Striptérský klub

2.3K 31 22
                                    

Y / n pohled:
Jenom jdu do práce a už dostávám pohledy plné chtíče. Jak vidíš, tak pracuji ve striptér klubu.
Vím, co si o tom lidé myslí, že to je ostuda pro tvé tělo a tebe samotnou.
Chceš znát tajemství? Je mi úplně jedno, co si lidi myslí, platí za to velmi dobře a dělám něco, co se mi líbí. Ano, jsou tady takzvané vzestupy a pády, ale jsem v této práci velmi dobrá!

Zpátky k věci. Dneska večer budu na tyči.
To je moje nejoblíbenější! Jsem nadšena ze své rutiny.
Po přípravě jsem na řadě já. Jsem pořád nervózní i přes to, že tady pracuji už přes 2 roky.
Jakmile vejdu na pódium, všichni začali šílet. Očividně se jim líbil můj školní outfit.
Chodila jsem po jevišti a postupně sundávala podprsenku a hladila své prsa, dokud jsem ji nesundala úplně a nehodila na zem.
Pomalu jsem jela prstama po těle dolů a zastavila se u mé super krátká sukně.

Konečně jim dám, co chtějí a pokračuju tím, že ze sebe sundám sukni, kterou následně odhodím na zem.
Ohnula jsem se a ostatní tak dostali pohled na můj zadek pouze v tangách. Sebrala jsem košili a hodila ji do davu lidí, ve které jsem si všimla vážně roztomilého kluka.
Jdu k tyči, kde dělám různé otočky a akrobacie.
Poté co skončím, posbírám si své peníze, kterých bylo opravdu hodně a jdu zpět do zadní místnosti.
Když tam dojdu, můj šéf ke mně přijde s tím, že mám soukromý tanec v pokoji číslo 6.
Tohle je to, co dělám.

Vstanu a jdu do už zmíněného pokoje číslo 6.
Když otevřu dveře, uvidím známé oči, tohle je ten hot kluk, kterého jsem viděla na představení. Nestěžuju si, dala bych mu tanec i zadarmo.
Jdu k němu a hýbu bokama a dívám se u toho do jeho očí, ve kterých vidím chtíč, bože tohle je kurva hot.
Už cítím, jak jsem morká a to jsem se ho ani nedotkla. Když k němu dojdu, roztáhnu nohy a sednu si mu na klín. Pomalu si vysvleču podprsenku, vrtím se mu na klíně.
Uslyšela jsem jak se nadechl a sama pro sebe jsem se ušklíbla. Cítím jeho erekci a to na něm pouze sedím.
Je vážně nadržený, stejně jako já, takže mu to nemůžu vyčítat.
Vstanu a otočím se. Tím pádem mám můj zadek u jeho tváře. Zatřepu s ním a zase si na něj sednu. Cítila jsem jeho ruce na mých bocích, ale teď jsem moc ponořená do svých myšlenek na to, abych je odstrčila.
Vstanu, otočím se a on mě chytne za boky a přitáhne si mě k sobě, čímž naše rty spojí.
Políbila jsem taky a později se z toho stalo líbání. Já stále hýbala boky.
Vím, že bych tohle neměla dělat a můžou mě vyhodit, ale cítím, že je to správně a jsem moc nadržená na to, abych přestala.

Sundala jsem z něho košili a klekla si na kolena.
Narovnal se a já z něho sundala kalhoty a boxerky. Jeho péro vyskočilo a doprdele ten musí mít kolem 25cm, ne-li víc.
Olízla jsem ho z dola nahoru a začala sát jeho špičku.

„Přestaň mě provokovat, chci šukat tvoji těsnou, malou kundu, dokud nebudeš moct chodit"
Moje oči doslova vyletěli nahoru. Začínala jsem si myslet, že nemluví. Strčím téměř celou jeho délku do pusy a začnu hýbat hlavou nahoru a dolu, moje ruce si hrají s jeho koulemi a on vzdychal, takže jsem věděla, že se mu to líbí.

