y/n pohled:
s Pětkou jsme seděli v obývacím pokoji a sledovala jsem, jak hraje videohry.
nudila jsem se a chtěla jeho pozornost.
"zlatooo" zakňučela jsem.
"teď ne, zlato, hraju videohry" odpověděl.
"ale já chci tvojí pozornost!" zakňučela jsem znovu
"promiň, teď ne, později princezno" řekl.
naštvala jsem se, tak jsem odešla do svého pokoje. chci pozornost teď hned, takže jsem se rozhodla ho provokovat.sešla jsem dolů a sedla si vedle něj. byl soustředěný na hraní.
uplynulo pár minut a já se rozhodla ho podráždit tím, že jsem rukou začala sjíždět nahoru k jeho penisu. on stále nespouštěl oči od hraní.
začal mu tvrdnout a já se ušklíbla.
"řekl jsem, teď ne, zlato.." řekl ale já nepřestala. Začala jsem mu sundávat kalhoty, ale zastavil mě.
"y/n, vážně přestaň" řekl ale já zakroutila hlavou na náznak nesouhlasu, sundala jsem mu kalhoty a začala mu kouřit. on vypustil z pusy tiché vzdechy.
"jak chceš" řekl a odložil ovladač.zaklonil hlavu dozadu a já ucítila tekutinu stékající hlouběji do mého krku. zvedla jsem se a sedla mu na klín. Začal mě líbat na krku a já vzdychala.
přetočil mě pod sebe a řekl:
"teď je řada na mě" sundal mi kalhoty i kalhotky a olízl mi kundu. Vzdychla jsem a zaklonila hlavu.
V tom začal přirážet prsty dovnitř a ven.
"ahh, kurva, daddy, jsi fakt dobrej!" Křikla jsem
"já vím, zlato... já vím.." ušklíbl se.
"kotě, už budu!" řekla jsem.
"udělej se, princezno" řekl.udělala jsem se a on vše slízal.
Sedla jsem si na něj a začala na něm jezdit. vydával ze sebe spoustu vzdechů.
po nějaké době jsem ucítila tlak v břiše.
"zlato, už budu" řekl.
"já t-taky.." řekla jsem a oba jsme se udělali, slezla jsi z něj a oblékla si jedno z jeho velkých triček.
"tohle se stane příště, když nedostanu tvoji pozornost" řekla jsem a on se ušklíbl.
potom jsem si šla dát sprchu a spát.
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictiontohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_