Taehyung'un ağzından
Sabah uyandığımda kafam patlayacakmış gibi ağrıyordu. Babacığıma çağırıp koltukta doğrulmuştum. Kısa bir sürenin ardından Jungkook gelmişti. Alımı öpüp beni kucağına almıştı.
,,Daha iyimisin, bebeğim?", kafamı "evet" anlamında sallamıştım, oda benim saçlarımı okşuyordu.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yemek yemiştik. Ben oyun alanında oyuncaklar ile oynarken Jungkook mutfağı temizliyordu. Birden kapı çalmıştı. Babacığım açmaya gitmişti ve eve genç güzel bir kadın girmişti. Jungkook'a çok benziyordu.
,,Bebeğim, bu benim ablam.", beni kucağına almıştı.
,,Merhaba Taehyung. Ben Sena. Tanıştığımıza memnun oldum.", ortaya yapmacık bir gülümseme bırakmıştı.
Bu kadın hoşuma gitmemişti. Jungkook bana bir ablası olduğundan hiç bahsetmemişti.
,,Merhaba. Bende memnun oldum."
Jungkook beni ve Sena'yı oturma odasında bıraktıktan sonra kaybolmuştu. Sena telefonu ile oynuyordu ve onun umurunda değildim. Aniden bana bakmıştı ve bu beni korkutmuştu. Sağ kaşını kaldırıp sırıtmıştı.
,,Jungkook sende ne gördü anlamıyorum.", ağzım açık kalmıştı.
,,E-efendim?"
,,Sağırmısın? Güzel bile değilsin ve sana bütün sevgisini veriyor. Verdiği sevgiye yazık."
,,Düzgün konuşurmusun, lütfen? Babacığım beni seviyor ve b-ben çirkin değilim!", kıkırdamıştı ve sinirlendiği belliydi.
,,Bak seni vel-", Jungkook salona girmişti ve bunun yüzünden lafı yarıda kalmıştı.
,,Ahh Jungkook. Gerçekten çok acıktım. Ablana birşeyler hazırlarmısın? Yemeklerini özledim."
,,Elbette hazırlarım.", babacığım mutfağa adımlamıştı ve Senada ardından gitmişti.
Kafamı yastığa koyup gözlerimi kapatmıştım. Jungkook beni unutmuştu ve bu beni üzüyordu. Farketmeden uykuya dalmıştım.
.
.
.
.
.,,KAPA ÇENENI!", bu sesler nereden geliyordu?
,,ASIL SEN KAPA ÇENENI! O KADAR ÇOK SINIR EDIYORSUNKI BENI.", kafam ağrımaya başlamıştı.
Gözlerimi açıp etrafa bakmıştım. Sena bir kadın ile tartışıyordu ve Jungkook onları ayırmaya çalışıyordu. Birbirlerine saldırıyorlardı ve Jungkook en sonunda onları ayırmıştı.
,,YETER ARTIK! İkinizde fazla olmaya başladınız.", yabancı kadın evden kapıyı sertçe çarparak ayrılmıştı ve Sena sakinleşmeye çalışıyordu.
Jungkook beni gördüğünde hemen yanıma gelmişti.
,,Bebeğim, iyimisin? Korktunmu?"
,,Hayır, babacık", bana sıkıca sarılmıştı.
Kafamı çevirip Senaya bakmıştım. Bize bakıyordu ve fazla sinirliydi. Sanırım bizi böyle görmekten hoşlanmamıştı. Babacığımın boynuna sarılmıştım ve oda boynumu öpmüştü.
,,JUNGKOOK! Ben gidiyorum. Başka bir zaman tekrar uğrarım.", Jungkook birsey diyecekti ama Sena birden çekip gittiğinde susmuştu.
,,Bugün ona ne oldu anlamıyorum. Herneyse, birlikte resim yapalımı?", kafamı hızlıca "evet" diye sallamıştım.
.
.
.
.
.Saat bayağı geç olmuştu. Uyuma vakti gelmişti ve biz yorulmuştuk. Bütün gün oyun oynamak basit değil elbette.
Kapı çalmıştı ve babacığım açmaya gitmişti. Kim gelmişti? Elbette Sena. Yine buradaydı ve derdi neydi anlamıyordum. Sabah kıyamet kopmuştu ve şimdi tekrar buradaydı.
,,Jungkooookkk. Evde yanlız kalmaktan hoşlanmıyorum ondan artık burada seninle kalıcam.", NE?
