Y/n pohled:
Aktuálně jsem doma u mého nejlepšího kamaráda a sledujeme film, ve kterém přichází sexuální scénka. Není mi to nepříjemné, protože jsme viděli už spoustu takových filmů, ale z nějakého důvodu jsem opravdu nadržená.
Začala jsem tlačit stehna k sobě.
Koukla jsem se na Pětku, který se nezdál, že by si něčeho všiml, což je dobře.
Pokračovala jsem, dokud jsem necítila něčí ruku na mém stehně.
Vzhlédla jsem k Pětce, který se na mě díval s úšklebkem na tváři. Přibližoval se ke mě a já dělala totéž.
Polibili jsme se a byl to polibek takový, jaký jsem ještě nikdy takhle necítila.
Z polibku se stalo líbání.
V tom sjel dolu na můj krk a začal mi dělat cucfleky.
Dostal se na moje citlivé místo a já vzdychla. Cítila jsem jak se ušklíbl.
Žduchl mě na postel a začal mi vyslíkat můj svršek. Já udělala to samé a snažila se mu rozepnout pásek.
Po 5 minutách jsem byli oba pouze ve spodním prádle.
Začal libat můj klitoris přes kalhotky. Zakňučela jsem a podívala se dolu na Pětku s vzrůstajícím chtíčem.
Přesunul moje kalhotky na stranu a začal přejíždět jazykem po mém klitorisu.
"Mh! Ošukej mě!"
Trochu se zasmál, než mě pokračoval jist jako nějaké jeho oblíbené jídlo.
Chytla jsem ho za vlasy, když jsem ucítila tlak v břichu.
"Drž to"
"Nemůžu" řekla jsem bez dechu
"Dobře miláčku... teď" když to řekl, pustila jsem to. Hlasitě jsem vzdychla.
"Na kolena"
Přikázal a já si klekla na kolena.
Když vytáhl ptáka ze svých boxerek, přesunula jsem na něj svoje ruce a škádlila ho tím, že jsem mu dávala polibky na celou jeho délku."Žádné škádlení"
Když to řekl, vrazila jsem ho pusy, můj nos se dotýkal jeho podbříška.
Jakmile to zasáhlo moji zadní část krku, vytáhla jsem ho a odtáhla se, dávila jsem se.
"Ne... j-já nemůžu" řekla jsem mezi tím, co jsem se dávila.
"Stiskni palec ve svý ruce a polož prst na bradu." řekl, ale ja nesnášela cely tohle divadlo.
Udělala jsem jak řekl, nebo vůbec poprvé.
"Teď to udělej... pomalu"
Přiblížila jsem svůj obličej zpátky k jeho ptáku a vrazila ho do pusy. Položil jeho prsty na moji bradu, aby se ujistil, že je vše v pohodě, když jsem pohla hlavou dolů. Nebolelo to a ani jsme se nezačala dusit.
Po 5 minutách se konečně udělal.
Dusila jsem se trochu, až když jsem polykala jeho semeno.
Pětka mě shodil opět do postele.
"Připravena lásko?" Kývla jsem hlavou na souhlas.
"Slova, lásko"
"Ano daddy, šukej mě do tý doby, dokud nebudu schopná chůze"
"Dobře zlato" řekl a vrazil ho do mě.
Trochu jsem zalapala po dechu a on začal zrychlovat.
"Mhm! Ano daddy! Pokračuj! Nepřestávej!" Přemístila jsem nohy na jeho ramena. Teď je pro něj snazší zasáhnout všechna citlivá místa.
"MH!!! ANO DADDY! ŠUKEJ MĚ, NEPŘESTÁVEJ!" Oba dva jsme vzdychali.
"Š-škrť mě" hned co jsem to dořekla dal ruku na můj krk a pevné ho stiskl. Moje vzdechy byly teď tlumenější. Pětka do mě tvrdě bušil a každým nárazem byl hlouběji.
Díval se na mě dolů, ta touha v jeho očích, když přesunul svoje ruce dolu na moje prsa.
Jedno sál a s druhým si hrál s jeho velkou rukou.
To mě dostalo, vypustila jsem další vzdechy.
Poté ho Pětka vytáhl a rychle po něm přejížděl, dokud se mi neudělal na břicho.
Spadl vedle mě a já se na něj podívala.
"Co jsme teď?" Zeptala jsem se.
"Přátele s výhodami?"
"To zní fajn, druhé kolo?" Zeptala jsem se s úšklebkem na tváři.
Udělali jsem další 3 kola a od té doby jsme jen kamarádi s výhodami.
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_