Taehyung'un ağzından
Babacığımla bir eve gelmiştik. Bu evde büyüktü ve güzeldi.
(Bu evi kendiniz hayal edebilirsiniz)
Eve girmiştik ve ben etrafı inceliyordum. İçeriside çok güzeldi. Jungkook beni koltuğa bırakıp giysilerimizi yerleştirmeye gitmişti.
Bende koltuğa uzanıp, emziğimi emip, tavanı izliyordum.O kadar şey olmuştu ki bugün. Babacığım sürekli sinir krizi geçirmişti ve biri bizi izliyordu. Açıkçası ben korkuyordum çünkü ya kötü birşey olursa? Babacığım'a ne kadar sorsamda bana anlatmıyordu bu kişinin kim olduğunu ve bizden ne istediğini. Belki birden daha fazlalardı. Belki bizi burada bula bilirlerdi ve işte o zaman bitmiş olurduk. Ya aramızdan birini öldürürseler? Babacığım ölürse ben dayanamam.
Gözlerim dolmuştu ve bu kadar stressden başım ağrımaya başlamıştı. Bir kolumla gözlerimi kapatıp öbürü ile T-shirtümü çekiştiriyordum. Burası sıcaktı yada bana öyle geliyordu.
,,Bebeğim, herşey yolundamı?", Jungkook'un sesini duyduktan sonra doğrulmuştum.
Kafamı "evet" anlamında salladığımda babacığım yanıma oturup ellerimi tutmuştu.
,,Merak ettiğini biliyorum, birtanem. Sadece diyeceklerim seni daha fazla korkutmasını istemiyorum.", onu anlıyordum.
Beni korkutmak istemiyordu ama bunu gururuma anlatamıyordum. Jungkook benimle ilgili birsürü şeyler biliyordu ve ben onun hakkında az. Onu daha fazla tanımak istiyordum.
,,Babacık, lütfen neler olduğunu bana anlatırmısın. Bilmek istiyorum.", derin bir nefes alıp geri vermişti.
,,Tamam. Çok istiyorsan anlatırım.", beni kuçağına çekip kollarını belime dolamıştı.
Jungkook'un ağzından
Bebeğim olan biteni bilmek istiyordu ve onu anlıyordum. Bu kısa sürenin içinde olanlar benide ve onuda sarsmıştı. Korkuyordu ve ona birşey olursa diye bende korkuyordum.
Herşey anlatmıştım Taehyung'a. Jessica'dan ve nasıl tanıştığımızı, bana neler yaptığını, evimize geldiğini, ve başımıza gelen olayları. Anlatırken mimikleri değişip duruyordu ve ne düşündüğünü bilmiyordum.
Anlatmayı bitirdiğimde gözlerine bakmıştım. Bana şefkatli bakıyordu ve birden boynuma sarılmıştı.,,O kadar çok çekmişsin ki, babacık. Özür dilerim, seni zorlamamam gerekirdi.", dudaklarımda bir gülümseme belirmişti. Bende ona sarılmıştım ve kokusunu çiğerlerime çekmiştim.
Aklıma gelenle bir sırıtış bırakmıştım ortaya. Bebeğimin kulağına yaklaşmıştım.
,,Yarıda kalan işimizi bitirelimi, güzelim?", bebeğim kulaklarına kadar kızarmıştı ve bende kıkırdamamı tutamamıştım.
,,Mmm...şey...o-olur", o kadar tatlıydı ki onu şurada yiyebilirdim.
!Smut!
Taehyung kuçağımdayken ayağa kalkmıştım ve yatak odasının yolunu almıştım. Odaya vardığımızda kapıyı itip içeriye girmiştim. Bebeğimi yatağa bırakıp dolaptan birkaç şeyler çıkarmıştım. Elbette buraya gelmeden önce önemli eşaları unutamazdım.
Yatağa yönelip aldıklarımı yanıma bırakmıştım. Bebeğimin üstündekilerini çıkarıp yere atmıştım. Sadece bezi ile kalmıştı ve onuda çıkardıktan sonra önümde ki manzara beni azdırmaya yetmişdi. Taehyung elleriyle kendini kapatmaya çalışıyordu.
Onu yatağa itip üstünde çıkmıştım. Dudaklarına yapışıp sertçe öpmeye başlamıştım. Kendimi tutamayacaktım artık. Alt dudağını kavrayıp sertçe emiştim. Hızıma yetişmeye çalışıyordu ama zorlandığı belliydi.
Yavaşça aşağa doğru inip boynunu öpmüştüm. Boynunun her tarafına izler bırakmıştım. Köprücük kemiğine inip orayada izler bırakmıştım. Bebeğim sızlanıyordu ve elleri ile yaramazlık yapıyordu. Gömleğimin düğmelerini açıp göğüsümü okşuyordu.
Pembe tasmayı alıp boynuna takmıştım ve kollarını kelepçelemiştim.