„Uf .. nemůžu se dočkat až tě ucítím v sobě, určitě se budu cítit dobře s tvým velkým pérem"
Hned co jsem to dořekla, udělal se mi do pusy.
Podívala jsem se na něj nahoru a spolykala jeho sperma.
Vyzvedl mě nahoru, hodil na gauč a políbil mě na krk, odkud zanechával cestičky cucfleků až k mým prsům. Sjíždí dolů, dokud se nedostane mezi moje nohy. Políbí moje stehna a jazykem se dotkne mého klitorisu, bez varování.
Hlasitě zavzdychám a on začne sát můj klitoris, a u toho mi prstí.

„Líbí se ti to zlato?"
„Awww bože ano, zrychlí daddy!" Křikla jsem.
přidal a vrazil do mě druhý prst, blížila jsem se k vrcholu.

„Sakra, jsem blízko, udělám s-ahhh!"
Než jsem dokončila větu, udělala jsem se na jeho prsty. Pak vytáhl jeho prsty ven a slízal z nich můj orgasmus. Poté se vyhoupl nade mně.

„Počkej, ještě předtím než budeme pokračovat, jak se jmenuješ?" Zeptala jsem se a zčervenala jsem se studem, že jsem neznala jeho jméno.

„Oh, jo, pravda, jmenuji se Pětka, a ty?" Řekl se smíchem v hlase.
„Jsem Y/n, máš kondom?"
„Jo, počkej"
Vstal a vzal jeden z jeho kalhot pohozených na zemi a nasadil si ho.
Vrátil se zpět nade mně a podíval se na mě s žádostí o povolení.
Kývnula jsem hlavou na souhlas a on ho do mě vrazil.
Hlasitě jsem zasténala a ryla nehty do jeho zad. Omluvím se mu za to později.

"UgH přidej Daddy" vzdychla jsem.

jak jsem řekla, tak se stalo. zrychlil a přitvrdil. vzdychala jsem jak šílená a on také.
Převzala jsem kontrolu a přetočila nás takže jsem byla ta nahoře a začala na něm jezdit.

"Ohh, Pětko jsi tak dobrý, tvoje péro se uvnitř mě cítí tak dobře!"
Pětka mi pomohl zrychlit tím, že svoje ruce položil na moje boky.

"Kurva Y/n jsem blízko, nepřestávej"
"Já taky" snažila jsem se říct mezi vzdechy.
Po několika sekundách později jsem cítila, jak se udělal do kondomu a přetočil nás zpátky, takže on byl ten nahoře a přirážel do mě, zatímco mi třel klitoris.
Moje nohy se začali třást a cítila jsem tlak v břiše.

"Pokračuj, jsem blízko!" Jakmile jsem to řekla, udělala jsem se, ale on pokračoval a nechal mě tak se udělat dvakrát.

Spadl vedle mě, zvedl se a oblékl se.
"Tohle byl můj nejlepší sex, jaký jsem kdy měl. Někdy mi zavolej, tohle není vše co dokážu"
Řekl to s úšklebkem na tváři a hodil po mě papírek s jeho telefonním číslem.
Vzala jsem si ho a oblékla se a vedla ho ven.

Když jsme byly skoro u dveří, zašeptám mu do ucha.
"Neboj se tohle není vše co umím, mám spoustu jiných triků v rukávu, ale nemohla jsem tě nechat křičet hlasitě bez toho, aniž by nás chytili"
Podívala jsem se na něj a viděla jeho úšklebek na tváři.
"Mohli bychom být perfektní jeden pro druhého"
Zasmála jsem se a vyvedla ho ven.
Zamávala jsem mu a on mi zamával zpátky.
Bože tohle byla moje nejlepší noc, díky Pětce.

Five Hargreeves ✨smuts✨ [CZECH] Kde žijí příběhy. Začni objevovat