Zaten bu kızdan hoşlanmıyordum ve şimdi burada bizimle mi kalacak? Hayır hayır hayır.
,,Peki ama fazla uzun kalamasın ablacım.", hayal kırıklığına uğramıştım.
Nasıl böyle birşey yapardı? Sena mutluluktan zıplamaya başlamıştı ve Jungkook'un boynuna atlamıştı. Hiç ama hiç mutlu değildim.
.
.
.Uyuma vakti gelmişti ve Sena tabiiki bizi yanlız bırakmamıştı. Şuan hepimiz aynı yatakta beraber yatıyorduk. Sena ortaya yatmıştı ve bizi ayırmıştı. Ne kadar itiraz etsemde işe yaramamıştı.
Sinirlerimi kontrol edip uykuya dalmıştım.
.
.
.
Bütün geçe gözüme bir uyku girmemişti. Senanın horladığını bilmiyordum. Jungkook nasıl uyudu bilmiyorum ama ben sarhoş gibiydim.Herzamanki rutini yaptıktan sonra yemek yemiştik. Sena sürekli Jungkook ile konuşuyordu. Üniversitede biri ile tanıştığını, çok yakışıklı olduğunu, ve onunla sevgili olmak istediğini söylemişti. Oğlanın birtane kız kardeşi varmış ve onu resmen Jungkooka ayarlamak istiyordu. Bunları benim önümde söylemişti.
Anime bakmak istemiştim ve babacığım benimle bakacağını söylemişti. Sena bize katılmıştı ve YINE ORTAMIZDA OTURUYORDU. Derdi bizi ayırmaktı sanırım ama neden yapıyordu ki?
Beni doğru düzgün tanımıyordu.
Jungkook'un ağzından
Telefonum çalmıştı ve kimin aradığını görünce hemen kalkıp ikisinden uzaklaşmıştım.
,,Alo?"
,,Jungkook ne yazıki kötü haberlerim var. Jessicanın birtane en iyi arkadaşı varmış. İşlerinin bazılarını ona devredermiş. Bu kişi yakınlarında olabilir. Dikkat et lütfen."
,,Tamam. Teşekkürler.", kim olabilirdi bu kişi?
Aklıma kimse gelmiyordu ve Jessicadan herşeyi bekliyordum. Piskolojik durumu berbatı ve bir psikolog ile görüşmekle itirazdı.
Salondan bağırtılar geliyordu ve hemen oraya doğru adımlamıştım.
Taehyung'un ağzından
Fruits Basket'te bakıyorduk ve şuan en güzel bölüm geliyordu. Birden Sena kendini yere atmıştı ve bağırmaya başlamıştı.
,,Sena, iyimisin?"
,,B-BIRAK BENI.", bu kızın kafası gitmişti sanırım.
Deli gibi yerde yuvarlanıyordu ve bağırıyordu. Babacık içeriye girmişti ve beni koltukta sakince oturduğumu, Senayı da yerde kıvrandığını görmüştü. Sena ya yaklaşıp ,,Herşey yolundamı?" diye sormuştu.
,,Taehyung b-beni iti.", tamam bu kız bir manyaktı.
Jungkook bir bana birde Senaya bakıyordu. Birden gülmeye başlamıştı.
,,Hadi ama Sena. Ciddi olamasın? Taehyung sana asla zarar vermez. Kendin düşmüş olmalısın.", Sena daha fazla sinirlenmişti.
,,Ne yani? Sen ablana güvenmiyormusun?"
,,Bunun onunla alakası yok. Taehyung'u iyi tanıyorum ve o kimseye zarar vermez.", Senanın yüzü domates gibi kızarmıştı.
Ayağa kalkıp merdivenlerden çıkmıştı. Sanırım kendi odasına gitmişti ve bizde yanlız kalmıştık. Jungkook bana yaklaşıp dudağıma yapışmıştı. Beni koltuğa bastırıp dudaklarımı sertçe emişti.
.
.
.
-----‐-------------------------‐-----------------------------------Umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir.
Sizi seviyorum. ♡17.10.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay- Vkook
FanfictionAğlıyordum. Son zamanlarda yaptığım gibi. Göğsümde bir ağrı vardı. Bebeğimin gözleri dolmuştu ve alt dudağı titriyordu. Birden boynuma sarılmıştı ve bende ona karşılık vermiştim. ,,B-bir daha böyle b-bir şey yapma. Tamamı, babacık?", ona daha sıkı...