Dudaklarımı aşağa yönlendirip sert öpüçükler bırakıyordum. Sol göğüs ucunu dilimle ıslatıp ağzıma almıştım.
,,Mhhmm babacııık", daha sert emeye başlamıştım ve Taehyung saçımı çekiyordu.
Diğer göğüs ucuna aynısını uyguladıktan sonra dilimle kasıklarına kadar bir yol çizmiştim. Bacaklarını tutup kendine çekmesini söyledikten sonra deliğini yalamıştım. Kendimi kaybetmiştim, deliğini sertçe yalayıp kalçalarına izler bırakıyordum. Dilimi içine gönderip Taehyung'un ağzından yüksek bir inlemeye yol açmıştım.
Bebeğim daha fazlasını istediğini söyleyip kafamı bastırıyordu. İlk kez böyle birşey yaptığı için hoşuma gitmişti. Dilimi içinde hareket ettirmiştim ve ıslak sesler çıkıyordu.
,,B-babacık...boşalacağıım.", hemen kendimi geriye çekmiştim ve bebeğim elbette sızlanmıştı.
Soyunup kıyafetlerimi yere atmıştım. Taehyung'un üstüne çıkıp penisimi deliğini konumlandırmıştım. Yavaşça ucunu itip surat ifadesine bakmıştım.
,,Aağğhh...babac-cık", birden hepsini sonuna kadar itmiştim ve bebeğim çığlık atmıştı.
Normal bir tempo ile kendimi bebeğime itiyordum. Duvarları aletimi sarıyordu ve sıcaktı. Uzun zaman sonra hıncımı çıkarıyordum. Gel gittlerimi hızlandırmıştım ve daha derin vuruyordum.
Taehyung çarşafı sıkıyordu ve "babacık" diye inliyordu. O kadar seksi duruyordu ki onu mahvetmek istiyordum. Kollarını yatağa doğru bastırıp yükümü biraz üstüne vermiştim. Oda ten ve iniltilerle dolmuştu.
Ayaklarını kollarımın üstüne koymuştu. Bebeğimin dudaklarına yapışmıştım. Ağzıma doğru inliyordu ve bu beni daha çok azdırıyordu.
Sonuna kadar çıkıp geri ittiğimde bebeğim dudağımı ısırıp ağzıma doğru yüksek bir inleme bırakmıştı. Ağzıma metal tadı gelmişti ama öpüşmeyi kesmemiştik.
Geri çekilip Taehyung'u yan çevirmiştim. Bacağının birini tutup hafifçe kaldırmıştım. Bebeğim yastığı alıp suratına tutmuştu. Yastığı elinden alıp kenara fırlatmıştım.
,,Sesini duymak istiyorum, bebeğim.", kalçalarını tutup öncekinden daha sert vurmaya başlamıştım.
Taehyung her vuruşumda titreyip yüksek bir inleme bırakıyordu. Gözünden bir göz yaşı düşmüştü ve buda beni endişelendirmişti. Hareketlerimi durdurup yüzünü ellerimin arasına almıştım.
,,Canınımı yaktım? Özür dilerim, bebeğim. Ben bi-", Taehyung birden dudaklarımı öpmüştü.
,,Hayır, babacık. Fazla zevk alıyorum ondan ağlıyorum. Lütfen hareket et.", içim rahatlamıştı.
Tekrar hareket etmeye başlamıştım ve aynı tempoda devam ediyordum. Kalçalarını elimle sıkıp vuruyordum. Bebeğimin boynunu emip daha fazla mor izler bırakmıştım.
,,B-Babac-cık..aaağğhh..lütfen öp b-beni", dudağına yaklaşıp öpmüştüm.
Dilimi ağzına gönderip keşfe çıkmıştım. Taehyung omuzumu sıkıyordu ve karşılık vermeye çalışıyordu. Sonuma geldiğimi anladığımda bebeğimin penisini kavrayıp çekmeye başlamıştım.
Daha fazla ağlıyordu şimdi ve titriyordu.
Inliyerek içine gelmiştim ve bebeğimde elime.Ikimizde yorgunluktan yatağa yatıp nefesimizi düzene sokmaya çalışmıştık. Taehyung'u göğüsüme çekip saçlarını öpmüştüm.
Etrafı temizledikten sonra yatağa tekrar yatıp gözlerimizi kapatıp uyumuştuk.
-----------------------------------------------------------------------------------
Bukadardı. :)
Uzuuuuun bir zamandır yeni bir bölüm yükliyemedim çünkü Türkiyeye geldik ve internetim yoktu.
Umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir. ♡08.08.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay- Vkook
FanfictionAğlıyordum. Son zamanlarda yaptığım gibi. Göğsümde bir ağrı vardı. Bebeğimin gözleri dolmuştu ve alt dudağı titriyordu. Birden boynuma sarılmıştı ve bende ona karşılık vermiştim. ,,B-bir daha böyle b-bir şey yapma. Tamamı, babacık?", ona daha sıkı...