Sex ve škole

1.6K 23 34
                                    

Seděla jsem ve třídě a koukala na sociální sítě. Měli jsme zrovna hodinu zbožíznalství. Znuděně jsem četla komentáře u nějakého příspěvku, když v tom mi přišla zpráva.

Fivey
Právě aktivní

Hej, prcku, co máte za hodinu?

Zbožíznalství, strašná nuda👌🏻

Co říkáš na trochu zábavy?

Co tím myslíš?

Uvidíš😏 sejdeme se u horních záchodů.

Fajn, jdu tam
Zobrazeno

S úsměvem na tváři jsem protočila očima a zvedla ruku. Naše učitelka byla zažraná do učiva, tudíž chvíli trvalo, než si mě všimla.

"Co potřebujete, Y/n?" Zeptala se mě a polovina žáků se na mě otočilo.
"Mohla bych jít na záchod?" Zeptala jsem se s úsměvem na tváři a čekala na povolení.
"Samozřejmě, běžte" kývla a poté se opět věnovala učivu o nějakých masných výrobcích.
Zvedla jsem se a vydala se ven ze třídy.
Došla jsem k horním záchodům, kde na mě Pětka už čekal.

"Tak, co tě napadlo?" Zeptala jsem se a on se na mě šibalsky usmál. Nadzvedla jsem jedno obočí.
"Pojď, obětuju se" chytil mě za zápěstí a táhl na ženské záchody, kde nás zamkl v jedné z větších kabinek.
"Co to-" nedořekla jsem to, protože mi položil ukazováček na rty.
"Slyšel jsem, že mě chceš" vyhrkl na mě hned a já pootevřela pusu šokem z toho, co jsem právě slyšela.
"To ti řekl kdo?" Zeptala jsem se, ale mlčel a jen se na mě díval.
V tom mě chytil pod zadkem a nadzvedl. Reflexivně jsem mu omotala ruce kolem krku a nohy kolem jeho boků. Posadil mě na parapet u okna a podíval se mi do očí.
"Máš krásný oči" usmál se. Zčervenala jsem a pohled zaměřila jinam. Chytl mě za bradu a otočil hlavu tak, abych se mu opět podívala do očí.
Moje oči se vpíjeli do těch jeho, krásně zelených a pomalu jim propadla. Zrychlil se mi jak tep tak i můj dech.

Přiblížil se ke mě, dýchali jsme na sebe. Otřel svůj nos o ten můj.
"Neprovokuj a už mě polib" zašeptala jsem a on to opravdu udělal. Přitiskl se mi na rty. Opakovala jsem jeho pohyby.
Cítila jsem jeho ruku na mém pravém prsu a když ho jemně zmáčkl, já mu vzdychla do úst, čímž využil situace a vklouzl tam jazykem. Zkoumal moje ústa a zároveň se dostával pod mé tričko. Odtáhli jsme se od tebe aby mi mohl sundat tričko a tentokrát se přisál na můj krk. Zaklonila jsem hlavu, aby měl lepší přístup a vrtěla se slastí.
Vjela jsem rukou do jeho vlasů a přitáhla si ho blíž k sobě. Odtáhl se ode mně a sundal ze mě i kalhoty. Byla jsem před nim jen ve spodním prádle.
Chytla jsem jeho okraj trička a sundala mu ho. Viděla jsem jeho lehce vypracované ruce i břišáky.
Kousla jsem se do rtu a tím ho trochu vyprovokovala.
Opět se mi přitiskl na rty a svoji ruku položil na moje kalhotky. Vzdychla jsem mu do úst.

"Pojď dolu, musíme rychlovky" zachraptěl a já poslušně slezla z parapetu. Natlačil mě k záchodu.
Obkročmo jsem si stoupla nad záchodovou mísu a předklonila se, zároveň jsem se rukama chytla o splachovač a hlavu otočila na stranu abych ho viděla.
"Sakra, Y/n, jsi strašně sexy" Zašeptal a sundal si kalhoty. Přitiskl se na mě zezadu a já cítila prst, kroutící kolem mého vstupu. Zalapala jsem po dechu.
Pomalu ho do mě vsunul, po chvilce přidal druhy a roztahoval mě. Potichu jsem vzdychala.
Poté je ze mě vytáhl a sundal mi tanga a on sobě trenky.
Cítila jsem, jak do mě pomalu vsunuje svého ptáka.
Prohla jsem se v zádech.
"Kurva" zaklela jsem když byl ve mě doslova celý.
Pětka začal pomalu přirážet a me se zrychlil dech.
Zrychloval a já hlasitěji vzdychala.

"No a tohle mi ta pizda řekla-" nějaký holky šli na záchod. Pětka mě chytil za krk a přitáhl si mě k sobě a zacpal mi pusu.
"Tak to nechápu" řekla nějaká druhá holka co tam byla s tou první. Obě šli do kabinek na záchod.
Pětka začal znovu přirážet a já se snažila nevydat ani hlásek.
Cítila jsem začínající tlak v podbřišku a cítila jak Pětkovi ve mě cuká.
Obě holky vedle spláchly záchod a já cítila Pětkovo sperma ve mě. Cukla jsem sebou.
Obě holky opustili záchody a Pětka do mě začal tvrdě přirážet, až se to rozléhalo po celém záchodě.
Hlasitě jsem zavzdychala a udělala se.
On ho ze mě vyndal a já se snažila udržet na nohou.

"P-podáš mi ty kalhoty?" Zašeptala jsem na Pětku a ten se zasmál, když si všiml mých nohou. Podal mi je a já si je pomalu oblékla.
On sám si oblékl svoje kalhoty i tričko. I mě podal moje a já si ho oblékla.

"Vlastně jo, máš pravdu. Ani nevíš jak moc tě chci" řekla jsem, když jsme oba vylezli, on čekal před záchody a já se upravovala před zrcadlem.
"Ozvu se ti po škole, co říkáš?" Zeptal se me, když jsme oba mířily ke svým třídám.
"To zní fajn" mrkla jsem na něj.
"Tak pa, běžím" políbil mě na rty a rozešel se směrem do své třídy.
Byl o ročník výš, tudíž já musela ještě o patro níže.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 18, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH] Kde žijí příběhy. Začni objevovat