v tomhle příběhu se všichni odehrávají v 17 letech.
y/n pohled:
stála jsem v povzdálí a sledovala tančícího Pětku, kolem kterého se točilo hodně holek. Trochu jsem žárlila, ale né tak moc, protože vím, že miluje jenom mě.
doopravdy se naštvu, až Pětka políbí jednu z těch dívek kolem něj.
Teď jsem neměla náladu tancovat, takže jsem pouze seděla na gauči a popíjela colu s trochou vodky.všímám si svého a dopíjím svoje pití, když z ničeho nic se něčí paže obmotají kolem mého pasu a já na sebe vyliju celý nápoj. Byl to Pětka.
"ZLATO!!" křikla jsem na Pětku.
"o můj bože, omlouvám se zlato" omluvil se mi Pětka.šla jsem nahoru do koupelny a snažila se to dostat dolů, ale samozřejmě to nešlo a ještě víc jsem si to rozetřela. uslyšela jsem zaklepání na dveře, byl to Klaus.
"hej, Pětka mi řekl, co se stalo, tady máš mojí náhradní mikinu" řekl Klaus.
Poděkovala jsem mu. Klaus je můj nejlepší kamarád a nikdy se mezi námi nic nestalo, ani nestane.
Neměla jsem kalhoty, tak jsem se ho zeptala, jestli jeho přítelkyně nemá na půjčení nějaké šortky, a k mému překvapení měla! děkuju bože za to.
vzala jsem si na sebe černé kraťasy a tmavě zelenou Nike mikinu.sešla jsem dolů a chytla Pětkův opílý zadek, poděkovala Klausovi za oblečení a řekla mu, že až ho uvidím, že mu to oblečení vrátím.
vytáhnu Pětku do auta, ale uvědomím si, že jsme oba moc opilý na to, aby jeden z nás mohl řídit.
zavolala jsem Taxi a napsala jsem Klausovi, že auto nechám v jeho domě. Klaus odepsal, že na něj dohlédne.
po 20 minutách přijel Taxikář, popadnu Pětku a posadím ho na zadní sedadlo. obejdu auto a sednu si vedle něj.když jsme přijeli před dům, pomohla jsem Pětce z auta.
"proč má tato budova dlouhou příjezdovou cestu?" řekla jsem si v hlavě.
Bydlíme teď s Pětkou v hotelu v 10 patře, což je celkem vysoko.
dotáhnu Pětku do výtahu a zmáčknu tlačítko s číslem 10.
když dojedeme do našeho patra, dojdeme ke dveřím a já odemknu dveře.
když vejdeme dovnitř, položím Pětku na gauč a jdu si dát sprchu. Smyju ze sebe veškerou špínu a pot.
Když vylezu ze sprchy, umyju si obličej tonorem a moisturizerem.
Najednou jsem ucítila, jak se dvě velké paže obalili kolem mého mokrého těla.
s úsměvem jsem se otočila, jelikož jsem věděla, že je to Pětka. Kdo jiný by to taky byl?
Nahla jsem se blíže k němu a lehce ho políbila.políbil mě na tvář, čimž okusil produkty, které jsem na ní nanesla. navalilo se mu, ale pokračoval v líbání na mém krku.
Zvedl mě a položil na koupelnovou desku.
Líbal mě dál po mém mokrém těle, kde zanechával mokřejší cucfleky.
Když se dostane k mojí intimní části, jemně jí olízne. Zoufaleji zasténám, chtějící víc.
Poté vklouzne jazykem do mojí kundy. A já hlasitě zasténám.
Umístil palec na můj klitoris a začal dělat malé kroužky. hlasitě jsem zasténala.
zvedl mě, čímž jsem obalila nohy kolem jeho ramen a jeho palec teď nahradil jeho jazyk.položil mě na postel a lízal mě ještě několik dalších minut.
poté si rozepnul kalhoty, které následně stáhnul společně s boxerkami dolů.
když odhalí svého velkého ptáka, vstanu a začnu mu olizovat jeho špičku.začala jsem hýbat hlavou nahoru a dolů, čímž se díky jeho délce spustil můj dávící reflex.
Na část, kterou jsem nedokázala dát do pusy jsem použila ruce.
Dělala jsem to po dobu 5 minut, dokud sebou nezačal v mé puse cukat.
pomalu jsem přestala a on vrazil jeho penis do mé kundy.
Když našel moje citlivé místo, začala jsem hlasitě sténat nad rozkoší a moje oči začnou slzet.
Začal do mě tvrdě přirážet, abych se rozkřičela rozkoší.
"u-udělám se" křikla jsem.
"do toho zlato" řekl Pětka.udělala jsem se na prostěradlo.
Pětka ho ze mě vytáhl a začal si ho honit.
Vyplázla jsem jazyk a čekala až se mi udělá do pusy. konečně se udělal.
oba jsme si lehli do postele a chvíli se objímali, dokud nás nenapadlo si na Netflixu pustit seriál Lucifer. Pětka ho zapne a oba se mazlíme, dokud neupadneme spánku.
ČTEŠ
Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH]
Fanfictiontohle je překlad originálního příběhu od @Five_Draco a @_Fiveyboy_