştiki. Elimi hızlandırmıştım.
,,Ağğhh DUR AHHH",diye bağırıp inlemişti.
,,Sorun ne söyle!", diye cevap verip aletini daha sert okşamaya başlamıştım.
Bebeğim hala birşey söylemiyordu ve kuraları unuttuğu belliydi. Elimi aletinden çekmiştim ve son bir kez daha inlemişti ama bacakları titreyip duruyordu.,,Kuralları unutun sanırım sen.", demiştim ve elimi çenesine atıp bana bakmasını sağlamıştım. Kıkırdayıp ,,Ceza zamanı, bebeğim.", diyip gözlerine derince bakmıştım ve bebeğim sertçe yutkunmuştu.
.
.
.
.
Taehyung kuçağımda odama girmiştim. Kapıyı kapatıp onu yatağımın üstüne bırakmıştım. Dolabıma yaklaşıp bir kutu çıkardım. Kutu bordo rengindeydi. Bebeğime baktığımda yatakta korkak birşekilde oturuyordu ve elimdeki kutuyu inceliyordu. Yavaşça yanına yaklaştım ve elimdeki kutuyu yatağ bıraktım. Bebeğimin baçaklarından tutup kendime doğru çektim. Birden sırtı yatağ düşmüştü ve şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Sırıtıp baçaklarını okşamaya başlamıştım. Kısık inlemelerini duya biliyordum ve ellerimi yukarıya doğru göndermeye başlamıştım. Taehyung'un elleri birden benim ellerimi bulmuştu ve sinirden dişlerimi sıkmıştım. Kutuyu elime alıp içinden bir kelepçe çıkarmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay- Vkook
FanfictionAğlıyordum. Son zamanlarda yaptığım gibi. Göğsümde bir ağrı vardı. Bebeğimin gözleri dolmuştu ve alt dudağı titriyordu. Birden boynuma sarılmıştı ve bende ona karşılık vermiştim. ,,B-bir daha böyle b-bir şey yapma. Tamamı, babacık?", ona daha sıkı...