Učení

2.6K 34 33
                                    

Y/n pohled:
Pětka mi volal a brečel do telefonu, že se s nim jeho přítelkyně rozešla. Řekla jsem mu, ať přijde a můžeme dělat něco, čímž bychom mu vyčistili hlavu od rozchodu.
Jsme s Pětkou přátele už přes 5 let a on s jeho přítelkyni spolu byly 2 měsíce.
Slyšela jsem klepání na dveře, takže jsem vstala z gauče a podívala se přes kukátko.
Stál tak Pětka vypadající jako hromádka neštěstí. Můžu říct, že brečel.
Pak tady jsem já stojící tu v pyžamu. Vypadající jako hovno, protože takhle ja vypadám každý den.

Co mám na sobě:

Hned jak jsem otevřela dveře a naše pohledy se střetli, mě Pětka chytil a přitáhl mě do objetí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned jak jsem otevřela dveře a naše pohledy se střetli, mě Pětka chytil a přitáhl mě do objetí.
Jednu ruku jsem měla na jeho hrudi a druhou kolem jeho krku.
Pětkova hlava byla zabořená do mého krku.
Jeho ruce měl kolem mého pasu a cítila jsem, že pláče.
Cítím se strašně špatně, myslím, kdo by mu to chtěl udělat? Je strašně hodnej a vím to, protože tu pro mě je.
Po několika minutách mě pustil a já odstoupila, aby mohl jít hlouběji do domu.
Když jsme si na gauči povídali, uvědomila jsem si co mám na sobě a že bych se mohla převléct.

"Hej Pětko, půjdu se rychle převléct. Jídlo je v ledničce jestli chceš nebo voda ve spíži."
"Ne, zůstaň tady, jestli je to skrz to, jak vypadáš, podle mě vypadáš úžasně."
"Dobře, zůstanu, chceš nějaké občerstvení nebo pití?"

Zakroutil hlavou, že ne, přešla jsem k gauči a sedla si vedle něj. Pětka se posunul a položil hlavu na můj klín. Začala jsem si hrát s jeho vlasy. Ale netahat, protože jsem si hrála s jeho vlasy a omylem ho zatahala za vlasy a on zasténal. V ten den jsem našla jeden z jeho spouštěčů.

"Chceš se podívat na film?" Zeptala jsem se.
"Ani ne"
"Chceš si promluvit?"
"Trochu, ale mám pocit, že by ses mi smála" řekl s pohledem upřeným dolů.
"Pětko Hargreevesi! Podívej se na mě, teď hned!"

Podíval se na mě a já si pořád hrála s jeho vlasy.
"Jak dlouho se známe?" Zeptala jsem se.
"6 let"
Přestala jsem si hrát s jeho vlasy, ale ruku jsem nechala ve vlasech.
"Tak proč si sakra myslíš, že bych se ti smála?"
"Protože je to směšný"
Podíval se jinam, takže jsem ho zatahala za vlasy, abych si získala jeho pozornost.

Pětka zasténal.
"Co je?" Řekl napjatě.
"Promiň, ale potřebuju tvoji pozornost. Takže řekneš mi, co se stalo?"
"Fajn, ale prosím nesměj se."
"Nebudu."

Řekla jsem, mezitím co jsem si zase hrála s jeho vlasy. A jeho hlavou stále na mém klíně.

"Takže, moje přítelkyně byla nadržená, ale já ne. Zeptala se mě, jestli jí vylížu, ale protože jsem to neudělal, rozešla se semnou."

Díval se všude, jen ne na mě. Nemohla jsem uvěřit vlastním uším. S takovými rty, jaké má, jsem myslela, že v tom je dobrej.

"Možná potřebuješ najít někoho lepšího, nebo někoho, kdo by tě doučil."

Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH] Kde žijí příběhy. Začni objevovat