Altı gün sonra:
Jungkook'un ağzından devam
Kafam ağrıyordu ve boynumda. Gözlerimi açtığımda, çalışma odamda kanepede uyuduğumu fark etmiştim. Birkaç gündür yatağımda yatmıyordum ve her yerim tutulmuştu. Birden aklıma Taehyung gelmişti ve hemen ayaklanmıştım. Belki uyanmıştır ve beni bekliyordur diye içimde bir endişe büyümüştü. Bebek telsizi odamdaydı ve kendime son laneti okuduktan sonra bebek odasına girmiştim. Elbette kapıyı yavaşça açıp içeriye bir göz atmıştım.
Bebeğim tatlı bir şekilde beşiğinde yatıyordu. Içim rahatlamıştı ve derin bir nefes vermiştim. Ateşini ölçtüğümde, fazla yüksek olmadığını anlamıştım. Odadan çıkıp, kapıyı kapatıp, mutfağ geçmiştim. Kahvaltı hazırlamam lazımdı ve doktorun dedikleri aklımdan çıkmıyordu.
Ne kadar acımasız olduğumu anlamıştım. Onu bahçede umursamadan bıraktım, bebeğimi acımasızca yere attım ...
Kendimden nefret ediyordum. Neden böyle bir ceza verdim ki sanki. Benimle de pek konuşmuyordu, ve yüzüme neredeyse hiç bakmıyordu. Bakışlarında bir his yoktu ve sesi soğuk çıkıyordu.
Krep yapmıştım ve bazılarının içine extra peynir katmıştım. Masayı hazırlayıp reçel, bal, sprey şanti, doğranmış meyveler koymuştum.
Aşağ indiğimde bebek telsizini kendimle getirmiştim, ve birkaç mırıltı duymuştum. Bebeğimin uyandığını bildiğimden, yukarıya çıkmıştım. Bebek odasına girip Taehyung'u oturmuş vaziyette, gözünü eldivenli eliyle kaşıdığını görmüştüm.
Birden öksürmeye başlamıştı. Gözleri dolmuş bana bakıyordu. Onu hemen kuçağıma almıştım. Suratı beyaza dönmüştü, burnu ve dudakları kırmızıydı, dudaklarının kenarları daha kırmızıydı ve acıdığını belirtiyorlardı. Birden kafası omuzuma düşmüştü ve bende onu bez değiştirme masasına oturturmuştum. Bana yaslanıyordu ve kafasını kaldıracak gücü yoktu.
Dün daha iyiydi ama birden ne oldu anlamamıştım. Ateşini ölçtüğümde baya yüksek olduğunu fark etmiştim.
Hemen doktorun verdiği iğneyi elime alıp, Taehyung'u ters çevirmiştim ve başının altına bir yastık koymuştum. Iğne kapağını çıkarıp, bebeğimin şortunu ve bezini çıkarıp iğneyi enjekte etmiştim. Bebeğimi rahatsız olmuş şekilde haraket edince, tatlı şeyler söyleyip rahatlamasına izin vermiştim.
Işim bittinçe yeni bir bez takmıştım ve şortunuda geri giydirip onu kuçağıma almıştım. Bu iğne ona "iyi" gelecektir.
.
.
.
.Aşağ inip koltuğa oturmuştum. Bebeğimi kuçağıma koyup kafasını okşadım. Çok terlemişti ama ilk önce yemek yemesi gerekti.
5 dakika sonra onu mayışmış bir şekilde mutfağa götürmüştüm. Krepler soğumuştu bu yüzden onları ilk önce mikrodalgaya koymuştum. Bebeğimin gözleri ara sıra kapanıp 3 saniye sonra ağırca açılıyordu. Krepleri tekrar masaya yerleştirip, bebeğimi kuçağıma oturtup, yemeğe başlamıştık.
Taehyung'un yüzünü yıkamıştım ve yüzündeki su damlacıkları hala duruyordu. Bilerek silmemiştim ama bebeğim kazağının koluna silip duruyordu.
Ağzındaki emziği çıkarıp, ilk lokmasını ağzına vermiştim. İkimizide kahvaltımızı bitirdiğimizde tekrar yukarıya çıkmıştık.
Bebeğim daha iyi görünüyordu. İlaçlarını verdikten sonra banyo yaptırmak için giysilerini seçip bir kenara koymuştum.
Onu alıp banyoya geçmiştim. Üstündekilerini çıkarıp onu bezi ile bırakmıştım. Tuvalettin kapağının üstüne oturturup eline oyuncak ayısını vermiştim. Küvetin suyunu ayarlayıp içine oyuncak ördekler atmıştım. Birtane renkli su bombası atıp biraz beklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay- Vkook
FanficAğlıyordum. Son zamanlarda yaptığım gibi. Göğsümde bir ağrı vardı. Bebeğimin gözleri dolmuştu ve alt dudağı titriyordu. Birden boynuma sarılmıştı ve bende ona karşılık vermiştim. ,,B-bir daha böyle b-bir şey yapma. Tamamı, babacık?", ona daha sıkı...